Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
Uporabniški avatar
tomosjakarac
glava cilindra
Prispevkov: 695
Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a tomosjakarac »

verjetno je narobe nastavljen obratometer. nastavljen je na 4T način in kaže 2x preveč obratov. se pravi dejansko je tukaj 11820 rpm.

obstaja pa vedno verjetnost, da zavrti toliko ampak močno dvomim ;)
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a prlek »

Hehe dosti heca :D Mam nastavljeno na 2 cycle. Vbistvu zgodba gre tako.. Sosedu sem na sl-a dal gor kabel, da bi izmerla obrate, in je dejansko toliko pokazalo. Zdaj pa nevem al je kaj z obratomerjem narobe ali pa je tisti kabel od sl vžiga kaj zaradi tega sumljiv. Meni kaže realne obrate.
Šubler
batzajla
Prispevkov: 30
Pridružen: Ne Jan 26, 2014 3:43 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Šubler »

enak primer, piaggio bravo, 18400 rpm... :lol: :lol: :lol:
apn ftw
auspuh
Prispevkov: 852
Pridružen: Če Avg 19, 2010 7:39 pm
Kraj: Izola

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a apn ftw »

Šubler napisal/-a:enak primer, piaggio bravo, 18400 rpm... :lol: :lol: :lol:
Isti sem mel jaz pri youngsterju ko mi je 15k kazalo hahah
kefle
auspuh lager
Prispevkov: 7
Pridružen: Če Feb 14, 2013 10:46 am

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a kefle »

imam eno vprašanje, kupil sem MVT vžig
v navodilih mi piše da ga morm nastavit na BTDC, ok kje je to čisto točno ?
pot do navodil http://www.mvt-allumage.com/WD150AWP/WD ... 1454348563 . ( Prem 09 )
v nemših navodilh pa piše da je 0.4mm na ZMT.
kako naj nastavim, 0.4 ali 1.5mm, ker najbol ne razumem tale BTDC nekje sem prebral da naj bi BTDC za 50-70ccm blo 19° kaj pa spet to pa nebi vedel
hvala za pomoč
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a prlek »

kefle napisal/-a:imam eno vprašanje, kupil sem MVT vžig
v navodilih mi piše da ga morm nastavit na BTDC, ok kje je to čisto točno ?
pot do navodil http://www.mvt-allumage.com/WD150AWP/WD ... 1454348563 . ( Prem 09 )
v nemših navodilh pa piše da je 0.4mm na ZMT.
kako naj nastavim, 0.4 ali 1.5mm, ker najbol ne razumem tale BTDC nekje sem prebral da naj bi BTDC za 50-70ccm blo 19° kaj pa spet to pa nebi vedel
hvala za pomoč
19 stopinj pred zgornjo mrtvo točko (BTDC). Predvžig je odvisen od karakteristik motorja. Kaj maš za motor? Če ga boš nastavil na 1.3-1.4 mm bo mislim, da vredu.
kefle
auspuh lager
Prispevkov: 7
Pridružen: Če Feb 14, 2013 10:46 am

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a kefle »

prlek napisal/-a:
kefle napisal/-a:imam eno vprašanje, kupil sem MVT vžig
v navodilih mi piše da ga morm nastavit na BTDC, ok kje je to čisto točno ?
pot do navodil http://www.mvt-allumage.com/WD150AWP/WD ... 1454348563 . ( Prem 09 )
v nemših navodilh pa piše da je 0.4mm na ZMT.
kako naj nastavim, 0.4 ali 1.5mm, ker najbol ne razumem tale BTDC nekje sem prebral da naj bi BTDC za 50-70ccm blo 19° kaj pa spet to pa nebi vedel
hvala za pomoč
19 stopinj pred zgornjo mrtvo točko (BTDC). Predvžig je odvisen od karakteristik motorja. Kaj maš za motor? Če ga boš nastavil na 1.3-1.4 mm bo mislim, da vredu.

gre za skuter piaggio gilera :cry:
kefle
auspuh lager
Prispevkov: 7
Pridružen: Če Feb 14, 2013 10:46 am

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a kefle »

kaj pa če naredim takole tale stopinski krog sem pritrdil na gred na ZMT sem nastavil 0° zvrtil sem nazaj na 19°
Slika

ker če pa nastavljam po nemških navodil sepravi bat od ZMT na 0.4mm pa pride na nekeje 10° predvžiga...to vrjetno ni vredu pa kakšne so lahko posledice če je predvzig prepozen, res lahko stopi bat ? :?
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a prlek »

kefle napisal/-a:kaj pa če naredim takole tale stopinski krog sem pritrdil na gred na ZMT sem nastavil 0° zvrtil sem nazaj na 19°
Slika

ker če pa nastavljam po nemških navodil sepravi bat od ZMT na 0.4mm pa pride na nekeje 10° predvžiga...to vrjetno ni vredu pa kakšne so lahko posledice če je predvzig prepozen, res lahko stopi bat ? :?
Ja vredu delaš, jaz uporabljam merilno urico, ni boljšega. Prepričaj se, da je res v zmt, ker po občutku je varljivo. Če je vžig prepozen ni nobenih posledic kolikor vem, le izguba moči. Bat pa ti topi ko je prehiter predvžig. Pa pazi, da v pravilno smer obračaš, upam da veš v katero smer se vrti mašina
licek
auspuh lager
Prispevkov: 1
Pridružen: Sr Avg 12, 2015 5:46 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a licek »

mi lahko gdo pove kje v okolice celja gdo brusi cilindre in kanale cilindrov
Odgovori