Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
čendi123
zariban cilinder
Prispevkov: 110
Pridružen: Sr Apr 15, 2015 9:44 pm
Kraj: Okolica Kopra

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a čendi123 »

Hvala. js imam namen podlagat cilinder zaradi kanalov saj sem povečal izpušni in sesalni kanal vendar za pretočne nemorem priti z biaxson zraven ( ce bi ga nebi podlagau). Bom pa naredil kot ste mi predlagali da namesto tesnil uporabim silikon. Torej ga znizam za 1,5mm in podlozko namazem na tanko s silikonom in potem dodajam tesnila (po potrebi da bo squish 0,5mm)? Neki takega ce sem prau zastopu. Kaj pa ce je squish napacen kasne so posledice in ce zamenjam glavo z glavo od 14stke ki ma drugace izoblikovano komoro pac tudi vecjo kompresijo mora biti squish tudi 0,5mm ali ne??? Hvala ;)
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a prlek »

čendi123 napisal/-a:Hvala. js imam namen podlagat cilinder zaradi kanalov saj sem povečal izpušni in sesalni kanal vendar za pretočne nemorem priti z biaxson zraven ( ce bi ga nebi podlagau). Bom pa naredil kot ste mi predlagali da namesto tesnil uporabim silikon. Torej ga znizam za 1,5mm in podlozko namazem na tanko s silikonom in potem dodajam tesnila (po potrebi da bo squish 0,5mm)? Neki takega ce sem prau zastopu. Kaj pa ce je squish napacen kasne so posledice in ce zamenjam glavo z glavo od 14stke ki ma drugace izoblikovano komoro pac tudi vecjo kompresijo mora biti squish tudi 0,5mm ali ne??? Hvala ;)
Upam, da si uposteval da se tudi izpusni in sesalni kot spremeni z podlaganjem. Posledice premajhnega squisha je nepravilno delovanje ali udarjanje bata v glavo. Najboljse bo, da vzames original glavo, jo das predelat z primerno kompresijo in squishom pa je to to. Le taka glava po meri bo najboljsa. Squish razdalja je 0.7-0.8 mm.
Sam raje upostevam preventivo kot pa kurativo. Ko enkrat zruzi je ze prepozno, pa se naj se tako slisi kompliciranje al ne.
sasosvajger
batzajla
Prispevkov: 42
Pridružen: Po Sep 23, 2013 6:31 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a sasosvajger »

Zanima me če je že kdo pilo ta cilinder imam ga namen napilit na max http://www.puchshop.de/en/engine-parts/ ... um-nm.html in če ima dovolj mesa za takšne mere download/file.php?id=17911&t=1 in kakšne velikosti uplinjač bi lahko obeso gor največ ?
Uporabniški avatar
tomostuner
auspuh
Prispevkov: 799
Pridružen: To Okt 21, 2014 7:18 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a tomostuner »

lahko kdo na kratko napiše kaj morm nardit da bo plasal lamo na apn bloke.
lp.
tomos 4 life
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5233
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

tomostuner napisal/-a:lahko kdo na kratko napiše kaj morm nardit da bo plasal lamo na apn bloke.
lp.
viewtopic.php?f=65&t=1299&p=20074&hilit ... ava#p20074 drugi post
Uporabniški avatar
tomostuner
auspuh
Prispevkov: 799
Pridružen: To Okt 21, 2014 7:18 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a tomostuner »

kaj menite o lamotovi glavi na lamotu na predelavi za apnja. kk se obnese ta glava pa ajo lahko normalno odrežem z fleksom na tako mero da bo pasala pod pokrov?
tomos 4 life
Uporabniški avatar
smrekca
zariban cilinder
Prispevkov: 133
Pridružen: Če Okt 09, 2014 6:56 pm
Kraj: Smast

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a smrekca »

tomostuner napisal/-a:kaj menite o lamotovi glavi na lamotu na predelavi za apnja. kk se obnese ta glava pa ajo lahko normalno odrežem z fleksom na tako mero da bo pasala pod pokrov?
LAMO kapa kolikor jaz vem ima zelo velik izgorevalni prostor, mislim d bo bolje če daš glavo od APN in jo postružiš na fi42.
TOMOS
Uporabniški avatar
tomostuner
auspuh
Prispevkov: 799
Pridružen: To Okt 21, 2014 7:18 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a tomostuner »

smrekca napisal/-a:
tomostuner napisal/-a:kaj menite o lamotovi glavi na lamotu na predelavi za apnja. kk se obnese ta glava pa ajo lahko normalno odrežem z fleksom na tako mero da bo pasala pod pokrov?
LAMO kapa kolikor jaz vem ima zelo velik izgorevalni prostor, mislim d bo bolje če daš glavo od APN in jo postružiš na fi42.
sej kompresija mi mogoče sploh ni tok važna,bojo pa ležaji dlje zdržali :) lahko še pa zmeri dam apn glavo gor.
tomos 4 life
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

tomostuner napisal/-a:
smrekca napisal/-a:
tomostuner napisal/-a:kaj menite o lamotovi glavi na lamotu na predelavi za apnja. kk se obnese ta glava pa ajo lahko normalno odrežem z fleksom na tako mero da bo pasala pod pokrov?
LAMO kapa kolikor jaz vem ima zelo velik izgorevalni prostor, mislim d bo bolje če daš glavo od APN in jo postružiš na fi42.
sej kompresija mi mogoče sploh ni tok važna,bojo pa ležaji dlje zdržali :) lahko še pa zmeri dam apn glavo gor.
Brez kompresije ni moči.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
tomostuner
auspuh
Prispevkov: 799
Pridružen: To Okt 21, 2014 7:18 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a tomostuner »

Slika

bi jo znižav al se ne splača.za probo bo gor.prvo morm pa ugotovit če bo cilinder direkt pasu.
tomos 4 life
Odgovori