Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
strmec
zariban cilinder
Prispevkov: 110
Pridružen: Po Dec 09, 2013 8:01 pm
Kontakt:

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a strmec »

Na skuteristu majo kr ugodno v force okoli 60€ stanejo.
20% mladih vidi svojo prihodnost zelo rožnato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!
alenson
zariban cilinder
Prispevkov: 115
Pridružen: Ne Feb 16, 2014 9:05 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a alenson »

pozdravljeni zanima me mnenje poznavalca, in sicer ali se mi splača za apn z lamo setupom itd. kupit zobnik piramide oz. vztrajnik ki je od specialk, sprintov itd...torej vzrajnik ki ima luknje oz. krake in ni poln kot so serijski. koliko bi se poznalo na odzivnosti ? namreč je za kakšno četrtino lažji od orginala, Lp
franc
vplinjač
Prispevkov: 381
Pridružen: Po Maj 06, 2013 3:00 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a franc »

Nič. Oziroma premalo da bi se splačalo.
lp
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

Lamo je vol, ki vleče in ne dela na nekih hudih vrtljajih, zato se lažji vztrajnik ne pozna nič ali zelo malo, kot je že Franc napisal.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
alenson
zariban cilinder
Prispevkov: 115
Pridružen: Ne Feb 16, 2014 9:05 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a alenson »

Pich napisal/-a:Lamo je vol, ki vleče in ne dela na nekih hudih vrtljajih, zato se lažji vztrajnik ne pozna nič ali zelo malo, kot je že Franc napisal.
kaj pa priporočate za vsak dan, morda kak navaden cilinder apn z spremenjenimi koti kanalov, al kak ppdobnega? pa kateri izpuh? moram pa povedat da mam na tem lamotu samo postruzen vrat da pase v bloke, ni pa śe skrajsan (za 1,8mm bi menda naj bil) in pa ni podlozen. igra to veliko vlogo?
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

Za vsakdanjo rabo je lamo super cilinder. Če ga boš podložil za 1mm je sicer tvoja stvar, dela dobro tudi brez distančnika. S podloženim cilindrom pridobiš nekaj več motorne moči, ker ti prej odpre izpušni kanal in pretok. Priporočena dolžina bata za nepiljen, nepodložen lamo cilinder je 46mm, za podloženega pa 45mm.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
alenson
zariban cilinder
Prispevkov: 115
Pridružen: Ne Feb 16, 2014 9:05 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a alenson »

Pich napisal/-a:Za vsakdanjo rabo je lamo super cilinder. Če ga boš podložil za 1mm je sicer tvoja stvar, dela dobro tudi brez distančnika. S podloženim cilindrom pridobiš nekaj več motorne moči, ker ti prej odpre izpušni kanal in pretok. Priporočena dolžina bata za nepiljen, nepodložen lamo cilinder je 46mm, za podloženega pa 45mm.
mislim da ga bom vrgel pod struznico za 1-1,5 mm pa odspodaj dal 3,4 dihtnge. ce nebo vredu mam še vseenk en lamo za rezervo. hvala za mnenja;)
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6819
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

alenson napisal/-a:
Pich napisal/-a:Za vsakdanjo rabo je lamo super cilinder. Če ga boš podložil za 1mm je sicer tvoja stvar, dela dobro tudi brez distančnika. S podloženim cilindrom pridobiš nekaj več motorne moči, ker ti prej odpre izpušni kanal in pretok. Priporočena dolžina bata za nepiljen, nepodložen lamo cilinder je 46mm, za podloženega pa 45mm.
mislim da ga bom vrgel pod struznico za 1-1,5 mm pa odspodaj dal 3,4 dihtnge. ce nebo vredu mam še vseenk en lamo za rezervo. hvala za mnenja;)
dihtunge se sčasoma stisnejo in začne uhajat kompresija ... vzami dihtungo in pleh 1mm in samo po dihtungi obriši in izreži oz spili ...
alenson
zariban cilinder
Prispevkov: 115
Pridružen: Ne Feb 16, 2014 9:05 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a alenson »

aljo69 napisal/-a:
alenson napisal/-a:
Pich napisal/-a:Za vsakdanjo rabo je lamo super cilinder. Če ga boš podložil za 1mm je sicer tvoja stvar, dela dobro tudi brez distančnika. S podloženim cilindrom pridobiš nekaj več motorne moči, ker ti prej odpre izpušni kanal in pretok. Priporočena dolžina bata za nepiljen, nepodložen lamo cilinder je 46mm, za podloženega pa 45mm.
mislim da ga bom vrgel pod struznico za 1-1,5 mm pa odspodaj dal 3,4 dihtnge. ce nebo vredu mam še vseenk en lamo za rezervo. hvala za mnenja;)
dihtunge se sčasoma stisnejo in začne uhajat kompresija ... vzami dihtungo in pleh 1mm in samo po dihtungi obriši in izreži oz spili ...
bomo probali :)
Uporabniški avatar
kirezagar
glava cilindra
Prispevkov: 633
Pridružen: Ne Jun 20, 2010 1:42 pm
Kraj: Slakov rojstni kraj

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a kirezagar »

A kdo ve za koliko se lahko skrajša feder sklopke na A3? Imam airsal kit gor pa dellorto 16/16 pa se mi zdi da sklopka zelo dolgo drži, speljuje zelo počasi, pa bi rad da malo hitreje potegne.
Odgovori