Nabijalnik

Vse kar vam pade na pamet
Odgovori
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6819
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

macula napisal/-a:
aljo69 napisal/-a:
macula napisal/-a:Meni je precej boljša oblika kot kakšen starodobnik. Mogoče manjka malo več placa pri sporočilh.
app bi bil pa luksuz :)
sporočil lahko imaš tolko kot imaš map :) sam imam že preko 10 map ... vsaka po 100 sporočil :)
Kašnih map? Dej mi pokaž to toplo vodo?
pejt v sporočila, spodi pravila mape in nastavitve ->možnosti map> dodaj mapo (napišeš neko ime ali številko) in dodaj... potem pa greš v prejeto, obkljukaš sporočila in daš spodaj desno premakni označene v (ime mape) in pojdi ... ponoviš tolikokrat, da maš prazn inbox :)

simpl

samo za info sam imam 11 polnih map (100 sporočil v mapi) :D
Uporabniški avatar
DaNiLo
cilinder
Prispevkov: 1095
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 8:56 pm
Kraj: Ptuj

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a DaNiLo »

Ta nasvet je tudi meni pomagal :)
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a macula »

Bom pogledal, hvala, to sploh nisem vedel :)
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Uporabniški avatar
tomostuner
auspuh
Prispevkov: 799
Pridružen: To Okt 21, 2014 7:18 pm

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a tomostuner »

(mogoče se bo zdelo uprašanje mal čudno,) Zanima me kako pravilno užgat 2t hladen motor z čokom, dam čok in ga pustim lavfat en čas pod čokom al cok potem kar ugasnem.gre se za dt125re. in js sm navajen da ga lavfam ponavadi pod čokom dokler se na termometru na armaturki kazalec ne pomakne na odebeljeno črto,al pa malo majn (se pravi da je motor ogret) in dons sm odvijaču tist vijak na dušivcu za spustit ven kondens pa je kr ornk prteklo skor da rjavo olje. se pravi zanima me kako vi zalavfate take motorje in če takoj date "čok dol"?

lp.
tomos 4 life
Uporabniški avatar
steem
kriva felna
Prispevkov: 62
Pridružen: Če Maj 28, 2015 12:14 am

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a steem »

Čok ven dokler se motor malo ne segreje. Jaz ne čakam do delovne temperature. :)
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a filius »

tomostuner napisal/-a:(mogoče se bo zdelo uprašanje mal čudno,) Zanima me kako pravilno užgat 2t hladen motor z čokom, dam čok in ga pustim lavfat en čas pod čokom al cok potem kar ugasnem.gre se za dt125re. in js sm navajen da ga lavfam ponavadi pod čokom dokler se na termometru na armaturki kazalec ne pomakne na odebeljeno črto,al pa malo majn (se pravi da je motor ogret) in dons sm odvijaču tist vijak na dušivcu za spustit ven kondens pa je kr ornk prteklo skor da rjavo olje. se pravi zanima me kako vi zalavfate take motorje in če takoj date "čok dol"?

lp.
S temi DT je različno, sploh odvisno kakšne so dize oz. kako je nastavljena. Mojo prejšno DT sem moral vedno vžigat na zavg tudi poleti, in ga pustit dokler se ni konkretno segrela.

S nastavitvami sedajšne, pa sem se nekoliko igral, menjal dize itd. Sedaj lavfam na 250 dizo, z original filtrom in predelanim vhodom v airbox (original "snorkel" odstranjen, povečan vstop). Motor vžgem na zavg, po cca. pol minute ga izklupim in deluje BP. Gre napram originalu pošteno, je pa res da imam predelane tudi druge stvari.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Uporabniški avatar
tomosak
specjalka
Prispevkov: 3005
Pridružen: Sr Jul 07, 2010 9:55 pm

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a tomosak »

kdo mogoče pozna kkšno res dobro zadevo za odstranjevanje barve..?
Podobno kot lavacol, vendar ne mi omenjat tega novega lavacola- želeja za lase ker naredi samo še dodatno delo koristi ni pa čist nč :evil:
Po ameriki je tega malo morje, tukaj pa zeleni lavacol ki je najbrž namenjen odstranjevanju 1k premazov pa še to tistih ki so bili pred 20 minutam pobarvani in jih še nitro preje razžre.. -.-
Tudi sikkens je imel neko zadevo pa se je tudi ne dobi več.. Peskanje pa ne pride v poštev..
Smisel živleja je met Tomosa v garaži :D
GSI je zmaj al GTI
ga drži, jebiga brate
zna se ko je brži ;)

Janim8 počivaj v miru!
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a macula »

Če imaš aluminij, lahko daš za minuto v cevosan, oziroma lug, samo potem ti požere dimenzijo za kakšen procent, pa predvidevam da tudi to ne pride v poštev, če ti peskanje ne ustreza.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Uporabniški avatar
tomosak
specjalka
Prispevkov: 3005
Pridružen: Sr Jul 07, 2010 9:55 pm

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a tomosak »

macula napisal/-a:Če imaš aluminij, lahko daš za minuto v cevosan, oziroma lug, samo potem ti požere dimenzijo za kakšen procent, pa predvidevam da tudi to ne pride v poštev, če ti peskanje ne ustreza.
Hmm, mi lahko opišeš natančneje v kakšnem smislu požre? Hočeš reči da že malenkost poškoduje aluminij al kaj? Ker bi sprobal, namreč imam feltne za avto in jih je kr veselica drgnt do aluminija (to bi rad zato da se odstranijo res vsi premazi ker je bilo že ene parkrat barvano pa da se ne bi potem luščilo itd..)
Pa je učinkovito ziher al bl tako.. ?:D
Smisel živleja je met Tomosa v garaži :D
GSI je zmaj al GTI
ga drži, jebiga brate
zna se ko je brži ;)

Janim8 počivaj v miru!
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

Lahko uporabiš tudi plinski gorilnik in krtačo, lahko pa kombiniraš gorilnik potem pa še lavo. Veš kvalitetne barve so trdovratne, to pa ne pomeni, da se ne luščijo, če so nanešene na slabo podlago. Se boš kar namučil z odstranjevanjem, med drugim lahko uporabiš še visokotlačni čistilec z turbo šobo, na vročo vodo, na koncu za piko na i pa še peskanje z steklenimi perlami, če boš dovolj vstrajen ti bo gotovo uspelo.
LP
Odgovori