Honanje cilindrov v pravem pomenu honanja!

Predelave pogonske sile mopeda
golnar
Mojster
Prispevkov: 1734
Pridružen: Po Apr 19, 2010 11:29 pm

Re: Honanje cilindrov v pravem pomenu honanja!

Odgovor Napisal/-a golnar »

obrocke z nikasilno oblogo so imele tudi nekatere vodno hlajene krose, imam se doma take obrocke.
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
Uporabniški avatar
sales0
vplinjač
Prispevkov: 466
Pridružen: Če Maj 27, 2010 9:25 pm
Kraj: Prekmurje-Murski Petrovci
Kontakt:

Re: Honanje cilindrov v pravem pomenu honanja!

Odgovor Napisal/-a sales0 »

golnar napisal/-a:obrocke z nikasilno oblogo so imele tudi nekatere vodno hlajene krose, imam se doma take obrocke.

Sam se nisem imel primera, ampak baje da so bili nikasilani obrocki v hardkrom cilindrih, ne me drzati za besedo, ker sem to nekje slisal, da je baje tako bilo.



L.p!



Ales!
Če si zadovoljen z mojimi storitvami povej naprej, če pa nisi zadovoljen pa povej meni.
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com
PVL
Mojster
Prispevkov: 643
Pridružen: To Sep 08, 2009 9:28 pm

Re: Honanje cilindrov v pravem pomenu honanja!

Odgovor Napisal/-a PVL »

Nisem še slišal za nikasilane obročke,krose,karti in vse te navite zadeve majo kromane obročke in grafitirano površino bata. Pri avtomobilih se uporablja bolj grobo honanje iz drugega razloga,tm je to zaradi boljše prilagoditve obročkov cilindru,ker ko se obroček po koncu obdelave zakali postane ovalen in ko je vstavljen v cilinder ima minimalno špranjo,tuki pride na vrsto honanje da obrusi obroček da se popolnoma prilagodi valju. Se more pa tud grobost honanja zmanjšat tekom delovanja,mazanje se pa itak dogaja s spodnje strani. To sm se pogovarju z enim k je obnavlju pa brusu za avte bloke. Kar se tiče honanja pri 2t motorjih pri gus cilindrih je predvsem zato da ti naredi pravo obliko-geometrijo in toleranco cilindra po grobi obdelavi in se prav tako po določenem času zrabi da zginejo sledovi honanja tam kjer je tekalna površina obročkov,je pa dost bol fina kot pri avtomobilih,ti pa tud služi za boljše utekanje in mazanje. Sam stvar je da ni nič narobe ko ti zginejo sledovi honanja ker niso bistveni za mazanje,običajno pri gusu po kakih 100km ni več vidnega honanja pa se čist normalno voziš še naslednjih nekaj 1000km. Pri alu cilindrih z nikasil prevleko pa honanje ostane dolgo vidno zaradi trdote površine,ker se zelo počasi obrablja,spet pa ni bistveno za mazanje.
Vasja.
kriva felna
Prispevkov: 55
Pridružen: Po Nov 08, 2010 5:48 pm

Re: Honanje cilindrov v pravem pomenu honanja!

Odgovor Napisal/-a Vasja. »

Tudi sam sem mnenja, da "osmice" od honanja niso bistvene za mazanje, ker je mazivo (olje) itaq zmešano že v samo gorivo. Ko sem razstavil par mopedov ni bilo nekih vidnih sledi honanja pa je šlo za original cilindre, tudi bat ni imel več por, pa ni bilo vidnih znakov, da bi moped hotel zaribati ali kaj podobnega. Je vse normalno teklo in šlo.
Če bom kdaj dal salesu v obdelavo kakšen moj cilinder bom ga zagotovo prosil naj mi pohona kar se da fino, pa tudi, če čez 2 dni zariba :) . Treba je probat, vsak pač v nekaj verjame in vsak si ustvari svojo mišljenje...
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: Honanje cilindrov v pravem pomenu honanja!

Odgovor Napisal/-a koroman »

samo tak mimogrede...pokromane ali ponikljane batne obročke ima bat za a55 airsal kit.
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Honanje cilindrov v pravem pomenu honanja!

Odgovor Napisal/-a filius »

Ravno danes sem sestavil Aprilio MX 50 ima prav tako pokromane obročke in po 14000 KM se v cilindru še vedno poznajo sledovi honanja, ali to zaradi bolšega materiala ali zaradi nevem česa, cilinder je pa gus... Tako da nevem, ker PVL je rekel da se po nekaj 100 KM to nebi več poznalo...
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Uporabniški avatar
pomartin
Mojster
Prispevkov: 2821
Pridružen: Pe Maj 07, 2010 11:45 pm
Kraj: Postojna

Re: Honanje cilindrov v pravem pomenu honanja!

Odgovor Napisal/-a pomartin »

pri meni so se po cca 400km na e90 še vedo poznali.... precej manj, sam vidni pa so še :P

LP
bol star bol nor!
Uporabniški avatar
sales0
vplinjač
Prispevkov: 466
Pridružen: Če Maj 27, 2010 9:25 pm
Kraj: Prekmurje-Murski Petrovci
Kontakt:

Re: Honanje cilindrov v pravem pomenu honanja!

Odgovor Napisal/-a sales0 »

filius napisal/-a:Ravno danes sem sestavil Aprilio MX 50 ima prav tako pokromane obročke in po 14000 KM se v cilindru še vedno poznajo sledovi honanja, ali to zaradi bolšega materiala ali zaradi nevem česa, cilinder je pa gus... Tako da nevem, ker PVL je rekel da se po nekaj 100 KM to nebi več poznalo...
To sem že prej rekel, da se poznajo sledovi honanja in ravno zaradi finoče.
Če daš čist čist fino pohonat, pol po pol ure laufanja skor več ni honung na tekalni površini, če pa narediš kot delam jaz, pa se po parih urah delovanja še vedno vidijo sledi honanja. Pri avtomobilskem bloku so zelo zelo pomembne honunge in mi lahko gdor koli govori kaj hoče. To nebi trdil, če nebi delal z ljudmi kateri pa avtomobilske motorje res imajo v malem prstu in tudi avto tuning, naj povem še to, da mi je tako tudi rekel gospod na avtoobnovi, kateri je prehonal že tolko blokov, da se mi niti ne sanja kolko. In če greš vprašat nekoga ki je dober mehanik in to mehanik kateri se ukvarja izključno z predelavo in popravilom avtomobilskih motorjev in ne zavor in končnikov, ti bo rekel, da se v honungah zadržuje olje in se zapeče sloj teflona kateri izboljšuje tekalnost in izničuje trenje med batom in cilindrom in koliko je pomembno pod kakšno finočo se zadeva pohona. pri 2t motorju pa se zadeva maže tudi preko pretočnih in vseh kanalov, avtomobilski blok pa nima kanalov in še oljni obroček kateri preprečuje uhajanje olja v kompresijski prostor in zato pri 2t motorjih ni toliko pomembno kako globoke so honunge, ni pa nič narobe če niso čisto fine koliko se da.



L.p!



Aleš!
Če si zadovoljen z mojimi storitvami povej naprej, če pa nisi zadovoljen pa povej meni.
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com
PVL
Mojster
Prispevkov: 643
Pridružen: To Sep 08, 2009 9:28 pm

Re: Honanje cilindrov v pravem pomenu honanja!

Odgovor Napisal/-a PVL »

Aleš prosu bi te če poveš kaj misliš s tem teflonom oz. teflonskim slojem ki naj bi nastal. Iz česa nej bi to nastajal? Filius,maš različne materiale cilindrov,različne možnosti honanja,različne globine raz. Pri moji ctx mašini sm dal že 2x honat cilinder z pušo k jerasu,ki ima profi orodje ker rihta dirkalne karte. Po 100-200km ni bilo nikol vidt več honanja na tekalni površini obročka,drugo je na vratu spodaj k ti zelo dolg ostane vidno ker se skor ne obrablja.
Uporabniški avatar
sales0
vplinjač
Prispevkov: 466
Pridružen: Če Maj 27, 2010 9:25 pm
Kraj: Prekmurje-Murski Petrovci
Kontakt:

Re: Honanje cilindrov v pravem pomenu honanja!

Odgovor Napisal/-a sales0 »

PVL napisal/-a:Aleš prosu bi te če poveš kaj misliš s tem teflonom oz. teflonskim slojem ki naj bi nastal. Iz česa nej bi to nastajal? Filius,maš različne materiale cilindrov,različne možnosti honanja,različne globine raz. Pri moji ctx mašini sm dal že 2x honat cilinder z pušo k jerasu,ki ima profi orodje ker rihta dirkalne karte. Po 100-200km ni bilo nikol vidt več honanja na tekalni površini obročka,drugo je na vratu spodaj k ti zelo dolg ostane vidno ker se skor ne obrablja.

Am... Olja imajo doložen delež teflonskih delcev v sebi, to je seveda različno od različnih olj do različnih proizvajalcev.
Jaz mojemu avtomobilu(dizlu) nisem nikoli šparal na olju in sem kupoval shell rimula 15w-40 in to olje je namenjeno težki mehanizaciji ravno zaradi velikega deleža teflona v olju.
Ko je pač motor zelo vroč se v honunge nabere in zapeče ta teflon in tudi razni teflonski aditivi se dajo dobiti, kateri se vlejejo navadnemu olju zraven, eden takih je liqui moly.



L.p!



Aleš!
Če si zadovoljen z mojimi storitvami povej naprej, če pa nisi zadovoljen pa povej meni.
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com
Odgovori