Cilindri
- sinko.dejan
- predelana mašina
- Prispevkov: 1620
- Pridružen: So Dec 11, 2010 4:42 pm
- Kraj: Šentjernej
Re: Cilindri
Upam da sem izbrau pravo temo za to uprašanje.
Zanima na kakšne mere naj pilim kanale na temu cilindru iz slike. Trenutne bližne mere pretočnega kanalo so 15×15mm. Zanima me ali je pomembn kateri kanal piliš če hočeš naprimer višje vrtljaje, večji navor. Upam da razumete kaj mislim s tem. Naj še povem da imam trenutno vplinjač dellorto 14/14. In tega bi najraje obdržal nebi ravno kupoval novega.
Zanima na kakšne mere naj pilim kanale na temu cilindru iz slike. Trenutne bližne mere pretočnega kanalo so 15×15mm. Zanima me ali je pomembn kateri kanal piliš če hočeš naprimer višje vrtljaje, večji navor. Upam da razumete kaj mislim s tem. Naj še povem da imam trenutno vplinjač dellorto 14/14. In tega bi najraje obdržal nebi ravno kupoval novega.
Motor ---> moja DRUGA ljubezen...
Garaža --- > moj dom...
Adrenalinska vožnja ---> moje življenje...
bencin -------->moja KRI
Garaža --- > moj dom...
Adrenalinska vožnja ---> moje življenje...
bencin -------->moja KRI
Re: Cilindri
malo počekiraj knjigo: graham bell - 2 stroke tuning
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
- sinko.dejan
- predelana mašina
- Prispevkov: 1620
- Pridružen: So Dec 11, 2010 4:42 pm
- Kraj: Šentjernej
Re: Cilindri
Bi jo prebrau če bi jo imel !!golnar napisal/-a:malo počekiraj knjigo: graham bell - 2 stroke tuning
Motor ---> moja DRUGA ljubezen...
Garaža --- > moj dom...
Adrenalinska vožnja ---> moje življenje...
bencin -------->moja KRI
Garaža --- > moj dom...
Adrenalinska vožnja ---> moje življenje...
bencin -------->moja KRI
Re: Cilindri
pilit je treba kanale odznotraj cilindra, te lahko pustiš tudi take kot so.
je pa tako... lahko bi ti tukaj razložil kako in kaj, ampak boš več odnesel in bolje razumel če si prebereš knjigo, ki jo je omenil @golnar.
knjigo pa najdeš v tehničnem arhivu
EDIT: nej ti bo.. evo link http://www.kreidler.nl/artikelen/perfor ... m-bell.pdf
LP in vso srečo pri predelavi
je pa tako... lahko bi ti tukaj razložil kako in kaj, ampak boš več odnesel in bolje razumel če si prebereš knjigo, ki jo je omenil @golnar.
knjigo pa najdeš v tehničnem arhivu
EDIT: nej ti bo.. evo link http://www.kreidler.nl/artikelen/perfor ... m-bell.pdf
LP in vso srečo pri predelavi
bol star bol nor!
- sinko.dejan
- predelana mašina
- Prispevkov: 1620
- Pridružen: So Dec 11, 2010 4:42 pm
- Kraj: Šentjernej
Re: Cilindri
Aha sem že tudi sam vprašal strica gugla za to knjigo in naše.
Drugače pa se mi lahko tudi smejete vendar nism ravno vešč v tujih jezikih, zato bi prosil če mi lahko gdo odgovori samo na tista uprašanja ki sem jih zastavil lahko tudi na ZS.
Bi biu zelo hvaležen.
Drugače pa se mi lahko tudi smejete vendar nism ravno vešč v tujih jezikih, zato bi prosil če mi lahko gdo odgovori samo na tista uprašanja ki sem jih zastavil lahko tudi na ZS.
Bi biu zelo hvaležen.
Motor ---> moja DRUGA ljubezen...
Garaža --- > moj dom...
Adrenalinska vožnja ---> moje življenje...
bencin -------->moja KRI
Garaža --- > moj dom...
Adrenalinska vožnja ---> moje življenje...
bencin -------->moja KRI
Re: Cilindri
torej...
začnimo pri usisu... usis je tisti kanal, na katerega se priklopi fergazer. njegova naloga je, da omejuje količino "bencina", ki gre skozi fergazer v podbatni prostor. ta kanal se pili navzdol- če gledaš z vrha cilindra.
iz podbatnega prostora, gre "bencin"v cilinder preko PRETOČNIH kanalov- to sta tadva, ki si jih poslikal- pili pa se jih na drugem koncu- tisto okence ki je v cilindru. pili se ga navzgor, gledano z vrha cilindra.
ko "bencin " izgori (oz. fragmentira, ob pravi kapi pa detonira) pa morajo iti plini skozi IZPUŠNI kanal, to je tisti, na katerega se prikluči izpuh- tudi tega se pili navzgor.
Če se ne motim je to cilinder od tistega kolesa s motorjem na prednji gumi ne? Tako da ga nesmeš (zaradi mašine same) pilit nevemkako... nekje apn mere bi bile uredu...
Napiši še kolikšen hod ima cilinder- zmeri od vrha cilindra do tam k pride rob bata ko je bat v spodnji mrtvi legi, in dolžino ojnice če jo veš in lahko ti bomo pomagali, za koliko bo treba določen kanal uzdigniti oz. spustiti
začnimo pri usisu... usis je tisti kanal, na katerega se priklopi fergazer. njegova naloga je, da omejuje količino "bencina", ki gre skozi fergazer v podbatni prostor. ta kanal se pili navzdol- če gledaš z vrha cilindra.
iz podbatnega prostora, gre "bencin"v cilinder preko PRETOČNIH kanalov- to sta tadva, ki si jih poslikal- pili pa se jih na drugem koncu- tisto okence ki je v cilindru. pili se ga navzgor, gledano z vrha cilindra.
ko "bencin " izgori (oz. fragmentira, ob pravi kapi pa detonira) pa morajo iti plini skozi IZPUŠNI kanal, to je tisti, na katerega se prikluči izpuh- tudi tega se pili navzgor.
Če se ne motim je to cilinder od tistega kolesa s motorjem na prednji gumi ne? Tako da ga nesmeš (zaradi mašine same) pilit nevemkako... nekje apn mere bi bile uredu...
Napiši še kolikšen hod ima cilinder- zmeri od vrha cilindra do tam k pride rob bata ko je bat v spodnji mrtvi legi, in dolžino ojnice če jo veš in lahko ti bomo pomagali, za koliko bo treba določen kanal uzdigniti oz. spustiti
bol star bol nor!
- sinko.dejan
- predelana mašina
- Prispevkov: 1620
- Pridružen: So Dec 11, 2010 4:42 pm
- Kraj: Šentjernej
Re: Cilindri
Jaz nebi nevem kako tunau motorja. Res je da je kolo z motorjem sem ga tudi že predtavil na tem forumu (Garelli 25)pomartin napisal/-a:torej...
začnimo pri usisu... usis je tisti kanal, na katerega se priklopi fergazer. njegova naloga je, da omejuje količino "bencina", ki gre skozi fergazer v podbatni prostor. ta kanal se pili navzdol- če gledaš z vrha cilindra.
iz podbatnega prostora, gre "bencin"v cilinder preko PRETOČNIH kanalov- to sta tadva, ki si jih poslikal- pili pa se jih na drugem koncu- tisto okence ki je v cilindru. pili se ga navzgor, gledano z vrha cilindra.
ko "bencin " izgori (oz. fragmentira, ob pravi kapi pa detonira) pa morajo iti plini skozi IZPUŠNI kanal, to je tisti, na katerega se prikluči izpuh- tudi tega se pili navzgor.
Če se ne motim je to cilinder od tistega kolesa s motorjem na prednji gumi ne? Tako da ga nesmeš (zaradi mašine same) pilit nevemkako... nekje apn mere bi bile uredu...
Napiši še kolikšen hod ima cilinder- zmeri od vrha cilindra do tam k pride rob bata ko je bat v spodnji mrtvi legi, in dolžino ojnice če jo veš in lahko ti bomo pomagali, za koliko bo treba določen kanal uzdigniti oz. spustiti
Poveččau bi samo malo pretočne kanale na APN mere in pa sesalnega bi obvezno večal ker je sigurno premajhen. Mezinec gre težko v sesalni kanal. Tako da sesalnega bom pilil nekje od 12mm do 16mm tam nekje ga bom spiliu. Izpušni pa ima se mi zdi premer fi 20mm. Kaj bi vi na mojem mestu naredili z osnovnimi predelavami sem ga spravil na 50km/h. Željena hitrost pa nekje 60 ali več. nočem preveč obratov v mašini ker nevem koliko zdrži!
Zadnjič spremenil sinko.dejan, dne So Feb 26, 2011 11:36 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Motor ---> moja DRUGA ljubezen...
Garaža --- > moj dom...
Adrenalinska vožnja ---> moje življenje...
bencin -------->moja KRI
Garaža --- > moj dom...
Adrenalinska vožnja ---> moje življenje...
bencin -------->moja KRI
-
- vplinjač
- Prispevkov: 342
- Pridružen: Pe Maj 28, 2010 8:37 am
- Kraj: bliZ Domžal
Re: Cilindri
@apn6s freek
Moraš pa pazit, ker se luknja skozi fergazar na sredini lomi. Se pravi, da je fergazar v originalu prevrtan z vsake strani do batka a pod različnim kotom! Zato moraš tud ti naredit na enak način (zvrtat z vsake strani fergazarja do prostora, kjer se nahaja "batek za gas"). Je pa fajn na samostoječi vrtalnik, drugač se boš matru da bo lepa luknja.
Moraš pa pazit, ker se luknja skozi fergazar na sredini lomi. Se pravi, da je fergazar v originalu prevrtan z vsake strani do batka a pod različnim kotom! Zato moraš tud ti naredit na enak način (zvrtat z vsake strani fergazarja do prostora, kjer se nahaja "batek za gas"). Je pa fajn na samostoječi vrtalnik, drugač se boš matru da bo lepa luknja.
- Pata
- moped
- Prispevkov: 2043
- Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
- Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
- Kontakt:
Re: Cilindri
lp.. bi mogoče kdo vedu kje bi se dalo kupit to knjigo?golnar napisal/-a:malo počekiraj knjigo: graham bell - 2 stroke tuning
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Re: Cilindri
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."