Prosim da ne pišete off topica,ne sprašujemo vas kok vam gre moped ali kak setup imate,gre se za debato o organizaciji dirke ali vsaj o "vožnji" na pisti nasploh.klemenm2 napisal/-a:Če mene vprašaš je tako bolj zanimivo... ker imajo vsi iste pogoje goriva, ker vemo da se lahko že samo z gorivom doseze zelo veliko.PVL napisal/-a:Preveč kompliciraš z gorivom,vsak naj ima kakšno gorivo želi.
Ja to je zaenkrat še največji problem... Mogoče bi se organiziral prevoz... no to je še pod velikim ?PVL napisal/-a: Drgač pa tko kot vedno,na forumu so vsi za,pa še prevoza za motor pa zase nimajo,sej nebi bla dirka v sosednji vasi...
V Slo?PVL napisal/-a: Če bi kej spremljali situacijo je letos bilo nekaj takih dirk,kjer si lahko vozil z apn4/6,slc,d6 ...važno je bilo da je bil tomos pa 50cc na prestave,pa da je bil mal starejši,pa še par pogojev si mogu izpolnjevat za varnost. Pokalno prvenstvo c1 se je temu reklo.
To smo imeli v mislih oz. še malo preprostejšo idejo; Da bi se z lastnikom v tem primeru Racelanda zmenili da on postavi šanke in pobira vstopnino. Prihrani nam 2 skrbi, pa še najemnina bi bila cenejša če ne celo brezplačna.PVL napisal/-a:
Drgač pa lahko bi preprosto zakupil raceland za en dan pa organiziral dirko tist dan pa boš vidu kok je resnega zanimanja.
LP
Verjemi mi da boš imel veliko drugih težav,gorivo je najmanjši problem. Če že-samo naredi omejitev oktanov na 100,tako kot je v kartingu ko vsakemu pred dirko zmeri oktane. Pozabi na neko zapečatenje pa nevem kaj...
Prevoz-pozabi...mogoče pelješ kolega če maš plac,to je pa to.
V SLO,da.
Glede racelanda-kontaktiraj lastnika za točne info. Vožnja za 1 dan pa drugače stane 25€ po motorju. Ne pozabi da moraš za pravo dirko imeti še gasilce, rešilce, časomerilsko službo, ...