APN 6 Dmp
Re: APN 6 Dmp
Zakaj pa nisi vzel C3 izvedbe?
Re: APN 6 Dmp
Če se ne motim so to valjčni ležaji, ki držijo v nedogled in so neprimerljivo bolši. En komad ležaja je 20€.zankrzan napisal/-a:Zakaj pa nisi vzel C3 izvedbe?
-
- batzajla
- Prispevkov: 42
- Pridružen: Po Sep 23, 2013 6:31 pm
Re: APN 6 Dmp
Sem iskal c3 pa ni blo na zalogi sem pa imel nu c3 izvedbo iste ležaje pa sem samo zamenjal sredice ležajev tako da so c3, mi je pa garantiral da navadna izvedba zdrži do 20k obratov
-
- batzajla
- Prispevkov: 42
- Pridružen: Po Sep 23, 2013 6:31 pm
Re: APN 6 Dmp
Točne cene nevem ker sem jih po vezah dobil mislim pa da okol 20€ komad
Re: APN 6 Dmp
Ne gre za to koliko obratov prenese, gre za to, da se glavna gred med delovanjem zvija in zaradi tega je potrebna večja zračnost.sasosvajger napisal/-a:Sem iskal c3 pa ni blo na zalogi sem pa imel nu c3 izvedbo iste ležaje pa sem samo zamenjal sredice ležajev tako da so c3, mi je pa garantiral da navadna izvedba zdrži do 20k obratov
-
- batzajla
- Prispevkov: 42
- Pridružen: Po Sep 23, 2013 6:31 pm
Re: APN 6 Dmp
Tega nisem vedel, zunanji del ležaja in valčki so c3 razen sredinskega dela
Re: APN 6 Dmp
Pr teh valjčnih ležajih sta zunanji obroč in kletka enaka, spreminja se samo premer notranjega obroča in dobimo zračnosti C1, C2, CN (normalna zračnost, ponavadi se oznaka ne piše), C3, C4, C5. Pomojem bi bli bl primerni NU kot pa NJ? V tinexu pride NU203 16,44+ddv, NJ pa 17,80+ddv. Oba ležaja imata serisjko poliamid kletko in sta navoljo z normalno zaračnostjo ali s povečano C3 zračnostjo.
Re: APN 6 Dmp
Da ne bo pomote NU niso primerni morajo biti NJ, podobno kot L so iz ene strani razstavljivi, pri NU bi rabil še aksialne ležaje. Je pa še ena prednost NJ pred normalnimi krogličnimi, notranji obroč gre na trdo na gred, motor pa se brez težav razstavi podobno kot pri L ležajih.zankrzan napisal/-a:Pr teh valjčnih ležajih sta zunanji obroč in kletka enaka, spreminja se samo premer notranjega obroča in dobimo zračnosti C1, C2, CN (normalna zračnost, ponavadi se oznaka ne piše), C3, C4, C5. Pomojem bi bli bl primerni NU kot pa NJ? V tinexu pride NU203 16,44+ddv, NJ pa 17,80+ddv. Oba ležaja imata serisjko poliamid kletko in sta navoljo z normalno zaračnostjo ali s povečano C3 zračnostjo.
LP
Re: APN 6 Dmp
Bo držalo ja, NJ ima rob, NU ga pa nima.lojze-si napisal/-a:Da ne bo pomote NU niso primerni morajo biti NJ, podobno kot L so iz ene strani razstavljivi, pri NU bi rabil še aksialne ležaje. Je pa še ena prednost NJ pred normalnimi krogličnimi, notranji obroč gre na trdo na gred, motor pa se brez težav razstavi podobno kot pri L ležajih.zankrzan napisal/-a:Pr teh valjčnih ležajih sta zunanji obroč in kletka enaka, spreminja se samo premer notranjega obroča in dobimo zračnosti C1, C2, CN (normalna zračnost, ponavadi se oznaka ne piše), C3, C4, C5. Pomojem bi bli bl primerni NU kot pa NJ? V tinexu pride NU203 16,44+ddv, NJ pa 17,80+ddv. Oba ležaja imata serisjko poliamid kletko in sta navoljo z normalno zaračnostjo ali s povečano C3 zračnostjo.
LP