Stran 1 od 1

Automatik za vzdržljivostno dirko

Objavljeno: To Sep 13, 2016 11:07 am
Napisal/-a urban114
Živjo mene pa zanima kero sklopko se najbol splača za automatika a5 za vzdržljivostno derko za predelan motor. Pa če je treba alpino cilindr na a55 bloke kej podložit pa kok ga je treba?

Re: Automatik za vzdržljivostno dirko

Objavljeno: Če Sep 22, 2016 8:00 am
Napisal/-a lojze-si
urban114 napisal/-a:Živjo mene pa zanima kero sklopko se najbol splača za automatika a5 za vzdržljivostno derko za predelan motor. Pa če je treba alpino cilindr na a55 bloke kej podložit pa kok ga je treba?
Zgleda da so še vsi bolj skrivnostni na to temo, vsega pa se ne da skriti. Prav na grobniku sem izvedel, da je nekdo nesel mojo sklopko na hrvaško in se tam že izdelujejo.
Predlog za sklopko je tak:
20160511_090618.jpg
20160511_090602.jpg
20160511_090423.jpg
Z vrtanjem ali pa krajšanjem uteži pa se nastavi območje delovanja.
Karakteristika se spreminja tudi z dolžino podolgovate luknje.

Re: Automatik za vzdržljivostno dirko

Objavljeno: Če Sep 22, 2016 11:12 am
Napisal/-a Dking
svaka čast ... Mi još radimo na konceptu i testiramo...

Re: Automatik za vzdržljivostno dirko

Objavljeno: Če Sep 22, 2016 5:09 pm
Napisal/-a macula
Taka izvedba pride na kartih. Za spreminanje mase, bi se lahko uporabili odstranljivi čepi ali vijaki. Zanima me, kako se sklopka obnaša, ko se enkrat izrabi. Predvidevam da prijema na višjih obratih ker se mora bolj raztegnit?

Re: Automatik za vzdržljivostno dirko

Objavljeno: Če Sep 22, 2016 6:48 pm
Napisal/-a Dking
Kod nas je prvi test na dirki u Virovitici Za 3 dana!

Re: Automatik za vzdržljivostno dirko

Objavljeno: Če Sep 22, 2016 9:17 pm
Napisal/-a lojze-si
macula napisal/-a:Taka izvedba pride na kartih. Za spreminanje mase, bi se lahko uporabili odstranljivi čepi ali vijaki. Zanima me, kako se sklopka obnaša, ko se enkrat izrabi. Predvidevam da prijema na višjih obratih ker se mora bolj raztegnit?
Največja prednost te sklopke je da se sploh ne izrabi. toleranca med sklopko in skodelo je poljubna, torej rastegovanje je lahko minimalno, elastičnost je odvisna od dolžine podolgovate luknje in od debeline stenena tej luknji. To z čepki oz. vijhaki bi bilo mogoče uporabno sploh pri nastavljanju, ko pa je sklopka prilagojena krivulji moči motorja ni več kaj dosti popravljati. Moram pa povdariti, vsaj za frizirane motorje mora biti nastavljena po motorju, za najboljši rezultat, kot vsaka seveda.
LP

Re: Automatik za vzdržljivostno dirko

Objavljeno: Pe Sep 23, 2016 10:56 am
Napisal/-a koroman
lojze-si napisal/-a:
macula napisal/-a:Taka izvedba pride na kartih. Za spreminanje mase, bi se lahko uporabili odstranljivi čepi ali vijaki. Zanima me, kako se sklopka obnaša, ko se enkrat izrabi. Predvidevam da prijema na višjih obratih ker se mora bolj raztegnit?
Največja prednost te sklopke je da se sploh ne izrabi. toleranca med sklopko in skodelo je poljubna, torej rastegovanje je lahko minimalno, elastičnost je odvisna od dolžine podolgovate luknje in od debeline stenena tej luknji. To z čepki oz. vijhaki bi bilo mogoče uporabno sploh pri nastavljanju, ko pa je sklopka prilagojena krivulji moči motorja ni več kaj dosti popravljati. Moram pa povdariti, vsaj za frizirane motorje mora biti nastavljena po motorju, za najboljši rezultat, kot vsaka seveda.
LP
Zelo zanimivo! Kaj pa obloga? na slikah izgleda kot da je brez...

Re: Automatik za vzdržljivostno dirko

Objavljeno: Pe Sep 23, 2016 12:56 pm
Napisal/-a lojze-si
Da brez je.
LP

Re: Automatik za vzdržljivostno dirko

Objavljeno: Če Dec 15, 2016 8:34 am
Napisal/-a gasper mahkota
Evo še sklopka s katero smo letos vozili 3 ekipe. Ima SF oblogo, nastavlja se jo z originalnimi vzmetmi. Zadeva je plug&play. Material je aluminij 2030,ki se je dobro izkazal in zaenkrat ni potrebe po tršem materialu 7075. Sklopka je tudi naprodaj.

S testiranjem smo ugotovili, da se najbolje obnese SF obloga, seveda je obloga malo dražja cca 36 EUR za 3lamele.
photo 2.JPG
photo 4.JPG
Lp. Gašper