Tomos BT - obnova
Objavljeno: Sr Jul 20, 2016 10:50 pm
Pozdravljeni!
Po dolgem času spet obnavljam neko obnovo, ki traja zdaj že točno eno leto (žal so bile vmes še druge zadeve, ki so bile nekoliko pomembnejše).
Vglavnem gre se za rdečega bt ja, s posebnimi nalepkami, izdelanega leta 1990.
Ko sem ga kupil, zadeva ni zgledala najlepše, saj je bil prekrit s centimetrom praha.
Odločil sem se, da ga vsaj malo ščistim, zato sem ga razdrl minimalno (le oklepe). Sprobal sem prav tako mašino, ki je nekaj časa stala. Po majhnem čiščenju uplinjača, je tudi ta dokaj hito vžgala, motor pa se je peljal kar solidno.
Tako, zgledal je malo bolje, vendar mi žal ni bilo "to, to". Zato sem se kljub temu, da imam rad originale (k temu spada še original barva) odločil, da ga kompletno obnovim.
Prednje vilice in zadnje amortizerje je bilo potrebno zamenjati. K sreči, je po dolgem iskanju dobrih bt vilic priskočil v pomoč uporabnik @Sime in mi zrihtal solidne vilice.
Te sem kmalu za tem obnovil in na novo prebarval.
Nato se je komplet motor razdrl in pregledal, obrabljeni deli so se zamenjali ostali pa temeljito ščistili
Sledila je obdelava rezervoarja in plastik. Zadek je bil preslabo ohranjen, zato sem nabavil drugega, sprednji blatnik pa sem dobil še iz zalog - novega.
In končno pripravljene vse plastike (razen prednjega blatnika na sliki) na končno barvanje.
Sledila je še obnova izpuha in čiščenje notranjosti z brenerjem.
Pred:
Po:
Motor je trenutno takšen, kot je prikazano na sliki. Čaka na montažo motorja in ostalih delov okvirja. Plastike so trenutno pri ličarju in bodo kmalu konec. Nalepke sem tudi izrisal in jih dal delat. Upam da bo avgusta konec, saj ga nameravam registrirati in se ob lepih vikendih tudi malenkost zapeljati.
Ob napredkih poročam,
LP Luka!
Po dolgem času spet obnavljam neko obnovo, ki traja zdaj že točno eno leto (žal so bile vmes še druge zadeve, ki so bile nekoliko pomembnejše).
Vglavnem gre se za rdečega bt ja, s posebnimi nalepkami, izdelanega leta 1990.
Ko sem ga kupil, zadeva ni zgledala najlepše, saj je bil prekrit s centimetrom praha.
Odločil sem se, da ga vsaj malo ščistim, zato sem ga razdrl minimalno (le oklepe). Sprobal sem prav tako mašino, ki je nekaj časa stala. Po majhnem čiščenju uplinjača, je tudi ta dokaj hito vžgala, motor pa se je peljal kar solidno.
Tako, zgledal je malo bolje, vendar mi žal ni bilo "to, to". Zato sem se kljub temu, da imam rad originale (k temu spada še original barva) odločil, da ga kompletno obnovim.
Prednje vilice in zadnje amortizerje je bilo potrebno zamenjati. K sreči, je po dolgem iskanju dobrih bt vilic priskočil v pomoč uporabnik @Sime in mi zrihtal solidne vilice.
Te sem kmalu za tem obnovil in na novo prebarval.
Nato se je komplet motor razdrl in pregledal, obrabljeni deli so se zamenjali ostali pa temeljito ščistili
Sledila je obdelava rezervoarja in plastik. Zadek je bil preslabo ohranjen, zato sem nabavil drugega, sprednji blatnik pa sem dobil še iz zalog - novega.
In končno pripravljene vse plastike (razen prednjega blatnika na sliki) na končno barvanje.
Sledila je še obnova izpuha in čiščenje notranjosti z brenerjem.
Pred:
Po:
Motor je trenutno takšen, kot je prikazano na sliki. Čaka na montažo motorja in ostalih delov okvirja. Plastike so trenutno pri ličarju in bodo kmalu konec. Nalepke sem tudi izrisal in jih dal delat. Upam da bo avgusta konec, saj ga nameravam registrirati in se ob lepih vikendih tudi malenkost zapeljati.
Ob napredkih poročam,
LP Luka!