BT 50 - nekaj vprašanj
Objavljeno: So Jul 16, 2016 12:34 pm
Imam nekaj vprašanj glede BT 50.
1.) Koliko zahtevno je razstavit vplinjač (BING), ga očistit in ga potem nazaj sestavit? Je potrebno na kaj pazit, ga potem nastavljat ali je več ali manj razstavi/sestavi, kot pri automatik Encarvi vplinjaču?
Torej vprašanje je sledeče: motor dela relativno ok, vendar ni bil v svojih 30-ih letih nikoli očiščen, razstavljen. Ali ga pustim pri miru ali lahko mirno razstavim in ko ga bom sestavil nazaj, bo spet delal v redu? Nimam ravno dveh levih rok.
2.) Motor v nižjih vrtljajih nekoliko duši, tam pri 6000 (po števcu vrtljajev, koliko je to res, pa ...) pa lepo potegne in se potem vrti normalno. Po cca. 10 minutni vožnji je bil cilinder zelo vroč, praktično ga nisi mogel prijeti z roko, zunaj je bilo 15 stopinj. Je to normalno ali so to morda znaki, da je bil pregret? Noter je sicer serijski 38 bat.
3.) Se da dobiti nov prednji disk in ploščice?
4.) Motor bi imel za kakšno kratko nedeljsko vožnjo, ne maram pa turirajočih zadev. Če je tisto zgoraj normalno (točka 2), se da kaj narediti, da bi zadeva tudi pri nižjih vrtljajih kaj več dala od sebe. Poudarjam, da ni namen, da zadeva trga in me neke končne hitrosti, itd. ne zanimajo. Le, da bi bil lažje vozen...
PS: Ima morda kdo BT-ja v dobrem stanju doma? Namreč kupujem zadevo, pa bi rad prej sprobal dobrega, da znam potem primerjat. Primorska ali Ljubljana bi bilo super. Nekaj sem jih šel že gledat, pa ta primerjava ni bila potrebna, da sem ugotovil, da je zadeva bolj kot ne žalost.
1.) Koliko zahtevno je razstavit vplinjač (BING), ga očistit in ga potem nazaj sestavit? Je potrebno na kaj pazit, ga potem nastavljat ali je več ali manj razstavi/sestavi, kot pri automatik Encarvi vplinjaču?
Torej vprašanje je sledeče: motor dela relativno ok, vendar ni bil v svojih 30-ih letih nikoli očiščen, razstavljen. Ali ga pustim pri miru ali lahko mirno razstavim in ko ga bom sestavil nazaj, bo spet delal v redu? Nimam ravno dveh levih rok.
2.) Motor v nižjih vrtljajih nekoliko duši, tam pri 6000 (po števcu vrtljajev, koliko je to res, pa ...) pa lepo potegne in se potem vrti normalno. Po cca. 10 minutni vožnji je bil cilinder zelo vroč, praktično ga nisi mogel prijeti z roko, zunaj je bilo 15 stopinj. Je to normalno ali so to morda znaki, da je bil pregret? Noter je sicer serijski 38 bat.
3.) Se da dobiti nov prednji disk in ploščice?
4.) Motor bi imel za kakšno kratko nedeljsko vožnjo, ne maram pa turirajočih zadev. Če je tisto zgoraj normalno (točka 2), se da kaj narediti, da bi zadeva tudi pri nižjih vrtljajih kaj več dala od sebe. Poudarjam, da ni namen, da zadeva trga in me neke končne hitrosti, itd. ne zanimajo. Le, da bi bil lažje vozen...
PS: Ima morda kdo BT-ja v dobrem stanju doma? Namreč kupujem zadevo, pa bi rad prej sprobal dobrega, da znam potem primerjat. Primorska ali Ljubljana bi bilo super. Nekaj sem jih šel že gledat, pa ta primerjava ni bila potrebna, da sem ugotovil, da je zadeva bolj kot ne žalost.