Automatic A3 obasno težko vže
Objavljeno: Če Jun 02, 2016 10:09 am
Lani sem potegni liz kleti starega automatika. Razstavil v prafaktorje, speskal in pobarval okvir, razdrl motor, novi ležaji, semeringi, batni obročki, spravil nazaj v original formo.... Tekel kot urca
Letos opažam, da po daljši vožnji, ko se ohladi, težko vžge. Ko vžge, kadi kot stara lokomotiva (kratek čas). Na začetku vožnje tudi nima prave moči, po par 100m pa začne laufat normalno. Mešanica OK. Pregledam svečko, mastna. Pri krajših vožnjah te težave ni. Probam vse živo, tudi očistim (skurim) izpuh. Stanje se izboljša, a ne za dolgo. Pozabil sem povedat, da tudi iz izpuha (pretirano) kaplja olje, čeprav je mešanica okrog 2,5%.
Za vsak slučaj preverim še olje v menjalniku in tam ga manjka cca 0,5 dcl Nikjer (razen na koncu izpuha) nobene sledi o kapljanju olja. Torej bo potrebno razdret sklopko in menjat semering na gredi.
Preden se lotim, še vaše mnenje in izkušnje. Motor namreč, ko se segreje, po par 100m vožnje deluje čisto normalno, nobenih simptomov po okvarjenem semeringu. Pri okvarjenem semeringu bi po moje kompresija morala uhajat v menjalnik, pri vsisu pa bi moralo biti skozi uplinjač bistveno manj upora, kot pri semeringu, zato ne bi smelo sestati ATF v karter
No vsekakor bom moral podret menjalnik in menjat semering, da izločim še to.
Pa še zadnje vprašanje. Nekje na drugem forumu sem prebral precej kregarije, kako obrniti semering. Eni trdijo, da moraš en semering obrniti narobe, drugi, da je to bila tovarniška napaka pri montaži Kje je tukaj resnica???
Letos opažam, da po daljši vožnji, ko se ohladi, težko vžge. Ko vžge, kadi kot stara lokomotiva (kratek čas). Na začetku vožnje tudi nima prave moči, po par 100m pa začne laufat normalno. Mešanica OK. Pregledam svečko, mastna. Pri krajših vožnjah te težave ni. Probam vse živo, tudi očistim (skurim) izpuh. Stanje se izboljša, a ne za dolgo. Pozabil sem povedat, da tudi iz izpuha (pretirano) kaplja olje, čeprav je mešanica okrog 2,5%.
Za vsak slučaj preverim še olje v menjalniku in tam ga manjka cca 0,5 dcl Nikjer (razen na koncu izpuha) nobene sledi o kapljanju olja. Torej bo potrebno razdret sklopko in menjat semering na gredi.
Preden se lotim, še vaše mnenje in izkušnje. Motor namreč, ko se segreje, po par 100m vožnje deluje čisto normalno, nobenih simptomov po okvarjenem semeringu. Pri okvarjenem semeringu bi po moje kompresija morala uhajat v menjalnik, pri vsisu pa bi moralo biti skozi uplinjač bistveno manj upora, kot pri semeringu, zato ne bi smelo sestati ATF v karter
No vsekakor bom moral podret menjalnik in menjat semering, da izločim še to.
Pa še zadnje vprašanje. Nekje na drugem forumu sem prebral precej kregarije, kako obrniti semering. Eni trdijo, da moraš en semering obrniti narobe, drugi, da je to bila tovarniška napaka pri montaži Kje je tukaj resnica???