Nekaj vprašanj v zvezi z APN4
Objavljeno: Ne Maj 10, 2015 11:49 pm
Torej sedaj pa imam nekaj vprašanj okoli apn 4. Da začnem kar pri izpuhu:
Sedaj sem dobil ispuh laser master al nekaj takega in ima motor pospeške nikakve. V nizkih obratih se ne premakne skorajda nikamor. V Klance v katere sem prilezel prej z originalom v drugi ali tretji sedaj lezem s prvo... Kot očitno ta izpuh nebo ravno primeren, me pa sedaj zanima s katerim izpuhom bi moč kakor se le da ohranil in dodal malo na končni hitrosti? ni potrebno da leti kot "sneta skira" ampak samo da bi malo prihranil na bencinu in da bi šlo malenkost hitrej.
Druga stvar je, da bo počasi motor zrel za menjavo bata in ker imam zelo slabe izkušnje z ležaji na ojnici (pri avtomatiku sta se mi razletela dva, zaporedoma in mi uničila cilinder) bom menjal še tega. Torej zanima me ali smem dati notri iglični ležaj z ohišjem, tak kot ga imajo avtomatiki v sklopki oz navaden iglični ležaj samo da ima okoli še tulec, in da iglice ne padejo ven, če se uniči. Edina skrb je, ali se bo dovolj mazal...
Tretja stvar pa je, ali na vrhu cilindra pod kapo dam tesnilo ali le prigliham in močno zategnem?
LP Ledy
Sedaj sem dobil ispuh laser master al nekaj takega in ima motor pospeške nikakve. V nizkih obratih se ne premakne skorajda nikamor. V Klance v katere sem prilezel prej z originalom v drugi ali tretji sedaj lezem s prvo... Kot očitno ta izpuh nebo ravno primeren, me pa sedaj zanima s katerim izpuhom bi moč kakor se le da ohranil in dodal malo na končni hitrosti? ni potrebno da leti kot "sneta skira" ampak samo da bi malo prihranil na bencinu in da bi šlo malenkost hitrej.
Druga stvar je, da bo počasi motor zrel za menjavo bata in ker imam zelo slabe izkušnje z ležaji na ojnici (pri avtomatiku sta se mi razletela dva, zaporedoma in mi uničila cilinder) bom menjal še tega. Torej zanima me ali smem dati notri iglični ležaj z ohišjem, tak kot ga imajo avtomatiki v sklopki oz navaden iglični ležaj samo da ima okoli še tulec, in da iglice ne padejo ven, če se uniči. Edina skrb je, ali se bo dovolj mazal...
Tretja stvar pa je, ali na vrhu cilindra pod kapo dam tesnilo ali le prigliham in močno zategnem?
LP Ledy