cinšpula napisal/-a:A je res da ko se brusi cilinder ga je treba pobrusiti na malo manj ker se po prvih nekaj urah delovanja sam pobrusi na tolko kot je treba. Da mi ni tisti ki mi je brusil naredil že na začetku preveč lufta zdaj ko je pa nekaj časa deloval se je pa ta luft še povečal. Ker takoj ko sem spravil mašino skupaj ni imel tega zvoka.
ko se brusi cilinder mora obvezno bit polek (nov) bat z obročki ... da se pomeri in naredi po točni toleranci ... pa ne obrablja se cilinder ampak obročki na batu se "uskladijo" z cilindrom...
a cinglja v cilindru usake tolko časa če ti so to neuležani obročki.
Točno ja. Ko je mrzel mi na točno določenih obratih malo pocinglja. Ko je pa topel pa skoraj nič. No zdajle sem malo podrl mašino in moram rečt da se kar lepo utekava. Naredil sem 80 km s 4.5% mešanico sintetičnega motul olja. Samo gred imam pa pomoje skrivljeno (ker sem tak genij ) in kar malo preveč trese. A poznate koga ki bi mi jo porihtal??
Pa še slike bata pa cilindra:
Zdej sm ugotovu da je gred skrivljena in opleta tako da mam mašino spet podrto. Bo treba novo gred kupit.
Mam pa eno uprašanje glede še enega mopeda ki ga imam doma in to je en italijanski garelli. Ima alu cilinder prevlečen s hard krom al pa nikasil, premer pa je 40mm že v originalu. Težava pa je da se pregreje in sem že podrl mašino pa spucu bat pa vse kanale na cilindru pa se še vedno pregreva. Uplinjač je sigurno pravilno nastavljen ker ga nič ne mori al kej, pa tudi svečka je skos presvetla. Če ma kdo kakšen predlog kako to odpravit. Hvala za odgovore
cinšpula napisal/-a:Zdej sm ugotovu da je gred skrivljena in opleta tako da mam mašino spet podrto. Bo treba novo gred kupit.
Mam pa eno uprašanje glede še enega mopeda ki ga imam doma in to je en italijanski garelli. Ima alu cilinder prevlečen s hard krom al pa nikasil, premer pa je 40mm že v originalu. Težava pa je da se pregreje in sem že podrl mašino pa spucu bat pa vse kanale na cilindru pa se še vedno pregreva. Uplinjač je sigurno pravilno nastavljen ker ga nič ne mori al kej, pa tudi svečka je skos presvetla. Če ma kdo kakšen predlog kako to odpravit. Hvala za odgovore
če je svečka presvetla se lahko pregreva zarad preveč zraka, in motor bo šel več če ma preveč zraka, zato pa rado bat stopi