4 ka tuning

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a Pich »

ro-bi napisal/-a:Upor v kapci ali pa v svečki zmanjša motnje , ki jih vžigalni sistem seva okrog. Lahko imaš upor ali v kapici, ali v svečki, ali nikjer. Dva upora pa ne koristita, ker potem ti iskra že oslabi.
Svečke z uporom imajo v imenu ponavadi črko "R".
Tudi na kablu, ki vodi do svečke mora biti pri nekaterih vžigih določena upornost, sicer se rado zgodi, da ti ga odkuri. En tak primer je bt vžig. Mnogim ga je skurilo, ker so uporabili kar od 4-ke kabl, ki ima majhno upornost ali pa so preizkušali iskro brez svečke.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
cinšpula
zariban cilinder
Prispevkov: 143
Pridružen: Ne Feb 08, 2015 4:34 pm

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a cinšpula »

Kaj bi lahko na batu od 4ke naredil da bi malo bolj šlo?
Pa bolj se mi gre za moč in pospeške kot pa za končno?
tomosatx50s
vplinjač
Prispevkov: 451
Pridružen: Če Jun 26, 2014 12:19 pm

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a tomosatx50s »

cinšpula napisal/-a:Kaj bi lahko na batu od 4ke naredil da bi malo bolj šlo?
Pa bolj se mi gre za moč in pospeške kot pa za končno?
To si slabo definiral.če boš rihtal motor za pospeške boš lahko zamenjal samo prestavno razmerje.(ne gre tako kot si misliš).povej kakšen je namen?
cinšpula
zariban cilinder
Prispevkov: 143
Pridružen: Ne Feb 08, 2015 4:34 pm

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a cinšpula »

Namen je da bi bolje pospešil. To se pravi moč pa navor?
Pa zanima me kako bi lahko izboljšal bat da bi dobil moč.
Uporabniški avatar
tomos.
zariban cilinder
Prispevkov: 116
Pridružen: Sr Feb 25, 2015 8:17 am
Kraj: Idrija

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a tomos. »

Ja sam bat lahko krajšaš sam ne prevec (nekako do zgornjega roba usisnega kanala, čene je prehud blowback) to da mopedu mal obratov- večja končna. Lahko pa ga tudi ravnaš z vrha samo morš pogledat kolk, da ga ne pregreje če ga preveč.
tomosatx50s
vplinjač
Prispevkov: 451
Pridružen: Če Jun 26, 2014 12:19 pm

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a tomosatx50s »

tomos. napisal/-a:Ja sam bat lahko krajšaš sam ne prevec (nekako do zgornjega roba usisnega kanala, čene je prehud blowback) to da mopedu mal obratov- večja končna. Lahko pa ga tudi ravnaš z vrha samo morš pogledat kolk, da ga ne pregreje če ga preveč.
Bat lahko tudi brusiš(čelo),s tem postopkom spreminjaš tudi kote pretočnih in izpušnega kanala.Samo je treba veliko preciznosti in merjenja.ali si imel v mislih samo povečanje sesanja?
cinšpula
zariban cilinder
Prispevkov: 143
Pridružen: Ne Feb 08, 2015 4:34 pm

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a cinšpula »

tomosatx50s napisal/-a:
tomos. napisal/-a:Ja sam bat lahko krajšaš sam ne prevec (nekako do zgornjega roba usisnega kanala, čene je prehud blowback) to da mopedu mal obratov- večja končna. Lahko pa ga tudi ravnaš z vrha samo morš pogledat kolk, da ga ne pregreje če ga preveč.
Bat lahko tudi brusiš(čelo),s tem postopkom spreminjaš tudi kote pretočnih in izpušnega kanala.Samo je treba veliko preciznosti in merjenja.ali si imel v mislih samo povečanje sesanja?
Ja nekaj takega, kaj pa dobiš če ga skrajšaš tudi moč? A se lahko malo pobrusi tam pri repkih da ni rob ampak da je mal poševno da ko zmes iz karterja gre v pretočne da se ne ustavlja na tistem robu? A s tem kaj pridobiš? Bat mam meteor.
cinšpula
zariban cilinder
Prispevkov: 143
Pridružen: Ne Feb 08, 2015 4:34 pm

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a cinšpula »

A ma kdo kasne izkušnje z l17 ležaji , ker me mika da zdaj ko mam podrto pa novo gred (bom se kupu) dam te lezaje. Pa me zanima: kje kupit, kok dnarja, kako se jih vgradi, in kako sploh delujejo tiste luknje v blokih za mazanje?
tomosatx50s
vplinjač
Prispevkov: 451
Pridružen: Če Jun 26, 2014 12:19 pm

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a tomosatx50s »

cinšpula napisal/-a:A ma kdo kasne izkušnje z l17 ležaji , ker me mika da zdaj ko mam podrto pa novo gred (bom se kupu) dam te lezaje. Pa me zanima: kje kupit, kok dnarja, kako se jih vgradi, in kako sploh delujejo tiste luknje v blokih za mazanje?
A sedaj imaš 6203? Ali l17?
cinšpula
zariban cilinder
Prispevkov: 143
Pridružen: Ne Feb 08, 2015 4:34 pm

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a cinšpula »

Ja zdaj mam 6203 pa bi dal kar tele l17 notri.
Odgovori