Tudi na kablu, ki vodi do svečke mora biti pri nekaterih vžigih določena upornost, sicer se rado zgodi, da ti ga odkuri. En tak primer je bt vžig. Mnogim ga je skurilo, ker so uporabili kar od 4-ke kabl, ki ima majhno upornost ali pa so preizkušali iskro brez svečke.ro-bi napisal/-a:Upor v kapci ali pa v svečki zmanjša motnje , ki jih vžigalni sistem seva okrog. Lahko imaš upor ali v kapici, ali v svečki, ali nikjer. Dva upora pa ne koristita, ker potem ti iskra že oslabi.
Svečke z uporom imajo v imenu ponavadi črko "R".
4 ka tuning
Re: 4 ka tuning
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: 4 ka tuning
Kaj bi lahko na batu od 4ke naredil da bi malo bolj šlo?
Pa bolj se mi gre za moč in pospeške kot pa za končno?
Pa bolj se mi gre za moč in pospeške kot pa za končno?
-
- vplinjač
- Prispevkov: 451
- Pridružen: Če Jun 26, 2014 12:19 pm
Re: 4 ka tuning
To si slabo definiral.če boš rihtal motor za pospeške boš lahko zamenjal samo prestavno razmerje.(ne gre tako kot si misliš).povej kakšen je namen?cinšpula napisal/-a:Kaj bi lahko na batu od 4ke naredil da bi malo bolj šlo?
Pa bolj se mi gre za moč in pospeške kot pa za končno?
Re: 4 ka tuning
Namen je da bi bolje pospešil. To se pravi moč pa navor?
Pa zanima me kako bi lahko izboljšal bat da bi dobil moč.
Pa zanima me kako bi lahko izboljšal bat da bi dobil moč.
Re: 4 ka tuning
Ja sam bat lahko krajšaš sam ne prevec (nekako do zgornjega roba usisnega kanala, čene je prehud blowback) to da mopedu mal obratov- večja končna. Lahko pa ga tudi ravnaš z vrha samo morš pogledat kolk, da ga ne pregreje če ga preveč.
-
- vplinjač
- Prispevkov: 451
- Pridružen: Če Jun 26, 2014 12:19 pm
Re: 4 ka tuning
Bat lahko tudi brusiš(čelo),s tem postopkom spreminjaš tudi kote pretočnih in izpušnega kanala.Samo je treba veliko preciznosti in merjenja.ali si imel v mislih samo povečanje sesanja?tomos. napisal/-a:Ja sam bat lahko krajšaš sam ne prevec (nekako do zgornjega roba usisnega kanala, čene je prehud blowback) to da mopedu mal obratov- večja končna. Lahko pa ga tudi ravnaš z vrha samo morš pogledat kolk, da ga ne pregreje če ga preveč.
Re: 4 ka tuning
Ja nekaj takega, kaj pa dobiš če ga skrajšaš tudi moč? A se lahko malo pobrusi tam pri repkih da ni rob ampak da je mal poševno da ko zmes iz karterja gre v pretočne da se ne ustavlja na tistem robu? A s tem kaj pridobiš? Bat mam meteor.tomosatx50s napisal/-a:Bat lahko tudi brusiš(čelo),s tem postopkom spreminjaš tudi kote pretočnih in izpušnega kanala.Samo je treba veliko preciznosti in merjenja.ali si imel v mislih samo povečanje sesanja?tomos. napisal/-a:Ja sam bat lahko krajšaš sam ne prevec (nekako do zgornjega roba usisnega kanala, čene je prehud blowback) to da mopedu mal obratov- večja končna. Lahko pa ga tudi ravnaš z vrha samo morš pogledat kolk, da ga ne pregreje če ga preveč.
Re: 4 ka tuning
A ma kdo kasne izkušnje z l17 ležaji , ker me mika da zdaj ko mam podrto pa novo gred (bom se kupu) dam te lezaje. Pa me zanima: kje kupit, kok dnarja, kako se jih vgradi, in kako sploh delujejo tiste luknje v blokih za mazanje?
-
- vplinjač
- Prispevkov: 451
- Pridružen: Če Jun 26, 2014 12:19 pm
Re: 4 ka tuning
A sedaj imaš 6203? Ali l17?cinšpula napisal/-a:A ma kdo kasne izkušnje z l17 ležaji , ker me mika da zdaj ko mam podrto pa novo gred (bom se kupu) dam te lezaje. Pa me zanima: kje kupit, kok dnarja, kako se jih vgradi, in kako sploh delujejo tiste luknje v blokih za mazanje?
Re: 4 ka tuning
Ja zdaj mam 6203 pa bi dal kar tele l17 notri.