Piaggio CRT
Objavljeno: Ne Mar 08, 2015 3:31 pm
Živjo!
Vaš forum spremljam že nekaj časa in opažam da se sestavlja vedno več odličnih mopedov.
Za objavo svojih projektov do sedaj še nisem zbral 'poguma' ker je zastopanost italjanskih mopedov
bolj slaba, danes sem si pa rekel zakaj pa ne...
Z ciaoti se ukvarjam že kar nekaj let in vsako leto nastane vsaj en nov moped, nekaj sem jih sestavil za
vaskodnevno uporabo, dva pa sta malo bol eksotična.
Za ciaote sem se odločil samo zaradi moje lokacije. Ker sem iz Ljubljane mi najbolj odgovarja moped na
pedala saj se lahko izognem gužvi in ne potrebujem oblačit opreme in čelade ko skočim po opravkih.
Najbol sta mi važni dve stvari, da zgleda malo drugače in da dela, zato z mašinam ne kompliciram.
Zadnje dve leti se vozim na:
-original cilinder 38mm, polini glava
-13/13 dellorto uplinjač, malossi filter
-sito izpuh
-pinasco variomat
in pa kick-start bloki, zato nimam pedal temveč tačke, ki delujejo kot zaganjač če jih postaviš nazaj.
Pred ciaotom na zgornjih slikah sem imel zelo podobnega, le da je imel 43mm polini cilinder in malossi variomat.
Še danes mi je malo žal da sem ga prodal...
No pa še k malo bol resnim zadevam. Kolegi s foruma http://www.ciao-racing-team.com so se že nekaj let nazaj
začeli preganjati po pistah pa je tudi mene prijelo da bi sestavil kaj podobnega.
Zaradi časovne stiske in vedno novih idej je trajalo približno dve leti da je prvi motor zalavfal.
First start je bil večer pred 3. obalnim drag race-som, ki sem se ga tudi udeležil.
Rezultati so bili za moje pojme bolj slabi, mašina ni delala kot sem pričakoval in ugotovil sem da so ciao
vilice malo prešvoh za 320mm disk zavoro. Tisti ki ste bili zraven sigurno veste o čem govorim .
Na motorju je:
-malossi reed valve blok
-24 PWK uplinjač
-izpuh domače izdelave
-cilinder malossi big DEPS 47mm
-malossi variomat
-vodno hlajena glava domače izdelave
-disk spredaj 320mm, zadaj 220mm
-ktm sx50 elektrika
Čez zimo sem se lotil dodelav mašine, original lamele sem nadomestil z stage6 V-force minarelli in malo sem praskal
po cilindru.
V zadnjem letu pa je začel nastajati tudi piaggio Si, ki upam da bo dokončan letos med sezono.
Od Piaggiota je ostal le še olupljen okvir in dve feltni. Spodnja nihajka je domače izdelave, pravtako so
spredaj in zadaj disk zavore, cnc izdelan križ vilic, predelani teleskopi, zadnja amortizerja sta od BT-ja...
Preden pa bo motor vozen me čaka še kar nekaj dela da prilagodim cilinder, blok, elektriko... da bo pasalo kaj skupaj.
-Cilinder polini big evolution 94ccm
-gred simonini 46hod predelana na 44mm hoda
-ojnica prox yamaha yz 80
-HPI elektrika
-simonini side intake blok
-izpuh domače izdelave
Glede lamel in uplinjača se še odločam, pravtako glede variomata saj bi rad gor spravil sklopko in jermenice od skuterja.
Upam da bo post dobro sprejet in da ni kakšnih sovražnih misli proti italjanskim mopedom
Komentarji, kritike, vprašanja... dobrodošli.
Če koga zanima kaj več, na voljo portal in forum za mopede znamke piaggio: http://ciao-racing-team.si/
Vaš forum spremljam že nekaj časa in opažam da se sestavlja vedno več odličnih mopedov.
Za objavo svojih projektov do sedaj še nisem zbral 'poguma' ker je zastopanost italjanskih mopedov
bolj slaba, danes sem si pa rekel zakaj pa ne...
Z ciaoti se ukvarjam že kar nekaj let in vsako leto nastane vsaj en nov moped, nekaj sem jih sestavil za
vaskodnevno uporabo, dva pa sta malo bol eksotična.
Za ciaote sem se odločil samo zaradi moje lokacije. Ker sem iz Ljubljane mi najbolj odgovarja moped na
pedala saj se lahko izognem gužvi in ne potrebujem oblačit opreme in čelade ko skočim po opravkih.
Najbol sta mi važni dve stvari, da zgleda malo drugače in da dela, zato z mašinam ne kompliciram.
Zadnje dve leti se vozim na:
-original cilinder 38mm, polini glava
-13/13 dellorto uplinjač, malossi filter
-sito izpuh
-pinasco variomat
in pa kick-start bloki, zato nimam pedal temveč tačke, ki delujejo kot zaganjač če jih postaviš nazaj.
Pred ciaotom na zgornjih slikah sem imel zelo podobnega, le da je imel 43mm polini cilinder in malossi variomat.
Še danes mi je malo žal da sem ga prodal...
No pa še k malo bol resnim zadevam. Kolegi s foruma http://www.ciao-racing-team.com so se že nekaj let nazaj
začeli preganjati po pistah pa je tudi mene prijelo da bi sestavil kaj podobnega.
Zaradi časovne stiske in vedno novih idej je trajalo približno dve leti da je prvi motor zalavfal.
First start je bil večer pred 3. obalnim drag race-som, ki sem se ga tudi udeležil.
Rezultati so bili za moje pojme bolj slabi, mašina ni delala kot sem pričakoval in ugotovil sem da so ciao
vilice malo prešvoh za 320mm disk zavoro. Tisti ki ste bili zraven sigurno veste o čem govorim .
Na motorju je:
-malossi reed valve blok
-24 PWK uplinjač
-izpuh domače izdelave
-cilinder malossi big DEPS 47mm
-malossi variomat
-vodno hlajena glava domače izdelave
-disk spredaj 320mm, zadaj 220mm
-ktm sx50 elektrika
Čez zimo sem se lotil dodelav mašine, original lamele sem nadomestil z stage6 V-force minarelli in malo sem praskal
po cilindru.
V zadnjem letu pa je začel nastajati tudi piaggio Si, ki upam da bo dokončan letos med sezono.
Od Piaggiota je ostal le še olupljen okvir in dve feltni. Spodnja nihajka je domače izdelave, pravtako so
spredaj in zadaj disk zavore, cnc izdelan križ vilic, predelani teleskopi, zadnja amortizerja sta od BT-ja...
Preden pa bo motor vozen me čaka še kar nekaj dela da prilagodim cilinder, blok, elektriko... da bo pasalo kaj skupaj.
-Cilinder polini big evolution 94ccm
-gred simonini 46hod predelana na 44mm hoda
-ojnica prox yamaha yz 80
-HPI elektrika
-simonini side intake blok
-izpuh domače izdelave
Glede lamel in uplinjača se še odločam, pravtako glede variomata saj bi rad gor spravil sklopko in jermenice od skuterja.
Upam da bo post dobro sprejet in da ni kakšnih sovražnih misli proti italjanskim mopedom
Komentarji, kritike, vprašanja... dobrodošli.
Če koga zanima kaj več, na voljo portal in forum za mopede znamke piaggio: http://ciao-racing-team.si/