No danes ni blo kaj poceti, smo se mislili mau preterat, sprobat motor, pa se je zalomilo ko ni tel vžgat z drugo (ker za kurbl še nimam rešitve
). Uglavnem vžgal je ampak ni dolgo delal, ker je vleklo fouš luft skozi tesnilo glave in je nazigalo obrate u 3pm..
Ugotovil sem da je zdrobilo spodnji ležaj piramide (na levem bloku).
Ni se dalo menjat v 1. in zadeva je bila potrjena po odprtju desnega bloka.
Ko sem odprl desni blok in vzel ven piramido in sklopko je tudi iglični ležaj spustil dušo oz so igle padle ven.
Sklopka je bila sestavljena tako, da je bila deljena lamela v sredini in spodaj pri zeger obročku je bila samo ena plošca namesto dveh.. prvič vidim tako ampak domnevam, da je delovala, ce se je dalo menjat
Opazil sem tudi da je piramida podložena na notranji strani med zobnikom, ki pride na sklopko in zobniki prestav... tudi to je narobe ali se motim?
Bi prilozil slike pa sem pozabil na te, je samo od zlomljenih lezajev.. :/
Uglavnem v naslednjem tednu se bo naredilo:
-razmontiranje in komplet razstavitev masine, pregled ležajev, pucanje, standard protokol...
-menjava tesnil, sestavitev sklopke na novo, nov iglicni in piramidni lezaj
-montiranje fi40 BT cilindra zrezan za prisilno hlajenje (mi lezi naokrog, bo za probo) z bing18 in nekim mallosi auspuhom, ce bo pasal
Vglavnem ja, malo razocaranja a imamo vsaj kaj za delat
brejker, bo zalaufalo kot se šika drugic pa le pazi na masino