x3 korak po korak se daleč pride ... ne moreš preskakovat ... nima smisla sem že želel to napisat na začetku ampak nisem hotel bit spet "dream crusher"prlek napisal/-a:Se strinjam, kako je lahko brutalno piljen medtem pa je vsisni 16 velik? Berty, saj pa vidiš po forumu kaj je brutalna mašina. Tudi NOS nevem v čem je smisel montirat na neko bolj ali manj stock mašino. To je enako kot če bi jas hotel kar nitro na svoj star avtomatik montirat in pričakoval da bom poletel.KVAS napisal/-a:Tist cilinder, ki je na sliki je daleč od brutalnega. Prvič timingi ne zgledajo nič posebnega, širine pa tudi niso ekstremne. Lepo, da si zagret in bi rad probal nove stvari, vendar imaš pred N2O še veliko drugih stvari za sprobat in naučit.
Tomos BT - Café racer
Re: Tomos BT - Café racer
Re: Tomos BT - Café racer
Jaz pa mislim drugače. NOS se ne splača dat na navito mašino, kjer je drobovje že itak na meji in +5 konjev bo polomilo vse. Na skoraj stock motorju bi pa moralo zdržat.
Je pa dosti bolje, če dobiš teh +5 konjev t klasičnim tuningom, ker nimaš problemov s flašo in ventili, ampak jih imaš na razpolago vedno, ko odpreš plin.
Je pa dosti bolje, če dobiš teh +5 konjev t klasičnim tuningom, ker nimaš problemov s flašo in ventili, ampak jih imaš na razpolago vedno, ko odpreš plin.
Re: Tomos BT - Café racer
Ok ok brutalno je mogoče malo huda beseda, je pa cilinder napiljen lepše in z vidno več truda kot kakšen zmazek, ki ga majo mulci na apenih. Vidim, da so nekateri soforumaši pravi majstri za brutalnost samo počasi se daleč pride.
Glede N2O se strinjam z ro-bi-jem, bv dajat na neko top-end mašino če nebo zdržala dodatnih konjev.
Če se že pogovarjamo o ekstremih, so določene meje do kjer se lahko gre tako da je vseeno, kdaj do tja pridem. Tudi vidim včasih boljše manj in "po tovarniških" merah, kot pa ultra ekstrem. Grem lepo počasi, do ekstrema imam še lep čas
Tehnično gledano bi lahko zmontiral N2O na star original avtomatik, če bi ga nastavil pravilno bi dobil kakšnih par % moči več. Se pa zavedam, da pa ni za pričakovati veliko, kot bi to bilo mogoče bolj razvidno na friziranemu 10-konjskemu avtomatiku (ali pa tudi ne? Procenti so jeb**i za računat, poskušal pa tudi ni menda še noben te razlike?)
S flašo in ventili so pomoje manjši problemi kot izdelava iztisnega pasu v glavi, auspuhov po merah za maxed-out piljene cilindre, lamelni vsisi v karterje ali pa celo rotodisk predelave in vodno hlajeni cilindri, ali ne? Seveda pa je lepo imeti stalno 5 konjev več kot pa samo določen čas
O cenah naštetega bi se lahko odprla kakšna tema ali pa je že in sem jo spregledal?
No premišljal sem koliko je to kaj koštljivo v primerjavi z nekim soft 35$ setupom N2O (če ga seveda uspešno nastaviš).
Sm še mlad, projekt je tudi, tako da zaenkrat je 1. korak montiranje tega cilindra, preizkušnja avspuhov in nato kakšn timing na razdaljah za drag race, kakšna dirka v ožjem krogu prijateljev, trackday-i, ipd...
Glede N2O se strinjam z ro-bi-jem, bv dajat na neko top-end mašino če nebo zdržala dodatnih konjev.
Če se že pogovarjamo o ekstremih, so določene meje do kjer se lahko gre tako da je vseeno, kdaj do tja pridem. Tudi vidim včasih boljše manj in "po tovarniških" merah, kot pa ultra ekstrem. Grem lepo počasi, do ekstrema imam še lep čas
Tehnično gledano bi lahko zmontiral N2O na star original avtomatik, če bi ga nastavil pravilno bi dobil kakšnih par % moči več. Se pa zavedam, da pa ni za pričakovati veliko, kot bi to bilo mogoče bolj razvidno na friziranemu 10-konjskemu avtomatiku (ali pa tudi ne? Procenti so jeb**i za računat, poskušal pa tudi ni menda še noben te razlike?)
S flašo in ventili so pomoje manjši problemi kot izdelava iztisnega pasu v glavi, auspuhov po merah za maxed-out piljene cilindre, lamelni vsisi v karterje ali pa celo rotodisk predelave in vodno hlajeni cilindri, ali ne? Seveda pa je lepo imeti stalno 5 konjev več kot pa samo določen čas
O cenah naštetega bi se lahko odprla kakšna tema ali pa je že in sem jo spregledal?
No premišljal sem koliko je to kaj koštljivo v primerjavi z nekim soft 35$ setupom N2O (če ga seveda uspešno nastaviš).
Sm še mlad, projekt je tudi, tako da zaenkrat je 1. korak montiranje tega cilindra, preizkušnja avspuhov in nato kakšn timing na razdaljah za drag race, kakšna dirka v ožjem krogu prijateljev, trackday-i, ipd...
APN4M 83'
Re: Tomos BT - Café racer
Drži se zadnjega odstavka.
Meja ni pri tuningu. Če boš povečal moč, boš moral tudi kvaliteto komponent. Moč lahko teoretično narašča v nedogled, čeprav gre z močjo navzgor vložek, razvoj, kvaliteta komponent na ene 3 potenco. Recimo turbinska mašina ima lahko neomejeno konjev, dokler stvari neomejeno zdržijo. Ko pa daš materjalu neko številko, npr natezno trdnost itd, se pa postavi meja tudi pri konjih. Potem je treba najti še kompromis med vzdržljivostjo in močjo. Eni dragsterji imajo tudi po 8000 konjev npr. pa se jim ventili na koncu une 400m piste že stopijo, od sklopke ne ostane nič, bati fuč, mašina za v smeti... če majo dnar za take stvari, pa nej delajo to če jim paše. Mislim da je Ferrari rekel, da je najboljši dirkalnik tisti, ki crkne na ciljni črti.
Meja ni pri tuningu. Če boš povečal moč, boš moral tudi kvaliteto komponent. Moč lahko teoretično narašča v nedogled, čeprav gre z močjo navzgor vložek, razvoj, kvaliteta komponent na ene 3 potenco. Recimo turbinska mašina ima lahko neomejeno konjev, dokler stvari neomejeno zdržijo. Ko pa daš materjalu neko številko, npr natezno trdnost itd, se pa postavi meja tudi pri konjih. Potem je treba najti še kompromis med vzdržljivostjo in močjo. Eni dragsterji imajo tudi po 8000 konjev npr. pa se jim ventili na koncu une 400m piste že stopijo, od sklopke ne ostane nič, bati fuč, mašina za v smeti... če majo dnar za take stvari, pa nej delajo to če jim paše. Mislim da je Ferrari rekel, da je najboljši dirkalnik tisti, ki crkne na ciljni črti.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Tomos BT - Café racer
Bo že držalo vse kar si napisal, in seveda se bom tudi jaz svojih načel če niso napačna
Haha je imel prav ta Ferrari, sam pa ne ciljam na tak dirkalnik
Haha je imel prav ta Ferrari, sam pa ne ciljam na tak dirkalnik
APN4M 83'
Re: Tomos BT - Café racer
Raj sam n2o sistem nared cenej pride pa buls jeS flašo in ventili so pomoje manjši problemi kot izdelava iztisnega pasu v glavi, auspuhov po merah za maxed-out piljene cilindre, lamelni vsisi v karterje ali pa celo rotodisk predelave in vodno hlajeni cilindri, ali ne? Seveda pa je lepo imeti stalno 5 konjev več kot pa samo določen čas
O cenah naštetega bi se lahko odprla kakšna tema ali pa je že in sem jo spregledal?
No premišljal sem koliko je to kaj koštljivo v primerjavi z nekim soft 35$ setupom N2O (če ga seveda uspešno nastaviš).
Sm še mlad, projekt je tudi, tako da zaenkrat je 1. korak montiranje tega cilindra, preizkušnja avspuhov in nato kakšn timing na razdaljah za drag race, kakšna dirka v ožjem krogu prijateljev, trackday-i, ipd...
Re: Tomos BT - Café racer
Si že poskušal? Maš kakšne napotke, slike setupa,...?olol napisal/-a: Raj sam n2o sistem nared cenej pride pa buls je
APN4M 83'
Re: Tomos BT - Café racer
Evo narisou portmap, mogoče je kakšno ° postrani zamaknjen, ampak se vidi na čemu je stvar. Komentarji dobrodošli.
APN4M 83'
Re: Tomos BT - Café racer
Malo se je delalo:
-izdelano koleno iz 18mm na 16mm v konus za Bing 18 in prilagojena dihtunga, bom videl kako se bo obneslo zaradi razlike premera.
-stara glava je bila zvita, slabo znižana zato sem jo zamenjal z novo, jo postružil za 1,5mm in rob povečal na fi38,5mm ter ga minimalno poglobil. Vaše mnenje glede dihtnge med glavo in cilindrom, ali je ta na sliki vredu ali naj kupim novo 38 v upanju da se bo lepše prilegala (ta je malo prevelika, verjetno je 40mm)? V naslednjih dneh se bo montiralo vseskupaj na motor, z L batom in 12 sornikom.
V prihodnjosti se bo na koleno montiral priključek in boost bottle za informativne namene in opazovanje razlik naj bi se zvišalo naraščanje obratov v nizkem območju.
-izdelano koleno iz 18mm na 16mm v konus za Bing 18 in prilagojena dihtunga, bom videl kako se bo obneslo zaradi razlike premera.
-stara glava je bila zvita, slabo znižana zato sem jo zamenjal z novo, jo postružil za 1,5mm in rob povečal na fi38,5mm ter ga minimalno poglobil. Vaše mnenje glede dihtnge med glavo in cilindrom, ali je ta na sliki vredu ali naj kupim novo 38 v upanju da se bo lepše prilegala (ta je malo prevelika, verjetno je 40mm)? V naslednjih dneh se bo montiralo vseskupaj na motor, z L batom in 12 sornikom.
V prihodnjosti se bo na koleno montiral priključek in boost bottle za informativne namene in opazovanje razlik naj bi se zvišalo naraščanje obratov v nizkem območju.
APN4M 83'
Re: Tomos BT - Café racer
Dej mi ti reči, zakaj boš N2O in podobne zadeve gor dajal, če pa še glave na squish nimaš in vse kar nekaj na približno delaš?? Če si toliko literature prebral, ni hudič, da boš znal poračunat volumen ter kompresijo in si zrisat kompresijski prostor..
Ne pa N2O, osnov pa nobenih
In z izdelavo squisha imaš veliko manj težav, kot pa s flašo in ventili
Ne pa N2O, osnov pa nobenih
In z izdelavo squisha imaš veliko manj težav, kot pa s flašo in ventili
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!