Tomos H20
Tomos H20
Pozdravljeni!
Sem Žiga prihajam iz okolice Velenja. Že kar nekaj časa spremljam ta forum in sem na njem prebral že veliko uporabnega, zato sem se odločil, da vam predstavim moj projekt, ki ga imam namen izdelati to leto. In to je od Piaggio-ta vodno hlajen cilinder upasat na apn bloke, fi cilindra je 42mm. Mogoče se z njim kdaj pojavim na kakšnem drag race-u. Stvar je taka, da bom obdržal hod 43mm zato moram cilinder podložit za 12mm pri tem bodo koti naslednji:
-Izpuh 186 stopinj
-pretok A,B 128 stopinj
-pretok C 122 stopinj
-Sesanje pa bo prek lamelnega ventila.
Uporabil bom 12 sorno glavno gred in dellorto 26 skupaj s pvl ter homemade izpuh pri katerem vas bom zaprosil za pomoč, ko bo tako daleč. Vse skupaj pa bo na bt štelu.
In sedaj še slike:
Bloke bom dal najprej pofrezat za 8mm to pa zato, da bo prišla podloga debeline 20mm, ker rabim dovolj materiala, da se bo na levi strani kjer pride elektrika lahko naredil priklop za vodo. Podloge se bodo pofrezale kot je vidno na 3d modelu nato se bodo privarile na bloke, kjer so sedaj stojni vijaki pridejo centrirni zatiči, da se bodo podloge navarile kar se da natančno. Novi razmak med stojnimi bo pa 48mm. To bi bilo zaenkrat to, ko bo pa kaj novega pa javim. Zaenkrat bo pa ta projekt šel bol počasi dokler nebo konec izpitnega obdobja Upam, da si s pomočjo slik lažje predstavljate ta projekt:)
Vsekakor bom pa zelo vesel kakega komentarja, da me opozorite, če moram še na kaj posebej pazit
Sem Žiga prihajam iz okolice Velenja. Že kar nekaj časa spremljam ta forum in sem na njem prebral že veliko uporabnega, zato sem se odločil, da vam predstavim moj projekt, ki ga imam namen izdelati to leto. In to je od Piaggio-ta vodno hlajen cilinder upasat na apn bloke, fi cilindra je 42mm. Mogoče se z njim kdaj pojavim na kakšnem drag race-u. Stvar je taka, da bom obdržal hod 43mm zato moram cilinder podložit za 12mm pri tem bodo koti naslednji:
-Izpuh 186 stopinj
-pretok A,B 128 stopinj
-pretok C 122 stopinj
-Sesanje pa bo prek lamelnega ventila.
Uporabil bom 12 sorno glavno gred in dellorto 26 skupaj s pvl ter homemade izpuh pri katerem vas bom zaprosil za pomoč, ko bo tako daleč. Vse skupaj pa bo na bt štelu.
In sedaj še slike:
Bloke bom dal najprej pofrezat za 8mm to pa zato, da bo prišla podloga debeline 20mm, ker rabim dovolj materiala, da se bo na levi strani kjer pride elektrika lahko naredil priklop za vodo. Podloge se bodo pofrezale kot je vidno na 3d modelu nato se bodo privarile na bloke, kjer so sedaj stojni vijaki pridejo centrirni zatiči, da se bodo podloge navarile kar se da natančno. Novi razmak med stojnimi bo pa 48mm. To bi bilo zaenkrat to, ko bo pa kaj novega pa javim. Zaenkrat bo pa ta projekt šel bol počasi dokler nebo konec izpitnega obdobja Upam, da si s pomočjo slik lažje predstavljate ta projekt:)
Vsekakor bom pa zelo vesel kakega komentarja, da me opozorite, če moram še na kaj posebej pazit
Re: Tomos H20
Kolikšen hod pa ima ta cilinder, da moraš podložit za kar 12mm? To ni malo. Pa pretočni kanali ti falijo na teh "podložkah".
Re: Tomos H20
ploščo, ki jo boš varil na blok ne smeš pred varjenjem obdelat na končne dimenzije, pravtako mora biti tudi luknja za vrat manjša!
Pri varjenju bo tole ploščo zvilo in nebo nič. Pusti lepo dodatek, v miru zavari, vsak blok posebaj poravnaj, zvijači skupaj in obdelaj naležno površino cilindra ter luknjo za vrat
drugače pa obetaven projekt, bom z veseljem spremljal
Pri varjenju bo tole ploščo zvilo in nebo nič. Pusti lepo dodatek, v miru zavari, vsak blok posebaj poravnaj, zvijači skupaj in obdelaj naležno površino cilindra ter luknjo za vrat
drugače pa obetaven projekt, bom z veseljem spremljal
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
- tomostuner
- auspuh
- Prispevkov: 799
- Pridružen: To Okt 21, 2014 7:18 pm
Re: Tomos H20
prlek: ne vem kak hod je, vem pa da je višina tega cilindra 51mm. Pretočne bom naknadno naredil z biaxom.
cerar: Dodatek sem upošteval na sredini, kjer prideta bloka skupaj, da se po varjenju poravna z blokom. Bom pa sedaj še razmišljal v tej smeri. Hvala za opozorilo
tomostuner: Zmenjeno
cerar: Dodatek sem upošteval na sredini, kjer prideta bloka skupaj, da se po varjenju poravna z blokom. Bom pa sedaj še razmišljal v tej smeri. Hvala za opozorilo
tomostuner: Zmenjeno
Re: Tomos H20
Original piaggio hod je 39,3 dolžina ojnice pa 80. Lep projekt .
Re: Tomos H20
Aja pa lažje bi ti blo,če bi vzel minarelli cilinder, ki ima priključek za vodo na cilindru.
Re: Tomos H20
Razlog za ta cilinder je, da sem ga dobil poceni in tudi koti niso previsoki pri hodu 43mm. Sem pa tudi mislil uporabit am6 cilinder vendar bi bili koti previsoki.
Upam, da se bodo podloge v naslednjem tednu pofrezale.
Imam pa eno vprašanje glede glave, ker nima svečke v centru. Bo vredu takšna kot je ali bi bilo boljše izdelati novo s svečko v centru?
Upam, da se bodo podloge v naslednjem tednu pofrezale.
Imam pa eno vprašanje glede glave, ker nima svečke v centru. Bo vredu takšna kot je ali bi bilo boljše izdelati novo s svečko v centru?
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: Tomos H20
izdelaj raje novo s svečko na sredini in izgorevalnim prostorom toroidne oblike. to je najboljše kar lahko narediš, vse variante z nekimi stožčastimi oblikami so mimo in se jih izogibaj
Re: Tomos H20
Ta cilinder in glava sta "poročena" skupaj in jaz na tvojem mestu ne bi premikal svečke. Je verjetno bolje tako, kot je.
Za deklariran output od cilindra je to to.
Za deklariran output od cilindra je to to.