APN/E90 by Kumr
APN/E90 by Kumr
Pozrdrav
Da vam predstavim še moj stroj:D..kupil sem ga pred pol leta za male pare..gor je biu CTX cilinder ki je biu piljen ke po svoje nekam..ugkavnem tist cilinder je zaribal ker mi je zahaklalo obročke zaradi preširokega izpušnega okna..nabavil sem drug cilinder E90 z pušo od uporabnika @sprezelj..gor je bil nek lipnik za APN ki sem ga takoj vrgu bek in dau gor izpuh od E90..laufalo je na Bing 21(CTX) ki sem ga zamenjal z delortto 24 in kasneje z PWK 28..uporabnik @macula mi je nardil izpuh po tismu ctx cilindru ampak kasneje sem ga dal na original E90 cilinder kjer pa ga je malo zajebavalo ker je biu izpuh narjen za večje kote..tako da sem se malo igral z cilindrom in naredu kote nekje 183-185,128,167 stem da je cilinder podložen za 1.4mm da sem dobil taprave kote na pretoku..zaveda zdaj trga gate:D..problem je nastau pri zadnji felgi kjer mi je začelo trgat špice:D..zaenkrat je to to..kasneje pride še PVL užig ker mi navadni 6V ne pusti v končne obrate..pa BT felge z prvimi vilcami..pol pa mislm da bo to to:)končna z CTX cilindrom in e90 izpuhom je bla v 5. prestavi točno 90km/h..stem pa nimam pojma..po občutku precej več:)
še 2 slike nahitr..video pa ob cajtu:)
Lp Matej
Da vam predstavim še moj stroj:D..kupil sem ga pred pol leta za male pare..gor je biu CTX cilinder ki je biu piljen ke po svoje nekam..ugkavnem tist cilinder je zaribal ker mi je zahaklalo obročke zaradi preširokega izpušnega okna..nabavil sem drug cilinder E90 z pušo od uporabnika @sprezelj..gor je bil nek lipnik za APN ki sem ga takoj vrgu bek in dau gor izpuh od E90..laufalo je na Bing 21(CTX) ki sem ga zamenjal z delortto 24 in kasneje z PWK 28..uporabnik @macula mi je nardil izpuh po tismu ctx cilindru ampak kasneje sem ga dal na original E90 cilinder kjer pa ga je malo zajebavalo ker je biu izpuh narjen za večje kote..tako da sem se malo igral z cilindrom in naredu kote nekje 183-185,128,167 stem da je cilinder podložen za 1.4mm da sem dobil taprave kote na pretoku..zaveda zdaj trga gate:D..problem je nastau pri zadnji felgi kjer mi je začelo trgat špice:D..zaenkrat je to to..kasneje pride še PVL užig ker mi navadni 6V ne pusti v končne obrate..pa BT felge z prvimi vilcami..pol pa mislm da bo to to:)končna z CTX cilindrom in e90 izpuhom je bla v 5. prestavi točno 90km/h..stem pa nimam pojma..po občutku precej več:)
še 2 slike nahitr..video pa ob cajtu:)
Lp Matej
Re: APN/E90 by Kumr
Komentarji oz. predlogi o izboljsavah dobrodošli.
Re: APN/E90 by Kumr
Lahko samo poveš kako imaš trenutno spedenan moped? Ker ob tem spisu kako si mel prej, pa potem, pa levo pa desno mi ni jasno nič. Potem bom z veseljem pohvalil tvojo makino, pa daj še kakšno slikco. Brez zamere...kumr napisal/-a:Komentarji oz. predlogi o izboljsavah dobrodošli.
Lp!
Re: APN/E90 by Kumr
Se mi je mudilo v siht pa sm neki nahitr napisou..trenutno je pa takole
E90 cilinder(koti odpiranj nekje na 183-185,128,167)
Ctx glava
PWK 28 frgazr
Homemade izpuh by @macula
Use skupaj pa tera 48L bat kateremu sem uzel spodnji obrocek ven
S cajtoma pride še PVL užig ampak ko bojo finance ter bt felge z vilcami..vsekakor pa se bo še delalo na cilindru.
E90 cilinder(koti odpiranj nekje na 183-185,128,167)
Ctx glava
PWK 28 frgazr
Homemade izpuh by @macula
Use skupaj pa tera 48L bat kateremu sem uzel spodnji obrocek ven
S cajtoma pride še PVL užig ampak ko bojo finance ter bt felge z vilcami..vsekakor pa se bo še delalo na cilindru.
Re: APN/E90 by Kumr
Pa je smiselno odvzet spodnji obroček? Kaj si s tem dosegel? Namesto pvl vžiga bi ti predlagal brezplatinski vžig, razen če se ti zvrti preko 12000 obratov?
Re: APN/E90 by Kumr
Manj trenja..pozna se na visje vrtecih masinah..ja izpuh je narjen da prime pri 10600 obratih..pa se pol se vrti..na 11300 se bi mogu..neki bo treba nardit..ker mi platinski zacne trokirat
Re: APN/E90 by Kumr
Poskušaj malce zamaknit vžig v desno (da bo malo bolj zgoden). Jaz imam pravtako 6V platinski vžig in mi motor ne trokira. Vrti se mi pa do 11600rpm.kumr napisal/-a: pol se vrti..na 11300 se bi mogu..neki bo treba nardit..ker mi platinski zacne trokirat
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: APN/E90 by Kumr
sam sem zasledil podatek, da ti vžigi dohajajo obrate do 12-12.5krpm. zdi se mi, da imaš slabo nastavljen uplinjač.
Re: APN/E90 by Kumr
Kaj ni ravno obratno, da se motor bolj vrti na poznem vžigu?petko napisal/-a:Poskušaj malce zamaknit vžig v desno (da bo malo bolj zgoden). Jaz imam pravtako 6V platinski vžig in mi motor ne trokira. Vrti se mi pa do 11600rpm.kumr napisal/-a: pol se vrti..na 11300 se bi mogu..neki bo treba nardit..ker mi platinski zacne trokirat
Re: APN/E90 by Kumr
Ne, ker z višjimi obrati začnejo platine zamujati in je zato potrebno nastaviti vžig da je bolj zgoden, nekje med 1,5mm pred ZMT do 1,8mm pred ZMT. Z zgodnejšim vžigom ti bo motor lepše deloval na visokih obratih bo pa težje vžigal.prlek napisal/-a:Kaj ni ravno obratno, da se motor bolj vrti na poznem vžigu?petko napisal/-a:Poskušaj malce zamaknit vžig v desno (da bo malo bolj zgoden). Jaz imam pravtako 6V platinski vžig in mi motor ne trokira. Vrti se mi pa do 11600rpm.kumr napisal/-a: pol se vrti..na 11300 se bi mogu..neki bo treba nardit..ker mi platinski zacne trokirat