Bing 18 problem
Objavljeno: Če Sep 25, 2014 10:26 pm
Zdravo.
imam en problem z bingom 18 in sicer ga ima kolega montiranega na apn 6 z bt masino, problem je pa v tem da ga nikakor ne morem nastelat da dela optimalno, najbolj smo se priblizali optimalnemu delovanju da je bila odzivnost skoraj odlicna motor je v foli in v brzini delau dokaj normalno nic ni mukal ali trokiral, minimium je dobro drzal in ce si iz minimuma dau poven gas ni nic zamukal prau tako ni nic trokiral pri minimalnem dodajanju plina do konca gasa, v foli in v brizini isto, tudi zavrtel se je do konca.
to nam je uspelo z 110 dizo in brez filtra vendar motor ni nikakor imeu prave moci, prve tri brzine so se nekako normalno zavrtele 4 in 5 pa boh pomagaj.... s tem da smo se dali spredaj 12 zobnik (z 13-ko bi moglo normalno razvlect vseh pet brzin).
zdaj me pa zanima ce slucajno kdo ve kaksno optimalo nastavitev, ce kdo predlaga kasen poseben filter al kasno drugo dizo, pac komur je ze uspelo da da kaksen nasvet
gor je pa mf 3 in masina je generalno obnovljena.
preden smo masino dali na apn je na atx-u (na kateremu smo masino testirali) delala odlicno v klanec je z 13 zobnikom zavrtela vse brzine, koncna pa je bila okoli 85-95 kmh, na celindru je tikan vsisni in izpusni kanal vendar to ni problem saj je z original dizo in air boxom delau odlicno( potem ga je stisnilo zaradi meteorja). tako dobro je delal pred generalno, vendar so ostale nastavitve identicne kot prej vzig je 12/90 nastavljen na isto tocko kot prej.
do zdej smo probali z raznimi sportnimi filtri in tudi brez dize : originalno 95,105 in 110, use mozne pozicije igle use mozne nastavitve vijaka zraka in tudi z nastavljivo stransko dizo.
Prosim za pomoc XD pocasi bom obupau dobivam obcutek da se to sploh ne da nastelat XD haha
V naprej se vam zahvaljujem.
L.P.
imam en problem z bingom 18 in sicer ga ima kolega montiranega na apn 6 z bt masino, problem je pa v tem da ga nikakor ne morem nastelat da dela optimalno, najbolj smo se priblizali optimalnemu delovanju da je bila odzivnost skoraj odlicna motor je v foli in v brzini delau dokaj normalno nic ni mukal ali trokiral, minimium je dobro drzal in ce si iz minimuma dau poven gas ni nic zamukal prau tako ni nic trokiral pri minimalnem dodajanju plina do konca gasa, v foli in v brizini isto, tudi zavrtel se je do konca.
to nam je uspelo z 110 dizo in brez filtra vendar motor ni nikakor imeu prave moci, prve tri brzine so se nekako normalno zavrtele 4 in 5 pa boh pomagaj.... s tem da smo se dali spredaj 12 zobnik (z 13-ko bi moglo normalno razvlect vseh pet brzin).
zdaj me pa zanima ce slucajno kdo ve kaksno optimalo nastavitev, ce kdo predlaga kasen poseben filter al kasno drugo dizo, pac komur je ze uspelo da da kaksen nasvet
gor je pa mf 3 in masina je generalno obnovljena.
preden smo masino dali na apn je na atx-u (na kateremu smo masino testirali) delala odlicno v klanec je z 13 zobnikom zavrtela vse brzine, koncna pa je bila okoli 85-95 kmh, na celindru je tikan vsisni in izpusni kanal vendar to ni problem saj je z original dizo in air boxom delau odlicno( potem ga je stisnilo zaradi meteorja). tako dobro je delal pred generalno, vendar so ostale nastavitve identicne kot prej vzig je 12/90 nastavljen na isto tocko kot prej.
do zdej smo probali z raznimi sportnimi filtri in tudi brez dize : originalno 95,105 in 110, use mozne pozicije igle use mozne nastavitve vijaka zraka in tudi z nastavljivo stransko dizo.
Prosim za pomoc XD pocasi bom obupau dobivam obcutek da se to sploh ne da nastelat XD haha
V naprej se vam zahvaljujem.
L.P.