Stran 1 od 2

Kako vidiš/veš da cilinder ni pregret?

Objavljeno: Po Avg 18, 2014 5:22 pm
Napisal/-a urb1
kako vidš /veš da ni pregret?

Re: 15 SLC cilinder

Objavljeno: Po Avg 18, 2014 6:55 pm
Napisal/-a DamjanO
Če je vrtina v cilindru mavričasta(ima več odtenkov barv) je bil cilinder pregret

Re: 15 SLC cilinder

Objavljeno: Po Avg 18, 2014 9:54 pm
Napisal/-a jkanoni
Pri pohonanem cilindru vse to odpade. Pregretosti se ne da ugotoviti.

Re: K:15 SLC cilinder

Objavljeno: To Avg 19, 2014 10:11 pm
Napisal/-a tincek
Pregred cilinder je takrat ko več ni notranji fi okrogel ampak je ovalen ,ovalnost cilindra pa ugotviš da daš v cilinder obroček in pogledaš ki ni dotakjen stene cilindra .

Re: K:15 SLC cilinder

Objavljeno: Sr Avg 20, 2014 11:40 am
Napisal/-a akasa
Če je cilinder pregret pa se da da brust na večji fi se zadeva reši, ker pregret je samo tam kjer ima stik z batom.. sem imel slc cilinder pregret fi 38,5 pa trenutno laufa na fi 39 k nov... zdej če je pa res hudo pregret ga daš pa za 1mm brust pa more bit rešen

Re: K:15 SLC cilinder

Objavljeno: Sr Avg 20, 2014 1:03 pm
Napisal/-a Pich
Ne vem, kolikokrat bom to še napisal??? Gus cilindra se ne da pregreti s samim delovanjem motorja. Gus začne izgubljati grafit, Če je izpostavljen temperaturi preko 800°C.Z delovanjem motorja se cilinder ogreje max na 150°C. Torej ne prodajajte buč s tem pregrevanjem cilindra, ker je to nemogoče.

Re: K:15 SLC cilinder

Objavljeno: Sr Avg 20, 2014 10:07 pm
Napisal/-a a35
no torej recimo da se cilinder res ne pregreje. samo kaj je potem to "pregretje" cilindra, kateri se ga vsi bojimo? tut sam sm meu pred kratki problem, prjel mi je bat. ok iz finim šmirglom sem pobral iz stene cilindra ves aluminij od bata in vse skupaj sestavil nazaj z novim batom. vendar ta cilinder ni več kar je bi, nima več tiste moči. kaj bi potem to bilo? pa čeprav v notranjosti cilindra ni niti ene same rajse, cilinder je bil pred tem novo brušen.

lp

Re: K:15 SLC cilinder

Objavljeno: Sr Avg 20, 2014 10:19 pm
Napisal/-a akasa
kritična je provršina ki ima stik z batom oz. obročkoma .. zaradi trenja je višja temperatura kot pa 130° zato tist cilinder ni to to.. daš brust za 0,5 mm in je problem rešen.. to se pa zgodi ker se bat pregreje in se pritisne na cilinder kar ga pa "pregreje"

ps. če mislimo o tem debatirat treba drugje naredit temo...

Re: K:15 SLC cilinder

Objavljeno: Sr Avg 20, 2014 10:38 pm
Napisal/-a a35
bi lohka prosu administratorja če bi use tele komentarje ki so off topic prestavil v neko drugo temo, da lahko tam debatiramo, ker se je razvil v zelo zanimiu pogovor :D

ja pobrusiš za 0,5 to že samo cilindra enkrat zmanka, glede na to da se cilinder ne pregreje potem bi moralo delovati naprej normalno?

Re: Kako vidiš/veš da cilinder ni pregret?

Objavljeno: Sr Avg 20, 2014 11:44 pm
Napisal/-a akasa
da, če brusiš za 0,5 deluje normalno..