Tomos ATX ne deluje kot je treba
Objavljeno: To Jul 01, 2014 5:26 pm
Evo že cel teden se jebem s tem atxom, da bi ga spravil vsaj v vozno stanje.
Je brušen na 42, ima dellorto 15 pa MF cobro.
Da malo opišem najprej kaj se je z mopedom dogajalo preden sem ga dobil.
Koleno za na cilinder so nardili neko custom, ki ne sede do konca in ne tesni zato so uporabili 300 stopinjski silikon...Ok vredu. Ampak, tudi pod cilinder so dali kar isti silikon in itak prej ko slej ga je spihalo in je vleklo not zrak da se je moped zaganjal za popizdit.
No uglavnem, jaz sem vse dal narazen, zamenjal vsa tesnila, nove batne obročke in porihtal uno koleno, da 100 % tesni...In evo zdaj moped zaboga noče več vžgat z dellortom 15. Razdru sm ga narazen pa opucal, čeprav ni blo nobene smeti nikjer.
Potem sem dal gor bing od šestke in moped sicer dela... ampak po mojem, ker je diza premajhna(če prou vidm 64) isto ful na visokih obratih minimum in cuka ko se voziš...vsakič k daš gas cukne.
Mogoče kaka ideja?
Cilinder je drugače zrisan do konca in bat tudi ni v najboljšem stanju samo vseeno tok da bi laufal normalno bi moralo bit.
Malo me že potrpljenje mineva, ker s temi mopedi je zmeraj isto...Večino časa v garaži šraufaš pa šraufaš, pelješ se pa 1x.
Je brušen na 42, ima dellorto 15 pa MF cobro.
Da malo opišem najprej kaj se je z mopedom dogajalo preden sem ga dobil.
Koleno za na cilinder so nardili neko custom, ki ne sede do konca in ne tesni zato so uporabili 300 stopinjski silikon...Ok vredu. Ampak, tudi pod cilinder so dali kar isti silikon in itak prej ko slej ga je spihalo in je vleklo not zrak da se je moped zaganjal za popizdit.
No uglavnem, jaz sem vse dal narazen, zamenjal vsa tesnila, nove batne obročke in porihtal uno koleno, da 100 % tesni...In evo zdaj moped zaboga noče več vžgat z dellortom 15. Razdru sm ga narazen pa opucal, čeprav ni blo nobene smeti nikjer.
Potem sem dal gor bing od šestke in moped sicer dela... ampak po mojem, ker je diza premajhna(če prou vidm 64) isto ful na visokih obratih minimum in cuka ko se voziš...vsakič k daš gas cukne.
Mogoče kaka ideja?
Cilinder je drugače zrisan do konca in bat tudi ni v najboljšem stanju samo vseeno tok da bi laufal normalno bi moralo bit.
Malo me že potrpljenje mineva, ker s temi mopedi je zmeraj isto...Večino časa v garaži šraufaš pa šraufaš, pelješ se pa 1x.