Predelava brez večanja prostornine motorja

Predelave pogonske sile mopeda
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Predelava brez večanja prostornine motorja

Odgovor Napisal/-a filius »

Velikost je ista, samo da ma bt drugače narejeno za ferg našravfat... Večja hladilna rebra ima edino junior cilinder...
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Uporabniški avatar
P Blade
vplinjač
Prispevkov: 385
Pridružen: Sr Okt 21, 2009 9:54 pm
Kraj: Lajbah-Izola

Re: Predelava brez večanja prostornine motorja

Odgovor Napisal/-a P Blade »

Vzemi A5 cilinder, kanale na BT, popravi (povečaj) pretočne na cyl, da se ujemajo z blokom, ferg nekje 18 in bi mogl solidno jit + to, da lamelc reši mrtvilo v nizkih od BT-ja. Hlajenje je odlično (ker je cilinder velik), tko, da ga lahko rukneš celo na 42, in boš dobil še več navora za šuse.
Vsi 'tamali' tomosi majo hoda 43. tko da so cilindri in bloki med sabo kompatibilni.
Slika
tomi122
zobnik
Prispevkov: 154
Pridružen: Če Maj 20, 2010 8:36 pm

Re: Predelava brez večanja prostornine motorja

Odgovor Napisal/-a tomi122 »

P Blade napisal/-a:Vzemi A5 cilinder, kanale na BT, popravi (povečaj) pretočne na cyl, da se ujemajo z blokom, ferg nekje 18 in bi mogl solidno jit + to, da lamelc reši mrtvilo v nizkih od BT-ja. Hlajenje je odlično (ker je cilinder velik), tko, da ga lahko rukneš celo na 42, in boš dobil še več navora za šuse.
Vsi 'tamali' tomosi majo hoda 43. tko da so cilindri in bloki med sabo kompatibilni.
Pomislu sn da bi dal gor cilinder 65ccm z cilinder.si
A pol čebi kanale na blok predelu bi pol štimalo?
Uporabniški avatar
P Blade
vplinjač
Prispevkov: 385
Pridružen: Sr Okt 21, 2009 9:54 pm
Kraj: Lajbah-Izola

Re: Predelava brez večanja prostornine motorja

Odgovor Napisal/-a P Blade »

Premal mesa (v cilindru). Sem jaz gledu, da bi to naredu, zato ti pravim, da A5 cilinder daš vsaj na Airsal mere oz BT, kar je še bolje. (airsal je podhranjen, rešuje ga kubatura + drugače ne gre, saj na frčiju, kjer imamo na voljo samo 2 prestavi, potrebujemo široko uporabno območje vrtljajev, kar pa je potem krivo za manjšo moč).
Slika
tomi122
zobnik
Prispevkov: 154
Pridružen: Če Maj 20, 2010 8:36 pm

Re: Predelava brez večanja prostornine motorja

Odgovor Napisal/-a tomi122 »

No če je tako,bom dal brusit cilinder od ctxa,ker je zariban,doma naredil avspuh zadno kolo od ctxa in kupil nove bremze.
Na koliko bi pa moral dat brusit,ni bil pa še nikol brušen.

f48?
Uporabniški avatar
trobrzinc
zobnik
Prispevkov: 212
Pridružen: Pe Feb 19, 2010 9:01 pm
Kraj: bled

Re: Predelava brez večanja prostornine motorja

Odgovor Napisal/-a trobrzinc »

ja a boš dau pušo delat al na nou nikasil če je ctx ker na morš kr brust dt
Don't take any shit from other people. You have your own.
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: Predelava brez večanja prostornine motorja

Odgovor Napisal/-a koroman »

daj pušo pa deljenega izpušnega
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
tomi122
zobnik
Prispevkov: 154
Pridružen: Če Maj 20, 2010 8:36 pm

Re: Predelava brez večanja prostornine motorja

Odgovor Napisal/-a tomi122 »

Km se pa to da dat delat?
Pa kolko bi koštalo.

Menda ima ta cilinder notr jekleno pušo,in da se da dat brusit
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Predelava brez večanja prostornine motorja

Odgovor Napisal/-a filius »

tomi122 napisal/-a:Km se pa to da dat delat?
Pa kolko bi koštalo.

Menda ima ta cilinder notr jekleno pušo,in da se da dat brusit
V originalu nima puše... Edino če jo je že kdo dal delat... Cena puše da ti jo naredi v cilinder je pa zelo velika... Sm klicov enga majstra s postojne, mi pove ceno 240€ sem sam gledal :S Nato sm se še pogovarjal z enim drugim pa je imel ceno 120€ kar je že velik bolj ugodno...

Če rabš ti dam cifro od enga, cena brušenja, in nanašanja nikasila na cilinder je 100€... Samo zraven mu nesi bat, da naredi pravo toleranco... Tako dobiš 48 CTX cilinder z nikasilom, Kateri se bolše odnese kakor e90 cly....
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
štirjak
vplinjač
Prispevkov: 389
Pridružen: Če Avg 13, 2009 4:47 pm

Re: Predelava brez večanja prostornine motorja

Odgovor Napisal/-a štirjak »

filius napisal/-a:
tomi122 napisal/-a:Km se pa to da dat delat?
Pa kolko bi koštalo.

Menda ima ta cilinder notr jekleno pušo,in da se da dat brusit
V originalu nima puše... Edino če jo je že kdo dal delat... Cena puše da ti jo naredi v cilinder je pa zelo velika... Sm klicov enga majstra s postojne, mi pove ceno 240€ sem sam gledal :S Nato sm se še pogovarjal z enim drugim pa je imel ceno 120€ kar je že velik bolj ugodno...

Če rabš ti dam cifro od enga, cena brušenja, in nanašanja nikasila na cilinder je 100€... Samo zraven mu nesi bat, da naredi pravo toleranco... Tako dobiš 48 CTX cilinder z nikasilom, Kateri se bolše odnese kakor e90 cly....
neverjamem d se lih bolše obnese kot e90,ker ma le manjše kanale...
Odgovori