APN 6 - splošno
Re: APN 6 - splošno
Po dolgem času pozdravljeni!
Nekaj osnovnih zadev sem v tem času že naredil, zdaj me pa zanima samo še ena stvar. Nisem še odpiral nič kar se tiče motoroja. Okoli motorja sem se dotikal le uplinjača (dal sem originalno dizo noter) in pa zamenjal sem zračni filter. Dal sem tudi nov auspuh in po zagonu sem opazil da je auspuh bil ves črn(oljnat) takoj. Odvijem svečko in jo pogledam ter primerjam s tistimi KajNamStanjeSvečkePoveOMotorju tabelami. In tudi svečka je bila vsa oljnata. Tam piše tudi, da je stranski učinek tega tudi težko vžiganje mopeda(kar je res!). In piše tudi, da je najverjetneje treba zamenjati batne obročke ali pa valve guides(kaj je to?). Je mogoče tudi posledica svečke to? Svečka je F75.
Najlepša hvala vsakemu!
Nekaj osnovnih zadev sem v tem času že naredil, zdaj me pa zanima samo še ena stvar. Nisem še odpiral nič kar se tiče motoroja. Okoli motorja sem se dotikal le uplinjača (dal sem originalno dizo noter) in pa zamenjal sem zračni filter. Dal sem tudi nov auspuh in po zagonu sem opazil da je auspuh bil ves črn(oljnat) takoj. Odvijem svečko in jo pogledam ter primerjam s tistimi KajNamStanjeSvečkePoveOMotorju tabelami. In tudi svečka je bila vsa oljnata. Tam piše tudi, da je stranski učinek tega tudi težko vžiganje mopeda(kar je res!). In piše tudi, da je najverjetneje treba zamenjati batne obročke ali pa valve guides(kaj je to?). Je mogoče tudi posledica svečke to? Svečka je F75.
Najlepša hvala vsakemu!
Re: APN 6 - splošno
jest ti predlagam, da zamenjaš svečko ker je nova okol 3€, mašino pa odpri pa poglej če kej ne špila ker je itak pou ure dela.
_____________Tomos AlPiNo 2009_____________
->če nekaj deluje, razstavi in ugotovi zakaj.
->če nekaj deluje, razstavi in ugotovi zakaj.
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5233
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: APN 6 - splošno
nimaš premočne mešanice ? al pa ti semering pri sklopki pušča in moped pije olje iz menjalnikajerc napisal/-a:Po dolgem času pozdravljeni!
Odvijem svečko in jo pogledam ter primerjam s tistimi KajNamStanjeSvečkePoveOMotorju tabelami. In tudi svečka je bila vsa oljnata. Tam piše tudi, da je stranski učinek tega tudi težko vžiganje mopeda(kar je res!). In piše tudi, da je najverjetneje treba zamenjati batne obročke ali pa valve guides(kaj je to?).
Najlepša hvala vsakemu!
gledu si tabele za 4T motorje, če govori o ventilih
Re: APN 6 - splošno
do zdaj je bila mešanica kar huda, ker se jo je vlivalo not po logiki "olja je bolje več kot premalo" ..samo da se je to končalo pri 4 do 5 %, kar je prehudo, vem.
Zdaj sem vlil not nekako 2,5% (priporočilo na olju je 2%).
Svečko bom zamenjal, ja.
Zdaj sem vlil not nekako 2,5% (priporočilo na olju je 2%).
Svečko bom zamenjal, ja.
Re: APN 6 - splošno
glede svečke so bosna super ene najbolših nima veze kašna je stara ka zemla DELA to je najbl važn men se se ni zgodl da bi mi bosna zatajila drugač pa glede ola sm jest daju u tank na 3l stekleno fruktalovo flaško pa ni blo drugih problemov ka megla zamano tko da ti skor zihr ole iz mašine pije no seveda je pa odvisn tud kakšn ole tankaš
tudi najpreciznejši stroj rabi mazanje !
Re: APN 6 - splošno
amm, če sem te prav razumel, si dal v 3 litre bencina eno fructal flaško (0,33l) olja? to je 9% mešanica. priporočljivo je pa med 2-4% kadi tudi če je moped stal nekaj časa in ga vžgeš, potem kadi ene 3min ko lavfa pol pa neha.
v 5 litrsko kanto dej 1-2 deci olja. Pa ne odmerjaj z fructal flaško ampak pojdi v trgovino z avtodeli in kupiš za par eur kanglico za odmerjanje -merilni valj in odmeri točno.
v 5 litrsko kanto dej 1-2 deci olja. Pa ne odmerjaj z fructal flaško ampak pojdi v trgovino z avtodeli in kupiš za par eur kanglico za odmerjanje -merilni valj in odmeri točno.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: APN 6 - splošno
sej zdej mam sam sej veš takrt je biu motor še nou lihk po obnovi doma smo delal po občutku , pol pa sej veš tko ka so že napisal bolje več kot premalo sm se pa klub tok močni mešanci na rakitno pelov 50km/h je pa res da je biu ole motul scooter expert ki je okoli 13€ liter aja če vas moti da motor malo bolj kadi pa priporočam dstrong 100%sintetičen ole je klub neznanemu imenu zelo kvaliteten za motorjem se nič več ne kadi je pa namenjen za športne 2taktne motorje in motorke
tudi najpreciznejši stroj rabi mazanje !
Re: APN 6 - splošno
evo.
ostala je samo še ena stvar. In sicer dejstvo, da ko se ogreje (ne govorim, da ga gonim do daske - lahko tudi minuto na mestu) stvar krepava na mestu. Vozim se lahko cel dan, brez problema, dokler se ne ustavim na križišču ali kaj takega. Takrat moram nonstop malo dodajati gasa da ne crkne. Navijanje vijaka za prosti tek ne pomaga kaj dosti. In po vseh zamenjanih tesnilih in še vedno črno mastni svečki lahko sklepam na obrabljene obročke.
Trenutno je noter navaden 38 bat(pomojem še nemenjan in nimam niti ideje katere firme je...). Torej potrebujem dva enaka obročka kajne?
Če se lotim edino tega me še zanima, če je smiselno menjat kar cel bat? In če, kaj naj pri vsej stvari pazim?
ostala je samo še ena stvar. In sicer dejstvo, da ko se ogreje (ne govorim, da ga gonim do daske - lahko tudi minuto na mestu) stvar krepava na mestu. Vozim se lahko cel dan, brez problema, dokler se ne ustavim na križišču ali kaj takega. Takrat moram nonstop malo dodajati gasa da ne crkne. Navijanje vijaka za prosti tek ne pomaga kaj dosti. In po vseh zamenjanih tesnilih in še vedno črno mastni svečki lahko sklepam na obrabljene obročke.
Trenutno je noter navaden 38 bat(pomojem še nemenjan in nimam niti ideje katere firme je...). Torej potrebujem dva enaka obročka kajne?
Če se lotim edino tega me še zanima, če je smiselno menjat kar cel bat? In če, kaj naj pri vsej stvari pazim?
Re: APN 6 - splošno
Splača se definitivno menjati bat če je bil se neodprt. Meni je zdaj po 29 letih na moji šestki začelo krušiti bat po robovih.jerc napisal/-a:evo.
ostala je samo še ena stvar. In sicer dejstvo, da ko se ogreje (ne govorim, da ga gonim do daske - lahko tudi minuto na mestu) stvar krepava na mestu. Vozim se lahko cel dan, brez problema, dokler se ne ustavim na križišču ali kaj takega. Takrat moram nonstop malo dodajati gasa da ne crkne. Navijanje vijaka za prosti tek ne pomaga kaj dosti. In po vseh zamenjanih tesnilih in še vedno črno mastni svečki lahko sklepam na obrabljene obročke.
Trenutno je noter navaden 38 bat(pomojem še nemenjan in nimam niti ideje katere firme je...). Torej potrebujem dva enaka obročka kajne?
Če se lotim edino tega me še zanima, če je smiselno menjat kar cel bat? In če, kaj naj pri vsej stvari pazim?
Ko bos bat menjaval delaj počasi,najbolj pazi ko bos iz bata dajal tiste dve varovalke da ti ne padeta v blok notri,ker bos potem moral celo mašino podret. Menjaj tudi kondenzator če imaš možnost,prijatelju ki ima Tomos 14M je zaradi kondenzatorja motor vžigal le hladen pa tudi na mestu ni laufal kot bi mogel
Glede svečke če je črna pomeni, da ti jo zaliva zato preveri plovcek v fergazerju.
L.p