GILARDONI 74CC SPRINTER

Predstavite nam svoj projekt
Odgovori
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Odgovor Napisal/-a koroman »

pretočni mi od spodaj zgledajo kot da so narejeni bolj ''od oka'' ampak verjetno ni tako?

kako pa si rešil z usmeritvijo A pretočnih kanalov?

sam zibram dele za praktično enako zadevo ampak zelo kompliciram z načrtovanjem in še nisem začel z delom...

stojni bodo imeli luknje al bojo kar po zunanji strani med rebri?
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Odgovor Napisal/-a cerar »

tomosjakarac napisal/-a:
cerar napisal/-a:eno uprašanje: na kakšne obrate ciljaš?
to se nisem še točno odločil...ma verjetno za max power 13-13.5krpm...
slabost avtomatikov je prevelik padec obratov med prestavljanjem iz 1. v 2. prestavo
če se bo tole vrtelo na 14000rpm, bo padec obratov cca 6000rpm

al boš moral narest izpuh, ki bo začel tolk nižje delat ali pa sklopko omehčat, da bo drsela
vrjetno bi bilo bolje, da bi imel samo 1 prestavo, tako kot Puch

Si se pa lepo lotil projekta ;) Vidim, da bom moral jaz spet cilinder mal polajšat :)
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Uporabniški avatar
tomosjakarac
glava cilindra
Prispevkov: 695
Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Odgovor Napisal/-a tomosjakarac »

koroman napisal/-a:pretočni mi od spodaj zgledajo kot da so narejeni bolj ''od oka'' ampak verjetno ni tako?

kako pa si rešil z usmeritvijo A pretočnih kanalov?

sam zibram dele za praktično enako zadevo ampak zelo kompliciram z načrtovanjem in še nisem začel z delom...

stojni bodo imeli luknje al bojo kar po zunanji strani med rebri?

pretočni spodaj niso še zdaleč končani....sicer kar se tiče samega portinga se zgledujem po aprilii RSA (po boljšem premisleku sem opustil idejo s dodatnima pretokoma) ...in usmerjenost pretokov bo takšna oz. čim bližji približek RSA. stojni bodo med rebri. cilinder bo centriran na blok s vratom cilindra in centrirnim zatičem.

@cerar: ja to je problem....zadevo sva s fornazaričem predebatirala in prišla do zaključka, da je le useeno boljše z dvema prestavama. zaenkrat se bo probalo zadevo z original menjalnikom, če pa bodo problemi, se bo naredilo drugega s drugačnim prestavnim razmerjem in drugačno sklopko.
Uporabniški avatar
tomosjakarac
glava cilindra
Prispevkov: 695
Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Odgovor Napisal/-a tomosjakarac »

Napredujem...več povejo slike ;)
Priponke
20150124_200156.jpg
20150124_200128.jpg
20150124_195924.jpg
20150124_195905.jpg
20150124_195841.jpg
20150124_195714.jpg
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Odgovor Napisal/-a cerar »

lepo :)

mal spremljaj, če ti bo slučajno stiskalo bat pri teh pregradah, ker so res tanke (potem se pobere cca 2stotinke nikasila in spolira površino), je pa tudi nevarno da ti pregrada poči
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Uporabniški avatar
tomosjakarac
glava cilindra
Prispevkov: 695
Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Odgovor Napisal/-a tomosjakarac »

cerar napisal/-a:lepo :)

mal spremljaj, če ti bo slučajno stiskalo bat pri teh pregradah, ker so res tanke (potem se pobere cca 2stotinke nikasila in spolira površino), je pa tudi nevarno da ti pregrada poči
ne bi smelo bit problem, saj do sorazmerno dolge v kanal in bodo zdržale tiste sile...saj konec koncev držijo le obroček na svojem mestu...
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

tomosjakarac napisal/-a:
cerar napisal/-a:lepo :)

mal spremljaj, če ti bo slučajno stiskalo bat pri teh pregradah, ker so res tanke (potem se pobere cca 2stotinke nikasila in spolira površino), je pa tudi nevarno da ti pregrada poči
ne bi smelo bit problem, saj do sorazmerno dolge v kanal in bodo zdržale tiste sile...saj konec koncev držijo le obroček na svojem mestu...
Ni čisto tako, ker so tanke se ne morejo dosti hitro hladit in ker se pregrejejo se rastegnejo in ker nimajo kam it se usločijo proti cilindru. To sta tisti dve stotki o katerih je govoril cerar. To naredi takoj preden boš naredil škodo. To pravzaprav naredi tudi Miha če boš dal njemu honat.
Po mojem okusu je izstopno okno busterja preveliko napram kanalu, ki vodi v izpušni kanal.
Vseeno upam, da bo trud poplačan v lepem številu konjev.
lp
Uporabniški avatar
tomosjakarac
glava cilindra
Prispevkov: 695
Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Odgovor Napisal/-a tomosjakarac »

lojze-si napisal/-a:
tomosjakarac napisal/-a:
cerar napisal/-a:lepo :)

mal spremljaj, če ti bo slučajno stiskalo bat pri teh pregradah, ker so res tanke (potem se pobere cca 2stotinke nikasila in spolira površino), je pa tudi nevarno da ti pregrada poči
ne bi smelo bit problem, saj do sorazmerno dolge v kanal in bodo zdržale tiste sile...saj konec koncev držijo le obroček na svojem mestu...
Ni čisto tako, ker so tanke se ne morejo dosti hitro hladit in ker se pregrejejo se rastegnejo in ker nimajo kam it se usločijo proti cilindru. To sta tisti dve stotki o katerih je govoril cerar. To naredi takoj preden boš naredil škodo. To pravzaprav naredi tudi Miha če boš dal njemu honat.
Po mojem okusu je izstopno okno busterja preveliko napram kanalu, ki vodi v izpušni kanal.
Vseeno upam, da bo trud poplačan v lepem številu konjev.
lp
hvala za opozorila...bom uredil to s pregradami.

kar se pa tiče kanalov suportov tale odlitek malenkost vara, saj je teoretični presek suporta enak po celotni dolžini...se pa strinjam da bi bilo potrebno malenkost povečat...
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Odgovor Napisal/-a cerar »

probaj speljat boosta do prirobnice v radiju, pravtako naj bo širina oz. površina enaka, kot je prikazano na sliki
efektivna površina bo večja, kot pa ta, ki jo imaš sedaj
Priponke
A inB  enak široka.jpg
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
golnar
Mojster
Prispevkov: 1734
Pridružen: Po Apr 19, 2010 11:29 pm

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Odgovor Napisal/-a golnar »

tole mi je pa zelo všeč, se vidi da je vloženega veliko dela, to bo lep izdelek ;)
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
Odgovori