GILARDONI 74CC SPRINTER

Predstavite nam svoj projekt
Odgovori
Uporabniški avatar
tomosjakarac
glava cilindra
Prispevkov: 695
Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Odgovor Napisal/-a tomosjakarac »

cerar napisal/-a:probaj speljat boosta do prirobnice v radiju, pravtako naj bo širina oz. površina enaka, kot je prikazano na sliki
efektivna površina bo večja, kot pa ta, ki jo imaš sedaj
Bom popravil, najlepša hvala ;)
Aljaž555
vplinjač
Prispevkov: 366
Pridružen: So Jan 25, 2014 8:27 am

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Odgovor Napisal/-a Aljaž555 »

Lepo napreduješ :D kako ,da si si za referenčno izbral RSA cilinder.
Uporabniški avatar
tomosjakarac
glava cilindra
Prispevkov: 695
Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Odgovor Napisal/-a tomosjakarac »

Aljaž555 napisal/-a:Lepo napreduješ :D kako ,da si si za referenčno izbral RSA cilinder.
aprilia RSA 125 je najmočnejši dvotaktni motor, če gledamo razmerje med konji in prostornino.
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Odgovor Napisal/-a macula »

tomosjakarac napisal/-a:
Aljaž555 napisal/-a:Lepo napreduješ :D kako ,da si si za referenčno izbral RSA cilinder.
aprilia RSA 125 je najmočnejši dvotaktni motor, če gledamo razmerje med konji in prostornino.
Mislim da so danes to že presegle 50cc mašine z 26+ konji (nevem točno koliko naj bi imela mašina od Toersna konjev). Manjša kot je prostornina večje imaš lahko to razmerje, ker se ti veča specifična površina kanalov.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Uporabniški avatar
tomosjakarac
glava cilindra
Prispevkov: 695
Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Odgovor Napisal/-a tomosjakarac »

macula napisal/-a:
tomosjakarac napisal/-a:
Aljaž555 napisal/-a:Lepo napreduješ :D kako ,da si si za referenčno izbral RSA cilinder.
aprilia RSA 125 je najmočnejši dvotaktni motor, če gledamo razmerje med konji in prostornino.
Mislim da so danes to že presegle 50cc mašine z 26+ konji (nevem točno koliko naj bi imela mašina od Toersna konjev). Manjša kot je prostornina večje imaš lahko to razmerje, ker se ti veča specifična površina kanalov.
to je res...so pa to dosežki stari par let, in o njih se ne ve kaj dosti...
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Odgovor Napisal/-a koroman »

kar se tiče moči na liter prostornine se da presečt aprilio RSA. Aalt toersen je to dosegel z 25,4 konja na 50cc mašini. setup je: ktm 50 cilinder, kreidler blok, rotodisk, foekema vžig. http://www.groene-tulp.nl/cms/

kar je macula hotel dodati k zadevi glede RSA pa je to da se razmerja med največjo možno površino kanalov in volumnom (mislim da volumnom) izboljšuje čedalje manjša je prostornina. če bi torej z enakim BMEP kot rsa (17) naredil 50cc mašino bi bila moč 27,nekaj konjev.

še ena stvar avtorju teme :)

RSA cilinder ima kvadratno razmerje vrtine in giba. v tvojem primeru je velik minus, da si šel delat tako predelavo na 47 cilindru pri 43 giba. Najboljši cilinder od vseh za tako predelavo je polini 43,5. Zelo valitetna osnova in enak, če ne boljši potencial. Bo pa tudi s tem cilindrom šlo zelo solidno.
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Odgovor Napisal/-a Pich »

Fantje pozabljate na Foekemov simetrični sistem izpiranja. Najmočnejši 50 kubični motor je izdelal. O konjih sicer ni govoril ima pa rezultat na 1/4 milje pod 15 sec., kar je way better od Toersna. To je boljši rezultat, kot ga je sposoben doseči moj avto s 150-imi konji in pospeševanjem 7.4sec do stotke.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Odgovor Napisal/-a koroman »

Pich napisal/-a:Fantje pozabljate na Foekemov simetrični sistem izpiranja. Najmočnejši 50 kubični motor je izdelal. O konjih sicer ni govoril ima pa rezultat na 1/4 milje pod 15 sec., kar je way better od Toersna. To je boljši rezultat, kot ga je sposoben doseči moj avto s 150-imi konji in pospeševanjem 7.4sec do stotke.
ne da bi pozabljal(i) vendar znanje ki je potrebno za izdelavo kaj takega presega 99,99% ostalih tunerjev. poleg tega je tu še finančni strošek, posredni in neposredni, ki marsikoga odbije. vedno se je lažje držat neke klasike, že zaradi tega ker se vedno lahko na koga obrneš po nasvet in približno veš kaj lahko pričakuješ, oziroma koliko ti še manjka.

Overmars je sicer pisal o nekih številkah vendar nikoli točno. problem pri simetričnem sistemu, vsaj njegovem, je baje v visoki vrtilni frekvenci ki je (dolgo časa) ne prebavljajo ostale komponente.
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
Uporabniški avatar
tomosjakarac
glava cilindra
Prispevkov: 695
Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Odgovor Napisal/-a tomosjakarac »

Uplinjač se je predelal na power jet in venturi.
Priponke
20150131_202520.jpg
20150131_202533.jpg
20150131_202642.jpg
20150131_202747.jpg
20150131_202924.jpg
Uporabniški avatar
folc
auspuh
Prispevkov: 818
Pridružen: So Okt 29, 2011 7:42 pm
Kraj: okolica Idrije

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Odgovor Napisal/-a folc »

tomosjakarac napisal/-a:Uplinjač se je predelal na power jet in venturi.
Fajn. Čemu služi ta predelava?
dizel sploh ne! :)
Odgovori