GILARDONI 74CC SPRINTER
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
Super, tole bo bomba!! Boš uporabu isti cilinder?
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
cilinder bo isti z modifikacijamiKVAS napisal/-a:Super, tole bo bomba!! Boš uporabu isti cilinder?
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
Me prav zanima kako boš sedaj z tem zadel kot sesanja????tomosjakarac napisal/-a:tako vsaj vem, da imam disk, ki teče 100% ravno...pa še iz karbonskih vlaken je -> torej je lažji kot če bi bil kovinski,...teh 50€ mi ni problem dat...lojze-si napisal/-a:Nepotreben strošek, bolje bi bilo, da bi si namesto tega omislil kaj drugega bolj potrebnega za dober končni rezultat.tomosjakarac napisal/-a:prišli deli z nizozemske
Ali je za pritrditev šestroba navojni zatič, oziroma celo dva.
lp
sredica je pritrjena s tremi navojnimi zatiči in ima utor za kajlo.....
Pa ni blo 50 ampak 70€!
lp
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
treba bo mal prekalkulirat, kje točno na gredi bo utor za oblikovno zagozdo
@Lojze, verjetno nebi bilo dobro, če bi šestrobi zatič pritrdil le z vijaki (brez oblikovne zagozde)?
@Lojze, verjetno nebi bilo dobro, če bi šestrobi zatič pritrdil le z vijaki (brez oblikovne zagozde)?
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
Ne bo lahko uskladit velikost okna, pozicijo segmentnega moznika in kot odprtja, ki je kot kaže na disku že določen. Vsekakor je moznik potreben!cerar napisal/-a:treba bo mal prekalkulirat, kje točno na gredi bo utor za oblikovno zagozdo
@Lojze, verjetno nebi bilo dobro, če bi šestrobi zatič pritrdil le z vijaki (brez oblikovne zagozde)?
LP
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
Mislim da lahko namesto moznika samo iz strani privije vijak, po možnosti na rezkarju poravnaš na tistem mestu gred. Nima kam it.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
pismo, skos sm imel v mislih segmentni moznik, pisal sem pa oblikovno zagozdo
Jaz bi disk fiksiral tako, da bi lahko spreminjal kote odprtja/zaprtja sesanja (to se lahko reši, če zamenjam disk z drugim, ampak bi raje z obstoječim probaval delovanje pri različnih kotih)
Se pa strinjam, da je veliko lažje porezat disk, kot pa vse dimenzionirat na že prej porezanega
Jakob, fajn poštimej tole, pa maš da mim mene padeš, da potem lahko še jst mal posodobim moped
Jaz bi disk fiksiral tako, da bi lahko spreminjal kote odprtja/zaprtja sesanja (to se lahko reši, če zamenjam disk z drugim, ampak bi raje z obstoječim probaval delovanje pri različnih kotih)
Se pa strinjam, da je veliko lažje porezat disk, kot pa vse dimenzionirat na že prej porezanega
Jakob, fajn poštimej tole, pa maš da mim mene padeš, da potem lahko še jst mal posodobim moped
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
No, da smo si na jasnem, za isti denar bi lahko imel 10 diskov, ki niso nič slabši od karbonskega in bi jih lahko po mili volji rezal in neodvisno spreminjal odprtje in zaprtje sesalnega kanala.cerar napisal/-a:pismo, skos sm imel v mislih segmentni moznik, pisal sem pa oblikovno zagozdo
Jaz bi disk fiksiral tako, da bi lahko spreminjal kote odprtja/zaprtja sesanja (to se lahko reši, če zamenjam disk z drugim, ampak bi raje z obstoječim probaval delovanje pri različnih kotih)
Se pa strinjam, da je veliko lažje porezat disk, kot pa vse dimenzionirat na že prej porezanega
Jakob, fajn poštimej tole, pa maš da mim mene padeš, da potem lahko še jst mal posodobim moped
Mogoče pride komu prav podatek, vzmetno pločevino za ta namen dobite pri Krmelu, on dela kele, špohtle in ravnalke iz tega materiala. Ima navadnega in prokron za tiste ki mislijo, da je dražje bolje.
LP
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
Še na Aprilii RSA so dolgo uporabljali kovinske. Naj se masa diska nebi "čisto nič" poznala pri vibracijah, stem da se kovinski manj obrablja od karbonskega. Je pa res, da če razpade in ga mašina požere, gre karbonski skozi motor brez poškodb motorja, medtem ko kovinski poškoduje notranje dele.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
Kovinski ni podvržen razpadanju, vsaj na tak način ne kot karbonski!macula napisal/-a:Še na Aprilii RSA so dolgo uporabljali kovinske. Naj se masa diska nebi "čisto nič" poznala pri vibracijah, stem da se kovinski manj obrablja od karbonskega. Je pa res, da če razpade in ga mašina požere, gre karbonski skozi motor brez poškodb motorja, medtem ko kovinski poškoduje notranje dele.
Mogoče se res po dolgotrajni uporabi ali pri res ekstremno tankem disku pojavijo razpoke in ga potem zamenjaš. Moraš pa biti res hlod, da ti razpade.