GILARDONI 74CC SPRINTER

Predstavite nam svoj projekt
Odgovori
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Odgovor Napisal/-a KVAS »

Super, tole bo bomba!! Boš uporabu isti cilinder?
Uporabniški avatar
tomosjakarac
glava cilindra
Prispevkov: 695
Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Odgovor Napisal/-a tomosjakarac »

KVAS napisal/-a:Super, tole bo bomba!! Boš uporabu isti cilinder?
cilinder bo isti z modifikacijami :D
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

tomosjakarac napisal/-a:
lojze-si napisal/-a:
tomosjakarac napisal/-a:prišli deli z nizozemske ;)
Nepotreben strošek, bolje bi bilo, da bi si namesto tega omislil kaj drugega bolj potrebnega za dober končni rezultat.

Ali je za pritrditev šestroba navojni zatič, oziroma celo dva.
lp
tako vsaj vem, da imam disk, ki teče 100% ravno...pa še iz karbonskih vlaken je -> torej je lažji kot če bi bil kovinski,...teh 50€ mi ni problem dat...

sredica je pritrjena s tremi navojnimi zatiči in ima utor za kajlo.....
Me prav zanima kako boš sedaj z tem zadel kot sesanja????
Pa ni blo 50 ampak 70€!
lp
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Odgovor Napisal/-a cerar »

treba bo mal prekalkulirat, kje točno na gredi bo utor za oblikovno zagozdo :)

@Lojze, verjetno nebi bilo dobro, če bi šestrobi zatič pritrdil le z vijaki (brez oblikovne zagozde)?
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

cerar napisal/-a:treba bo mal prekalkulirat, kje točno na gredi bo utor za oblikovno zagozdo :)

@Lojze, verjetno nebi bilo dobro, če bi šestrobi zatič pritrdil le z vijaki (brez oblikovne zagozde)?
Ne bo lahko uskladit velikost okna, pozicijo segmentnega moznika in kot odprtja, ki je kot kaže na disku že določen. Vsekakor je moznik potreben!
LP
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Odgovor Napisal/-a macula »

Mislim da lahko namesto moznika samo iz strani privije vijak, po možnosti na rezkarju poravnaš na tistem mestu gred. Nima kam it.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Odgovor Napisal/-a cerar »

pismo, skos sm imel v mislih segmentni moznik, pisal sem pa oblikovno zagozdo :x

Jaz bi disk fiksiral tako, da bi lahko spreminjal kote odprtja/zaprtja sesanja (to se lahko reši, če zamenjam disk z drugim, ampak bi raje z obstoječim probaval delovanje pri različnih kotih)

Se pa strinjam, da je veliko lažje porezat disk, kot pa vse dimenzionirat na že prej porezanega


Jakob, fajn poštimej tole, pa maš da mim mene padeš, da potem lahko še jst mal posodobim moped :P
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

cerar napisal/-a:pismo, skos sm imel v mislih segmentni moznik, pisal sem pa oblikovno zagozdo :x

Jaz bi disk fiksiral tako, da bi lahko spreminjal kote odprtja/zaprtja sesanja (to se lahko reši, če zamenjam disk z drugim, ampak bi raje z obstoječim probaval delovanje pri različnih kotih)

Se pa strinjam, da je veliko lažje porezat disk, kot pa vse dimenzionirat na že prej porezanega


Jakob, fajn poštimej tole, pa maš da mim mene padeš, da potem lahko še jst mal posodobim moped :P
No, da smo si na jasnem, za isti denar bi lahko imel 10 diskov, ki niso nič slabši od karbonskega in bi jih lahko po mili volji rezal in neodvisno spreminjal odprtje in zaprtje sesalnega kanala.
Mogoče pride komu prav podatek, vzmetno pločevino za ta namen dobite pri Krmelu, on dela kele, špohtle in ravnalke iz tega materiala. Ima navadnega in prokron za tiste ki mislijo, da je dražje bolje.
LP
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Odgovor Napisal/-a macula »

Še na Aprilii RSA so dolgo uporabljali kovinske. Naj se masa diska nebi "čisto nič" poznala pri vibracijah, stem da se kovinski manj obrablja od karbonskega. Je pa res, da če razpade in ga mašina požere, gre karbonski skozi motor brez poškodb motorja, medtem ko kovinski poškoduje notranje dele.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

macula napisal/-a:Še na Aprilii RSA so dolgo uporabljali kovinske. Naj se masa diska nebi "čisto nič" poznala pri vibracijah, stem da se kovinski manj obrablja od karbonskega. Je pa res, da če razpade in ga mašina požere, gre karbonski skozi motor brez poškodb motorja, medtem ko kovinski poškoduje notranje dele.
Kovinski ni podvržen razpadanju, vsaj na tak način ne kot karbonski!
Mogoče se res po dolgotrajni uporabi ali pri res ekstremno tankem disku pojavijo razpoke in ga potem zamenjaš. Moraš pa biti res hlod, da ti razpade.
Odgovori