Stran 8 od 12

Re: VW Passat 2.0 TDI

Objavljeno: Pe Jul 23, 2010 9:16 pm
Napisal/-a peugeottori
klemenm2 napisal/-a:to da crknejo je če mene vprašaš bolj za lase privlečena... jaz nisem slišal nobene slabe besede o njih...

to je pač tako zakaj bi kupovali nekaj novega če imamo staro ki je odlično...
nisi slišal nobene besede o njih zato ker ga mate vi haha... klasika :lol:

Re: VW Passat 2.0 TDI

Objavljeno: Pe Jul 23, 2010 9:36 pm
Napisal/-a klemenm2
ma ne oglašaj se francoz če nimaš pojma :lol:


mašina je BMP PD (8v) ki je ze novejša serija in nima teh problemov :)

BMS mašine so imele problem....

Re: VW Passat 2.0 TDI

Objavljeno: Pe Jul 23, 2010 10:16 pm
Napisal/-a sales0
Kaj te on govori :D

Zdaj pa ti meni povej kje je kak pežo ali pa renault ki je presegel magično mejo 500.000 km, kaj šele 1.000.000 km.
Danes sem bil v lj v autostilu kjer brusijo gredi in bloke, ker sem šel iskat mojo gred in blok od bmw-ja, pa je eden tudi tam čakal in je rekel da se je pokvarila renault laguna pri 150.000 km, ker so dobili ojnični ležaji luft in je zabijalo gred, pri takih km je nemcu komaj 1/5 življenja, francozi pa že izdihujejo. Pojdi vprašat enega strokovnjaka glede francozev, in ti bo rekel pubec bejži od francozov, ker boš vedno brez denarja ob francozih.

Smo menjavali na pežoju tesnilo glave in je samo tesnilo stalo 130€ za bmw-ja ali pa VW-ja pa max 80€.

Po tem jaz sodim kam spada kateri avtomobil.
Res je,da so imeli 2.0 tdi-ji v začetku probleme,ampak rajši potiskam nemca kot pa francoza vozim.



L.p!



Aleš!

Re: VW Passat 2.0 TDI

Objavljeno: Pe Jul 23, 2010 10:49 pm
Napisal/-a klemenm2
offtopic škoda da nisi rekel da si v naših koncih bi se lahko dobili pa kakšno rekli :)

grejo renoji in peđoji ipd. tudi zelo hvalezni avti... samo pač delajo se servisi, meni osebno so postali všeč nemšiki avti ker so robustni... čeprav se malo vidi da so pri teh passatih malo ze začeli šparat...


drgač pa...

Das Auto :)

(pblade bo imel kakšne fore tas auto :D)

Re: VW Passat 2.0 TDI

Objavljeno: Pe Jul 23, 2010 11:22 pm
Napisal/-a peugeottori
sales0 napisal/-a:Kaj te on govori :D

Zdaj pa ti meni povej kje je kak pežo ali pa renault ki je presegel magično mejo 500.000 km, kaj šele 1.000.000 km.
Danes sem bil v lj v autostilu kjer brusijo gredi in bloke, ker sem šel iskat mojo gred in blok od bmw-ja, pa je eden tudi tam čakal in je rekel da se je pokvarila renault laguna pri 150.000 km, ker so dobili ojnični ležaji luft in je zabijalo gred, pri takih km je nemcu komaj 1/5 življenja, francozi pa že izdihujejo. Pojdi vprašat enega strokovnjaka glede francozev, in ti bo rekel pubec bejži od francozov, ker boš vedno brez denarja ob francozih.

Smo menjavali na pežoju tesnilo glave in je samo tesnilo stalo 130€ za bmw-ja ali pa VW-ja pa max 80€.

Po tem jaz sodim kam spada kateri avtomobil.
Res je,da so imeli 2.0 tdi-ji v začetku probleme,ampak rajši potiskam nemca kot pa francoza vozim.



L.p!



Aleš!
ma dej nehi s temi nesmisli no (ampak rajši potiskam nemca kot pa francoza vozim.
)!! Prvič. nemoreš avtomobilov sodt po tem ker ssi slišu da se je en pokvaru. Drugič. Mam že tadruzga francoza - avto brez problemov. Tretjič. Če avto sodiš po ceni rezervnih delov je to res žalostno. Četrtič. Dost mehanikov mi prav da francozi delajo super avte (edin mal švoh pleh majo) zato sem tud iz italjanov (alfa romeo) prešaltal na francoze (prvi renault, zdej peugeot). Petič. tale tema je o vw passatu ne pa o drugih avtomobilih (kar pomeni da lohka zaničuješ francoze v zato namenjeni temi). Šestič. Ker maš švabata ni zato avto poslan od boga tko da ne mi takih prbijat!!Švabi nej delajo pir, francozi pa avte

Re: VW Passat 2.0 TDI

Objavljeno: Pe Jul 23, 2010 11:28 pm
Napisal/-a flyboy
Letos so v Le mansu na začetku dirke vodili štirje pežoji. Audi je bil komaj peti,
Po treh urah je avtu številka 3 šlo vzmetenje.
v 71. krogu je en audi zapeleljal v pesek, saj bi se drugače zaletel v bmw-ja ki je pokvarjen stal na progi
v 102. krogu je vodilnemu pežoju šla elektronika, audi je bil na tretjem mestu
po dvesto krogih je stanje tako:1. Audi R15 2. Audi R15 3. Peugeot 908 4. Audi R15 5.Peugeot 908
Pežo, ki je na tretjem mestu pa postavlja rekordne hitre kroge.
Nato mu razpizdi motor :D
pri 386 krogih so vsa prva mesta zasedena z audi R15
dvema pežojema je odpovedal motor, enemu pa vzmetenje

na koncu se audiji postavijo skup in marširajo zadnje kroge po progi z trojno audijevo zmago :mrgreen:

Navsezadnje je to vzdržljivostna preizkušnja 8-)

Re: VW Passat 2.0 TDI

Objavljeno: Pe Jul 23, 2010 11:35 pm
Napisal/-a klemenm2
ste pa zelo smešni da so vsi francoski avti samo francozi...

dobro citroen in pezo sta ze kr zdruzena reno je pa čist neki drugega...

dajte se naprej prepirat v temi primerjave avtomobilov aljo ti pa prestavi poste tja pa kvalitetne poste ne samo svoje kobile hvalit... dejstva fantje dejstva ne pa prazne slame.

Re: VW Passat 2.0 TDI

Objavljeno: Pe Jul 23, 2010 11:46 pm
Napisal/-a klemenm2
peugeottori napisal/-a:
iz 1300 pa res nemore met nevem kakih pospeškov. pa tut vozt na 1300 je čista bedarija... trpi sklopka, menjalnik, mašina, vztrajnik... ne rečm za močnejše ampak 130 al 140 konjev (nevem točno kok ma) pa res nemore no... pa tut nesmislno je sej zato ma avto brzine... dizl more bit po avtocesti konstantno tam okol 2100rp/m - takrat se mašina najman matra (tm nekje je lih taprav navor za avto... menjat je pa treba od druge naprej pr 2900-3000 rp/m prvo loh pa uporablaš sam da se avto premakne... drugač pa avto men sploh ni ušeč, TDi je pa že tko al tko znan pod imenom ''traktor'' (zarad pumpe k nabija da te srat prime) ;)

no še ta post bom malo popljuval


tista slika je bila narejena za šalo... takrat sem za foro rekel fotru da naj proba spravit na najmanjšo porabo drgač avto dela na 2k konstantno...

to da menjaš pri 3k pa ti kar menjaj na svojem peđojem pa navijaj brzine skoraj do kraja...pa dobro sej razumem da se nikamor ne premakne pa moraš trajbat v obrate... potem se boš pa čudil da bo naredil "samo" 350k (če ga ze nebo prej rja pozrla) pa bojo ze lagerji na ojnici fuč pa vseskup bo šlo...


sam nimam nič proti francoskim avtom pedo in podobno... so čisto ok... no kakor za koga meni niso tako zelo všeč pa še mehki so...

100 ljudi 100čuda...

Re: VW Passat 2.0 TDI

Objavljeno: Pe Jul 23, 2010 11:54 pm
Napisal/-a peugeottori
klemenm2 napisal/-a:
peugeottori napisal/-a:
iz 1300 pa res nemore met nevem kakih pospeškov. pa tut vozt na 1300 je čista bedarija... trpi sklopka, menjalnik, mašina, vztrajnik... ne rečm za močnejše ampak 130 al 140 konjev (nevem točno kok ma) pa res nemore no... pa tut nesmislno je sej zato ma avto brzine... dizl more bit po avtocesti konstantno tam okol 2100rp/m - takrat se mašina najman matra (tm nekje je lih taprav navor za avto... menjat je pa treba od druge naprej pr 2900-3000 rp/m prvo loh pa uporablaš sam da se avto premakne... drugač pa avto men sploh ni ušeč, TDi je pa že tko al tko znan pod imenom ''traktor'' (zarad pumpe k nabija da te srat prime) ;)

no še ta post bom malo popljuval


tista slika je bila narejena za šalo... takrat sem za foro rekel fotru da naj proba spravit na najmanjšo porabo drgač avto dela na 2k konstantno...

to da menjaš pri 3k pa ti kar menjaj na svojem peđojem pa navijaj brzine skoraj do kraja...pa dobro sej razumem da se nikamor ne premakne pa moraš trajbat v obrate... potem se boš pa čudil da bo naredil "samo" 350k (če ga ze nebo prej rja pozrla) pa bojo ze lagerji na ojnici fuč pa vseskup bo šlo...


sam nimam nič proti francoskim avtom pedo in podobno... so čisto ok... no kakor za koga meni niso tako zelo všeč pa še mehki so...

100 ljudi 100čuda...
3000 je brzina dokraja?? dizel ma navor od 2000 - 4500 obratov (govorim za mojga)... ti pa veš kaj bo fuč... lepo te prosm... tut če je pežo gre 136 konjev z viškom navora 320NM (2000 rp/m) glih tok dobr ko švabski traktor... z avtom pa niti nimam namena delat 350k nč se bat... vozu bom francoze, ker DELAJO :!:

Re: VW Passat 2.0 TDI

Objavljeno: So Jul 24, 2010 12:00 am
Napisal/-a TheLord
klemenm2 napisal/-a: drgač pa...

Das Auto :)