imam atxa z bt cilindrom in glaco od automatika( morem zamenjat čimprej, če ima kdo zs ). problem pa je u tem da ima kljub novim obročkom zelo slabo kompresijo u primerjavi s kako šterko ali automatikom s fi38. zdej pa nevem ali je lahko kriva samo glava, ali je problem kje drugje...
zanima me pa tudi s čim se najlažje polira kanale. pilit jih nočem, ker imam original fi38 cly, ki ga je škoda vsaj po mojem mnenju.
hvala za odgovore
slaba kompresija in poliranje kanalov
Re: slaba kompresija in poliranje kanalov
pozabi na poliranje.
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
Re: slaba kompresija in poliranje kanalov
zakaj? pa glede kompresije veš kaj bi lahko bilo?golnar napisal/-a:pozabi na poliranje.
Re: slaba kompresija in poliranje kanalov
Odgovor imaš v vprašanju, avtomatik glava ni primerna za BT-ja ker ima prevelik kompresijski prostor to je prvo, drugo pa ne primerjaj kompresije z APN-om oz. avtomatikom, BT cilinder ima večje kote odpiranja kanalov in s tem posledično manjšo "občutno" kompresijo.pijemsok napisal/-a:zakaj? pa glede kompresije veš kaj bi lahko bilo?golnar napisal/-a:pozabi na poliranje.
Zamenjaj glavo, pa bi moralo delat BP, v kolikor ti nikjer ne vleče fovš zraka in ima cilinder dobro toleranco....
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!