4t agregat

Imate probleme z mopedom? dovolite, da vam pomagamo in svetujemo
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: 4t agregat

Odgovor Napisal/-a Pich »

KVASoooO napisal/-a:Pata mal poglej 4T 50cc specjalke, pa boš vidu da so mele 2T kr mal težave z dohajanjem.
Ne vem če so sploh obstajale 50cc 4t specijalke. sicer pa je 4t motor v vseh pogledih razen v porabi in mazanju pri vožnji navzdol brez gasa slabši od 2t motorja. govorim pa seveda o enaki kubaturi.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Whbund
zobnik
Prispevkov: 245
Pridružen: Sr Maj 25, 2011 12:42 pm

Re: 4t agregat

Odgovor Napisal/-a Whbund »

Pich napisal/-a:
KVASoooO napisal/-a:Pata mal poglej 4T 50cc specjalke, pa boš vidu da so mele 2T kr mal težave z dohajanjem.
Ne vem če so sploh obstajale 50cc 4t specijalke. sicer pa je 4t motor v vseh pogledih razen v porabi in mazanju pri vožnji navzdol brez gasa slabši od 2t motorja. govorim pa seveda o enaki kubaturi.
4taktni ima kar nekaj prednosti sploh, če se ga uporablja na dolge ture. Če vzamemo isto kubaturo je razlike že takoj v porabi bencina, v stroških z oljem, ima precej bolj konstantno porazdeljeno moč in višji navor meni osebno najbolj pomembno pa je, da ima mnogo daljšo življensko dobo. Še par malenkosti je, ki pa so meni pomembne in sicer spodoben zvok, ki ga 4taktarji dajejo od sebe in pa eleganca, ko prideš na pumpo in ti ni treba najprej olja ven vlečt iz torbe, kufra ipd. ampak samo vzameš ročko, natankaš, plačaš in pelješ.
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: 4t agregat

Odgovor Napisal/-a KVAS »

Pich napisal/-a:
KVASoooO napisal/-a:Pata mal poglej 4T 50cc specjalke, pa boš vidu da so mele 2T kr mal težave z dohajanjem.
Ne vem če so sploh obstajale 50cc 4t specijalke. sicer pa je 4t motor v vseh pogledih razen v porabi in mazanju pri vožnji navzdol brez gasa slabši od 2t motorja. govorim pa seveda o enaki kubaturi.
Pa še kako so obstajale... Res da ne govorim o zlatih Tomosovih letih pač pa malo prej. Recimo hondin model rc 116. Prostornina 50cc, dva cilindra, 9 prestav, max moč na 21 krpm.

http://www.elsberg-tuning.dk/1966.html (poglejte še tabelo, kjer so točke(notr so še kreidlerji, derbiji za katere vemo da so 2T)

http://www.classic50racingclub.co.uk/Pi ... 116-3e.JPG

http://www.classic50racingclub.co.uk/Pi ... 1mon-1.JPG

Tudi sam sem pristaš dvotaktnih motorjev, sam tole je pa naravnost noro.
Zadnjič spremenil KVAS, dne Pe Feb 03, 2012 7:31 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Drejc28
Mojster
Prispevkov: 109
Pridružen: To Jan 03, 2012 10:35 pm

Re: 4t agregat

Odgovor Napisal/-a Drejc28 »

4t motor za vzdrževanje slabši od 2t primer tega krosarja na 30 delavnih ur je po tovarniških priporočilih potrebno zamenjati bat verigo ventile španer na 50 ur ojnico .... samo ventili so 745€ na 5 ur olje filter in ... kaj je zaj ceneje 2t ko menjaš bat pa gasa dalje, seveda več troši pa gre tudi bol če bi 4t s isto kubikturo hotel spravit da bi letel kot 2t bi trošil še več, navit 4t motor je vzdržljivotst proti 2t 5krat manjša, tudi 2t motor nebi trošil toliko če bi bil naret za nizke obrate
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: 4t agregat

Odgovor Napisal/-a KVAS »

Drejc28 napisal/-a:4t motor za vzdrževanje slabši od 2t primer tega krosarja na 30 delavnih ur je po tovarniških priporočilih potrebno zamenjati bat verigo ventile španer na 50 ur ojnico .... samo ventili so 745€ na 5 ur olje filter in ... kaj je zaj ceneje 2t ko menjaš bat pa gasa dalje, seveda več troši pa gre tudi bol če bi 4t s isto kubikturo hotel spravit da bi letel kot 2t bi trošil še več, navit 4t motor je vzdržljivotst proti 2t 5krat manjša, tudi 2t motor nebi trošil toliko če bi bil naret za nizke obrate
Se strinjam ja, ko servisiraš 4T krosa te pomojm kr po žepu udari. Zanč sm se pogovarju s prijateljem, ki dirka z crf 450cc motardom... Zdej ga pripravlja na novo sezono in ko mi je govoril o stroških, je že mene bolela glava kaj šele njega.
Uporabniški avatar
sales0
vplinjač
Prispevkov: 466
Pridružen: Če Maj 27, 2010 9:25 pm
Kraj: Prekmurje-Murski Petrovci
Kontakt:

Re: 4t agregat

Odgovor Napisal/-a sales0 »

Ja res, 4T je dosti večji strošek kot pa 2T, pri 2T so zanemarljivi stroški z gorivom in oljem za mešanico, kaj šele bat in tesnila...
Kot je ze Drejc napisal, 2T zamenjaš bat in tesnila pa gasa dalje, tu pa je potrebno malo morje delov, ventili, španar in vodila verige, pri hondi recimo ko ma še 2 oljna filtra(vsak del bloka ma svoj filter), vglavnem, ko se sfuka si lahko ob živce in vse prihranke pri 4T.

Sem mel enkrat eno hondo crf 250 na servisu, je bilo porihtat glavo, ker niso tesnili ventili(laufal je ampak komaj), pa potem verigo z španarji, vse 4 ventile in vodila, ko bi pa recimo z 2T mel z malo sreče samo delo z batom in tesnilami.

Jaz še vedno navijam za 2T in brutalno moč ko pride v resonanco, me ne potegnejo 4T traktor varijante, ko že z štandgasa kopa.
V bistvu pa ima vsak svoj okus.



L.p!



Aleš!
Če si zadovoljen z mojimi storitvami povej naprej, če pa nisi zadovoljen pa povej meni.
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com
Drejc28
Mojster
Prispevkov: 109
Pridružen: To Jan 03, 2012 10:35 pm

Re: 4t agregat

Odgovor Napisal/-a Drejc28 »

2t je 2t recimo pri motornih sankah 800cc 154 hp, rotodisk vsisu, raw izpušnimi ventili, fantje ne se hecat ko to gas daš to pa je smrtno nevarno, 1200cc 4t sanke 156 hp pa nimajo za burek poraba je pa nekje ista tisto kaj pa daš za dvotaktol pa dobiš not pri menjavi filtra in olja pri 4t

evo en video od motornih sank na pohorju to pa je nekaj najbolšega kaj lahko pelješ pa 2t morejo bit te lahko pospešiš ko metek

http://www.youtube.com/watch?v=knHAVnPaqA8
denso26
glava cilindra
Prispevkov: 539
Pridružen: Pe Okt 15, 2010 9:43 am
Kraj: Šentvid pri Stični

Re: 4t agregat

Odgovor Napisal/-a denso26 »

Drejc28 napisal/-a:2t je 2t recimo pri motornih sankah 800cc 154 hp, rotodisk vsisu, raw izpušnimi ventili, fantje ne se hecat ko to gas daš to pa je smrtno nevarno, 1200cc 4t sanke 156 hp pa nimajo za burek poraba je pa nekje ista tisto kaj pa daš za dvotaktol pa dobiš not pri menjavi filtra in olja pri 4t

evo en video od motornih sank na pohorju to pa je nekaj najbolšega kaj lahko pelješ pa 2t morejo bit te lahko pospešiš ko metek

http://www.youtube.com/watch?v=knHAVnPaqA8
gre k metek :lol:
https://t.me/pump_upp
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: 4t agregat

Odgovor Napisal/-a Pich »

Ja tista specijalka je lahko močnejša, ker ima 9 brzin. 2t mašina s toliko brzinami, bi lahko imela 30 konjev. Drugače pa v mehaniki obstaja izrek: manj ko je gibljivih delov manjša je možnost okvare. Edini razlog, zakaj je več 4t motorjev v uporabi je poraba. to je očitno dovolj velik razlog. Nimam nič proti 4t motorjih, le malenkost raje imam 2taktne.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
TheLord
vplinjač
Prispevkov: 271
Pridružen: Sr Sep 23, 2009 9:48 pm
Kraj: Šiška, Ljubljana

Re: 4t agregat

Odgovor Napisal/-a TheLord »

a obstaja tut kakšna knjiga o 4t tuningu v slo jeziku?
Slika
Odgovori