Re: piaggio ciao zgubi moč
Objavljeno: So Mar 07, 2015 9:19 pm
Uauuu. Rekel sem si pa dajmo danes razdreti motor . Začel sem ko se je že začela delati malo tema. Sledilo je takole:
Plastike sem dal dol, odvijačil variomat;uplinjač;izpuh;vse vijake ki držijo mašino;vžugalno tuljavo in potem sem dal dol mašino. Sledilo je takole odvijem 3 vijake na glavi dam glavo dol in zagledam kaaaaaj na batu je bilo najmanj 2mm grobih saj, tako kot tudi na glavi. Bat sem cel spoliral z 1200 vodobrusnim papirjem, glavo sem spoliral z biaxom in ko sem dal obročke dol se mi je kar ubrnilo v glavi (nevem zakaj mogoce vi veste ampak po črnih sajah so se začele delati rjave zakaj?) pod obročkama je bilo vse nasvinjano. Use sem lepo spucal dal olje umes in batne obročke dal nazaj.(glava in bat sta bila končana). Začel sem z cilinrom in nisem mogel verjeti, v izpušnem kanalu je bilo zelo veliko saj (več kot na batu)
tudi to sem spucal kolikor se je dalo z biaxom in morem rečt da je bilo na koncu kar lepo. No na koncu sem use na bloku še malo spucal z bencinom in tudi bat ter cilinder in glavo sem spucal z bencinom in vse skupaj lepo počasi sestavil spreden sem sestavljal sem da povsod še malo oljčka. No in potem sem začel montirati mašino nazaj in lepo sestavil vse skupaj. Sledila je vožnja nažalost sem bil malo pozen in je že bila tema. No in sedaj ko sem za računalnikom še zmeraj ne morem verjeti da ma motor spet tako dobre pospeške in končno seveda nisem mogel izvedeti več ker je bila tema in motor se ni še dobro ogrel. Aja nekaj sem pozabil ko sem poliral bat sem opazil da je "glanc" nov in da je celo L bat. In izpuh se mi zdi da bo treba menjati ker domnevam da se je to zaradi izpuha naredilo.
LP
Plastike sem dal dol, odvijačil variomat;uplinjač;izpuh;vse vijake ki držijo mašino;vžugalno tuljavo in potem sem dal dol mašino. Sledilo je takole odvijem 3 vijake na glavi dam glavo dol in zagledam kaaaaaj na batu je bilo najmanj 2mm grobih saj, tako kot tudi na glavi. Bat sem cel spoliral z 1200 vodobrusnim papirjem, glavo sem spoliral z biaxom in ko sem dal obročke dol se mi je kar ubrnilo v glavi (nevem zakaj mogoce vi veste ampak po črnih sajah so se začele delati rjave zakaj?) pod obročkama je bilo vse nasvinjano. Use sem lepo spucal dal olje umes in batne obročke dal nazaj.(glava in bat sta bila končana). Začel sem z cilinrom in nisem mogel verjeti, v izpušnem kanalu je bilo zelo veliko saj (več kot na batu)
tudi to sem spucal kolikor se je dalo z biaxom in morem rečt da je bilo na koncu kar lepo. No na koncu sem use na bloku še malo spucal z bencinom in tudi bat ter cilinder in glavo sem spucal z bencinom in vse skupaj lepo počasi sestavil spreden sem sestavljal sem da povsod še malo oljčka. No in potem sem začel montirati mašino nazaj in lepo sestavil vse skupaj. Sledila je vožnja nažalost sem bil malo pozen in je že bila tema. No in sedaj ko sem za računalnikom še zmeraj ne morem verjeti da ma motor spet tako dobre pospeške in končno seveda nisem mogel izvedeti več ker je bila tema in motor se ni še dobro ogrel. Aja nekaj sem pozabil ko sem poliral bat sem opazil da je "glanc" nov in da je celo L bat. In izpuh se mi zdi da bo treba menjati ker domnevam da se je to zaradi izpuha naredilo.
LP