tomosjakarac napisal/-a:Uplinjač se je predelal na power jet in venturi.
Fajn. Čemu služi ta predelava?
o power jetu:
po pravici povedano sem to naredil iz radovednosti. PJ deluje pri popolnoma odprti loputi in sorazmerno visokih obratih. sistem zaradi podtlaka sam sesa gorivo iz šalčke (sistem na sliki je povezan direktno v šalčko) in s pomočjo šobe se količino tega goriva regulira. zagotavlja boljšo atomizacijo goriva in potrebna je malenkost manjša glavna šoba. skratka, namenjen je povečanju moči v sami špici moči.
Venturi:
gre se za pojav venturijeve cevi. z njim reguliraš hitrost in tlak zraka, ki vstopa v uplinjač.
tomosjakarac napisal/-a:Uplinjač se je predelal na power jet in venturi.
Ne vem če ni škoda truda. Glavno šobo je sorazmerno enostavno nastaviti in tudi pod polnim plinom ne prihaja do nekih težav. Večja umetnost pa je nastavit uplinjač v območju pospeševanja, to pomeni v prehodu iz šobe prostega teka na glavno šobo. Na to ima glavni vpliv polarizator in igla, v sodobnejših uplinjačih ( v avtomobilskih pa že dolgo) uporabljajo brizgalno šobo, ki brizgne gorivo direktno v uplinjač vsakič, ko odpreš ročko za plin. To se mi zdi bolj pomembno.
Konec koncev pa treba je poizkusiti in preveriti in se iz tega kaj naučiti.
LP.
tomosjakarac napisal/-a:Uplinjač se je predelal na power jet in venturi.
Ne vem če ni škoda truda. Glavno šobo je sorazmerno enostavno nastaviti in tudi pod polnim plinom ne prihaja do nekih težav. Večja umetnost pa je nastavit uplinjač v območju pospeševanja, to pomeni v prehodu iz šobe prostega teka na glavno šobo. Na to ima glavni vpliv polarizator in igla, v sodobnejših uplinjačih ( v avtomobilskih pa že dolgo) uporabljajo brizgalno šobo, ki brizgne gorivo direktno v uplinjač vsakič, ko odpreš ročko za plin. To se mi zdi bolj pomembno.
Konec koncev pa treba je poizkusiti in preveriti in se iz tega kaj naučiti.
LP.
se strinjam z napisani...ampak tega problema pa PJ ne reši (mogoče ga le malenkost omili, saj je glavna šoba manjša in je prehod manj dramatičen)...doda pa nekaj na vrhu...
cilj te predelave je preizkus nečesa novega zame...in z njo upam, da tudi kaj pridobim...
Bolje bi bilo, če bi bila trobenta malo manjša. Sedaj je na oko prevelika, kar je običajno že slabše za povprečno moč. Če želiš dobro atomizacijo, potem podaljšaj luknjici na trobenti do roba trobente. Pa na cilindru si šel malo preveč skupaj s pretoki in izpušnimi boosti, short-circuiting ti ne uide.
PVL napisal/-a:Bolje bi bilo, če bi bila trobenta malo manjša. Sedaj je na oko prevelika, kar je običajno že slabše za povprečno moč. Če želiš dobro atomizacijo, potem podaljšaj luknjici na trobenti do roba trobente. Pa na cilindru si šel malo preveč skupaj s pretoki in izpušnimi boosti, short-circuiting ti ne uide.
Drugače ima mašinca dober potencial.
glede velikosti trobente: površina trobente (premer od centra radija do drugega centra) je 4.5 krat večja od površine uplinjača (premer 28)...tako da to bi moralo bit uredu. lahko malenkost vara tisti zunanji radij...
glede pretokov: je res, da sta zelo skupaj ampak kot sem gledal RSA ali MXS cilinder imata oba podobno debelino stene med kanaloma...kar se tiče short-circuitinga se bolj bojim, da bo prihajalo do tega pri sorniku, ko se bo bat spuščal...v planu je zamašitev sornika
Nekaj se je spet delalo na projektu. Uplinjač sem po vaših nasvetih dodelal. Dobil sem tudi užig, kateri bo deležen še nekaj sprememb, da bo šel na tomosov konus. Kupil sem tudi nov bat z enim obročkom, ki bo prav tako deležen predelave (zapolnitev sornika). Cilinder je nekje okoli 60% narejen. Bloke sem porezkal, ampak zaenkrat ni še nič posebnega za videt.