Stran 22 od 38

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Objavljeno: Ne Jan 25, 2015 9:43 am
Napisal/-a tomosjakarac
cerar napisal/-a:probaj speljat boosta do prirobnice v radiju, pravtako naj bo širina oz. površina enaka, kot je prikazano na sliki
efektivna površina bo večja, kot pa ta, ki jo imaš sedaj
Bom popravil, najlepša hvala ;)

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Objavljeno: Ne Jan 25, 2015 1:33 pm
Napisal/-a Aljaž555
Lepo napreduješ :D kako ,da si si za referenčno izbral RSA cilinder.

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Objavljeno: Ne Jan 25, 2015 2:27 pm
Napisal/-a tomosjakarac
Aljaž555 napisal/-a:Lepo napreduješ :D kako ,da si si za referenčno izbral RSA cilinder.
aprilia RSA 125 je najmočnejši dvotaktni motor, če gledamo razmerje med konji in prostornino.

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Objavljeno: Ne Jan 25, 2015 2:37 pm
Napisal/-a macula
tomosjakarac napisal/-a:
Aljaž555 napisal/-a:Lepo napreduješ :D kako ,da si si za referenčno izbral RSA cilinder.
aprilia RSA 125 je najmočnejši dvotaktni motor, če gledamo razmerje med konji in prostornino.
Mislim da so danes to že presegle 50cc mašine z 26+ konji (nevem točno koliko naj bi imela mašina od Toersna konjev). Manjša kot je prostornina večje imaš lahko to razmerje, ker se ti veča specifična površina kanalov.

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Objavljeno: Ne Jan 25, 2015 2:57 pm
Napisal/-a tomosjakarac
macula napisal/-a:
tomosjakarac napisal/-a:
Aljaž555 napisal/-a:Lepo napreduješ :D kako ,da si si za referenčno izbral RSA cilinder.
aprilia RSA 125 je najmočnejši dvotaktni motor, če gledamo razmerje med konji in prostornino.
Mislim da so danes to že presegle 50cc mašine z 26+ konji (nevem točno koliko naj bi imela mašina od Toersna konjev). Manjša kot je prostornina večje imaš lahko to razmerje, ker se ti veča specifična površina kanalov.
to je res...so pa to dosežki stari par let, in o njih se ne ve kaj dosti...

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Objavljeno: Ne Jan 25, 2015 10:21 pm
Napisal/-a koroman
kar se tiče moči na liter prostornine se da presečt aprilio RSA. Aalt toersen je to dosegel z 25,4 konja na 50cc mašini. setup je: ktm 50 cilinder, kreidler blok, rotodisk, foekema vžig. http://www.groene-tulp.nl/cms/

kar je macula hotel dodati k zadevi glede RSA pa je to da se razmerja med največjo možno površino kanalov in volumnom (mislim da volumnom) izboljšuje čedalje manjša je prostornina. če bi torej z enakim BMEP kot rsa (17) naredil 50cc mašino bi bila moč 27,nekaj konjev.

še ena stvar avtorju teme :)

RSA cilinder ima kvadratno razmerje vrtine in giba. v tvojem primeru je velik minus, da si šel delat tako predelavo na 47 cilindru pri 43 giba. Najboljši cilinder od vseh za tako predelavo je polini 43,5. Zelo valitetna osnova in enak, če ne boljši potencial. Bo pa tudi s tem cilindrom šlo zelo solidno.

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Objavljeno: Po Jan 26, 2015 7:15 am
Napisal/-a Pich
Fantje pozabljate na Foekemov simetrični sistem izpiranja. Najmočnejši 50 kubični motor je izdelal. O konjih sicer ni govoril ima pa rezultat na 1/4 milje pod 15 sec., kar je way better od Toersna. To je boljši rezultat, kot ga je sposoben doseči moj avto s 150-imi konji in pospeševanjem 7.4sec do stotke.

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Objavljeno: Po Jan 26, 2015 10:49 pm
Napisal/-a koroman
Pich napisal/-a:Fantje pozabljate na Foekemov simetrični sistem izpiranja. Najmočnejši 50 kubični motor je izdelal. O konjih sicer ni govoril ima pa rezultat na 1/4 milje pod 15 sec., kar je way better od Toersna. To je boljši rezultat, kot ga je sposoben doseči moj avto s 150-imi konji in pospeševanjem 7.4sec do stotke.
ne da bi pozabljal(i) vendar znanje ki je potrebno za izdelavo kaj takega presega 99,99% ostalih tunerjev. poleg tega je tu še finančni strošek, posredni in neposredni, ki marsikoga odbije. vedno se je lažje držat neke klasike, že zaradi tega ker se vedno lahko na koga obrneš po nasvet in približno veš kaj lahko pričakuješ, oziroma koliko ti še manjka.

Overmars je sicer pisal o nekih številkah vendar nikoli točno. problem pri simetričnem sistemu, vsaj njegovem, je baje v visoki vrtilni frekvenci ki je (dolgo časa) ne prebavljajo ostale komponente.

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Objavljeno: So Jan 31, 2015 8:49 pm
Napisal/-a tomosjakarac
Uplinjač se je predelal na power jet in venturi.

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Objavljeno: So Jan 31, 2015 8:59 pm
Napisal/-a folc
tomosjakarac napisal/-a:Uplinjač se je predelal na power jet in venturi.
Fajn. Čemu služi ta predelava?