Stran 21 od 38

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Objavljeno: Sr Jan 07, 2015 8:13 pm
Napisal/-a koroman
pretočni mi od spodaj zgledajo kot da so narejeni bolj ''od oka'' ampak verjetno ni tako?

kako pa si rešil z usmeritvijo A pretočnih kanalov?

sam zibram dele za praktično enako zadevo ampak zelo kompliciram z načrtovanjem in še nisem začel z delom...

stojni bodo imeli luknje al bojo kar po zunanji strani med rebri?

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Objavljeno: Sr Jan 07, 2015 8:28 pm
Napisal/-a cerar
tomosjakarac napisal/-a:
cerar napisal/-a:eno uprašanje: na kakšne obrate ciljaš?
to se nisem še točno odločil...ma verjetno za max power 13-13.5krpm...
slabost avtomatikov je prevelik padec obratov med prestavljanjem iz 1. v 2. prestavo
če se bo tole vrtelo na 14000rpm, bo padec obratov cca 6000rpm

al boš moral narest izpuh, ki bo začel tolk nižje delat ali pa sklopko omehčat, da bo drsela
vrjetno bi bilo bolje, da bi imel samo 1 prestavo, tako kot Puch

Si se pa lepo lotil projekta ;) Vidim, da bom moral jaz spet cilinder mal polajšat :)

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Objavljeno: Sr Jan 07, 2015 9:16 pm
Napisal/-a tomosjakarac
koroman napisal/-a:pretočni mi od spodaj zgledajo kot da so narejeni bolj ''od oka'' ampak verjetno ni tako?

kako pa si rešil z usmeritvijo A pretočnih kanalov?

sam zibram dele za praktično enako zadevo ampak zelo kompliciram z načrtovanjem in še nisem začel z delom...

stojni bodo imeli luknje al bojo kar po zunanji strani med rebri?

pretočni spodaj niso še zdaleč končani....sicer kar se tiče samega portinga se zgledujem po aprilii RSA (po boljšem premisleku sem opustil idejo s dodatnima pretokoma) ...in usmerjenost pretokov bo takšna oz. čim bližji približek RSA. stojni bodo med rebri. cilinder bo centriran na blok s vratom cilindra in centrirnim zatičem.

@cerar: ja to je problem....zadevo sva s fornazaričem predebatirala in prišla do zaključka, da je le useeno boljše z dvema prestavama. zaenkrat se bo probalo zadevo z original menjalnikom, če pa bodo problemi, se bo naredilo drugega s drugačnim prestavnim razmerjem in drugačno sklopko.

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Objavljeno: So Jan 24, 2015 8:17 pm
Napisal/-a tomosjakarac
Napredujem...več povejo slike ;)

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Objavljeno: So Jan 24, 2015 8:24 pm
Napisal/-a cerar
lepo :)

mal spremljaj, če ti bo slučajno stiskalo bat pri teh pregradah, ker so res tanke (potem se pobere cca 2stotinke nikasila in spolira površino), je pa tudi nevarno da ti pregrada poči

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Objavljeno: So Jan 24, 2015 8:30 pm
Napisal/-a tomosjakarac
cerar napisal/-a:lepo :)

mal spremljaj, če ti bo slučajno stiskalo bat pri teh pregradah, ker so res tanke (potem se pobere cca 2stotinke nikasila in spolira površino), je pa tudi nevarno da ti pregrada poči
ne bi smelo bit problem, saj do sorazmerno dolge v kanal in bodo zdržale tiste sile...saj konec koncev držijo le obroček na svojem mestu...

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Objavljeno: So Jan 24, 2015 10:04 pm
Napisal/-a lojze-si
tomosjakarac napisal/-a:
cerar napisal/-a:lepo :)

mal spremljaj, če ti bo slučajno stiskalo bat pri teh pregradah, ker so res tanke (potem se pobere cca 2stotinke nikasila in spolira površino), je pa tudi nevarno da ti pregrada poči
ne bi smelo bit problem, saj do sorazmerno dolge v kanal in bodo zdržale tiste sile...saj konec koncev držijo le obroček na svojem mestu...
Ni čisto tako, ker so tanke se ne morejo dosti hitro hladit in ker se pregrejejo se rastegnejo in ker nimajo kam it se usločijo proti cilindru. To sta tisti dve stotki o katerih je govoril cerar. To naredi takoj preden boš naredil škodo. To pravzaprav naredi tudi Miha če boš dal njemu honat.
Po mojem okusu je izstopno okno busterja preveliko napram kanalu, ki vodi v izpušni kanal.
Vseeno upam, da bo trud poplačan v lepem številu konjev.
lp

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Objavljeno: So Jan 24, 2015 10:17 pm
Napisal/-a tomosjakarac
lojze-si napisal/-a:
tomosjakarac napisal/-a:
cerar napisal/-a:lepo :)

mal spremljaj, če ti bo slučajno stiskalo bat pri teh pregradah, ker so res tanke (potem se pobere cca 2stotinke nikasila in spolira površino), je pa tudi nevarno da ti pregrada poči
ne bi smelo bit problem, saj do sorazmerno dolge v kanal in bodo zdržale tiste sile...saj konec koncev držijo le obroček na svojem mestu...
Ni čisto tako, ker so tanke se ne morejo dosti hitro hladit in ker se pregrejejo se rastegnejo in ker nimajo kam it se usločijo proti cilindru. To sta tisti dve stotki o katerih je govoril cerar. To naredi takoj preden boš naredil škodo. To pravzaprav naredi tudi Miha če boš dal njemu honat.
Po mojem okusu je izstopno okno busterja preveliko napram kanalu, ki vodi v izpušni kanal.
Vseeno upam, da bo trud poplačan v lepem številu konjev.
lp
hvala za opozorila...bom uredil to s pregradami.

kar se pa tiče kanalov suportov tale odlitek malenkost vara, saj je teoretični presek suporta enak po celotni dolžini...se pa strinjam da bi bilo potrebno malenkost povečat...

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Objavljeno: Ne Jan 25, 2015 12:22 am
Napisal/-a cerar
probaj speljat boosta do prirobnice v radiju, pravtako naj bo širina oz. površina enaka, kot je prikazano na sliki
efektivna površina bo večja, kot pa ta, ki jo imaš sedaj

Re: GILARDONI 74CC SPRINTER

Objavljeno: Ne Jan 25, 2015 1:24 am
Napisal/-a golnar
tole mi je pa zelo všeč, se vidi da je vloženega veliko dela, to bo lep izdelek ;)