Res je. Gorivo E85 vsebuje 85% etanola, ostalo je bencin. Scasoma bodo taka goriva postajala alternativa bencinu in ga v nekaterih drzavah v eu ze normalno tocijo na crpalkah. Mora pa biti avto za to gorivo posebej prirejen.strmec napisal/-a:Boba motoring ti majo enga s 1200 konji še video: https://www.youtube.com/watch?v=OUkSFi2NhT0
Drugače je pa v tem avtu vloženega ogromno denarja glava narjena na cnc ojnice. ubistvu je samo blok od enga dizladrugi deli so pa zamenjani z kovanimi pa pa še usejn jim kaka ojnica čez blok pugleda. Kako gorivo je to E85?
Slike & Video
Re: Slike & Video
Re: Slike & Video
To bo malo težko. Taka goriva so tam samo zaradi subvencij. Ko bodo prišli k pameti in subvencije ukinili, potem tega ne bo več.prlek napisal/-a: Scasoma bodo taka goriva postajala alternativa bencinu .
Da pridobijo 1l bio goriva, porabijo 1,5l nafte
Re: Slike & Video
Koliko nafte pa porabiš da narediš 1l bencina? Verjetno več, predvsem ker koruzo lahko gojiš na več različnih koncih sveta kot dobiš surovo nafto, katero moraš potem razvažat.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Slike & Video
Za obdelovanje polj in sam postopek, kjer se uporabljajo stroji, je poraba nafte večja od količine pridobljenega goriva. Kaj ti rabi, če raste povsod, ko pa moraš do tja pripeljat več nafte, kot boš ven dobil bio goriva!?
Ne razumem, kaj se pri tem splača..
Ne razumem, kaj se pri tem splača..
Re: Slike & Video
Fantje, elektrika je prihodnost, ne bio goriva.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Slike & Video
Elektrika je spet na subvencijah.
Pa še pri trenutnem trendu pridobivanja, onesnažuje okolje v večji meri, kot je to pri klasičnih avtomobilih. V glavnem se pridobiva iz fosilnih goriv, termoelektrarne imajo zelo slabe izkoristke in visoke emisije.
Ko bodo zalavfali jedrske na torij ali kaj podobno novega in poceni, potem bodo taki avtomobili prihodnost. Trenutno so bolj ekološki prav vsi "klasiki", ki se vozijo po cestah.
Pa dajte si malo prečitat te osnove.
To je znano, dostopno in zanimivo branje.
Pa še pri trenutnem trendu pridobivanja, onesnažuje okolje v večji meri, kot je to pri klasičnih avtomobilih. V glavnem se pridobiva iz fosilnih goriv, termoelektrarne imajo zelo slabe izkoristke in visoke emisije.
Ko bodo zalavfali jedrske na torij ali kaj podobno novega in poceni, potem bodo taki avtomobili prihodnost. Trenutno so bolj ekološki prav vsi "klasiki", ki se vozijo po cestah.
Pa dajte si malo prečitat te osnove.
To je znano, dostopno in zanimivo branje.
Re: Slike & Video
Misliš, da jih briga ekologija? Ljudi z denarjem briga samo dobiček. In kmalu, bodo avtomobili na baterije bolj dobičkonosni, kot klasični z notranjim izgorevanjem. To v neki meri že potrjuje Toyota s svojimi hybridi.ro-bi napisal/-a:Elektrika je spet na subvencijah.
Pa še pri trenutnem trendu pridobivanja, onesnažuje okolje v večji meri, kot je to pri klasičnih avtomobilih. V glavnem se pridobiva iz fosilnih goriv, termoelektrarne imajo zelo slabe izkoristke in visoke emisije.
Ko bodo zalavfali jedrske na torij ali kaj podobno novega in poceni, potem bodo taki avtomobili prihodnost. Trenutno so bolj ekološki prav vsi "klasiki", ki se vozijo po cestah.
Pa dajte si malo prečitat te osnove.
To je znano, dostopno in zanimivo branje.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Slike & Video
Kmalu? Sanjaj. Dokler bodo naftni mogotci narekovali z nafto svetu, se ne bomo tako hitro vozili z elektricnimi avtomobili, razen ce mas precej denarja pa svojo hitro polnilno postajo. Ze pred desetletji je honda dala na trg elektricni avtomobil, ki je bil zelo uporaben in ne tako drag kot danasjni. Pa je neko naftno podjetje odkupila patent in avte dala unicit. Nekaj v tem smislu se zgodilo, sem gledal dokumentarec. V glavnem neodvisni od nafte se ne moremo tako hitro biti, razen kaksnih posameznikov z globokimi zepi.Pich napisal/-a:Misliš, da jih briga ekologija? Ljudi z denarjem briga samo dobiček. In kmalu, bodo avtomobili na baterije bolj dobičkonosni, kot klasični z notranjim izgorevanjem. To v neki meri že potrjuje Toyota s svojimi hybridi.ro-bi napisal/-a:Elektrika je spet na subvencijah.
Pa še pri trenutnem trendu pridobivanja, onesnažuje okolje v večji meri, kot je to pri klasičnih avtomobilih. V glavnem se pridobiva iz fosilnih goriv, termoelektrarne imajo zelo slabe izkoristke in visoke emisije.
Ko bodo zalavfali jedrske na torij ali kaj podobno novega in poceni, potem bodo taki avtomobili prihodnost. Trenutno so bolj ekološki prav vsi "klasiki", ki se vozijo po cestah.
Pa dajte si malo prečitat te osnove.
To je znano, dostopno in zanimivo branje.
Re: Slike & Video
Kmalu je zame čez 20 let. Zakaj pa misliš, da je celo F1 zdaj hibrid. Zato, da firme razvijajo alternativo nafti. Res je naftni lobi zelo močan, ampak saj smo včasih tudi poslušali gramofonske plošče in niti na misel nam ni prišlo, da bi jih lahko kaj nadomestilo. Nič ni večno.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Slike & Video
Noben topoltni stroj nimam dobrega izkoristka. Če je zelo zelo idealno(velika postrojenja), mogoče pridejo na okrog 50%, raje manj.ro-bi napisal/-a:Elektrika je spet na subvencijah.
Pa še pri trenutnem trendu pridobivanja, onesnažuje okolje v večji meri, kot je to pri klasičnih avtomobilih. V glavnem se pridobiva iz fosilnih goriv, termoelektrarne imajo zelo slabe izkoristke in visoke emisije.
Ko bodo zalavfali jedrske na torij ali kaj podobno novega in poceni, potem bodo taki avtomobili prihodnost. Trenutno so bolj ekološki prav vsi "klasiki", ki se vozijo po cestah.
Pa dajte si malo prečitat te osnove.
To je znano, dostopno in zanimivo branje.