Stran 1246 od 1276

Re: Nabijalnik

Objavljeno: To Okt 04, 2016 1:11 pm
Napisal/-a prlek
Bom pa nekej vprašal, da nebo tako turobno. Me zanima, če kdo ve kako povečati konjušnico pri avtu z tdi motorjem? Gre se za audi a3 sportback 05 letnik z 2.0 tdi motorjem (140 km). Čipal nevem če bi, ker to malokdo dobro naredi. Če ima dpf filter mi je to prvo za odstranit, če nebo preveč emisij na tehničnem. Nevem pa na kakšnem principu pridejo enake mašine iz fabrike z 140 druge pa z 170 konjev.

Re: Nabijalnik

Objavljeno: To Okt 04, 2016 4:35 pm
Napisal/-a strmec
prlek napisal/-a:Bom pa nekej vprašal, da nebo tako turobno. Me zanima, če kdo ve kako povečati konjušnico pri avtu z tdi motorjem? Gre se za audi a3 sportback 05 letnik z 2.0 tdi motorjem (140 km). Čipal nevem če bi, ker to malokdo dobro naredi. Če ima dpf filter mi je to prvo za odstranit, če nebo preveč emisij na tehničnem. Nevem pa na kakšnem principu pridejo enake mašine iz fabrike z 140 druge pa z 170 konjev.
Razlika je v ustrajniku pri 170 konjski različici je močnejši.

Re: Nabijalnik

Objavljeno: To Okt 04, 2016 4:39 pm
Napisal/-a Berty
Glede čipiranja in odstranitve DPF filtra bi ti predlagal RSR motosport, naredijo kot se šika.

Re: Nabijalnik

Objavljeno: To Okt 04, 2016 4:41 pm
Napisal/-a prlek
strmec napisal/-a:
prlek napisal/-a:Bom pa nekej vprašal, da nebo tako turobno. Me zanima, če kdo ve kako povečati konjušnico pri avtu z tdi motorjem? Gre se za audi a3 sportback 05 letnik z 2.0 tdi motorjem (140 km). Čipal nevem če bi, ker to malokdo dobro naredi. Če ima dpf filter mi je to prvo za odstranit, če nebo preveč emisij na tehničnem. Nevem pa na kakšnem principu pridejo enake mašine iz fabrike z 140 druge pa z 170 konjev.
Razlika je v ustrajniku pri 170 konjski različici je močnejši.
Nevem če je samo v vztrajniku, zakaj bi vztrajnik sploh povečal moč? Kaj pa ECU, računalnik?

Re: Nabijalnik

Objavljeno: To Okt 04, 2016 4:47 pm
Napisal/-a strmec
-ne ne močneje narejen mislim. Razlika je samo v ECU če se ustrajnik zamena se brez težav čipa na 170

Re: Nabijalnik

Objavljeno: To Okt 04, 2016 6:39 pm
Napisal/-a apn4m
Zdravo!

Zanima me, če se bi našlo še par ljudi, ker nameravam naročiti plastike za BT-ja. (Pač naročiti kalup in jih narediti s karbonskih vlaken ali kaj podobnega, pa me zanima če je še kaj interesa...).


Lp!

Re: Nabijalnik

Objavljeno: To Okt 04, 2016 10:23 pm
Napisal/-a folc
prlek napisal/-a:Bom pa nekej vprašal, da nebo tako turobno. Me zanima, če kdo ve kako povečati konjušnico pri avtu z tdi motorjem? Gre se za audi a3 sportback 05 letnik z 2.0 tdi motorjem (140 km). Čipal nevem če bi, ker to malokdo dobro naredi. Če ima dpf filter mi je to prvo za odstranit, če nebo preveč emisij na tehničnem. Nevem pa na kakšnem principu pridejo enake mašine iz fabrike z 140 druge pa z 170 konjev.
Karkoli boš delal, je treba računalnik programirat. To ni moped ko zamenjaš uplinjač pa svečko pa gre bolje. Priporočam ti rsr v jurjevici. Z samio odstranitvijo dpf na moči ne pridobiš nič, odpraviš pa marsikatero težavo. Pri odstranitvi dpf, moraš tudi v izpuh narediti dušilko, da imajo plini upor da ne prevrti turbine in gre v pm. Vse to ti naredu rsr. In pri 140km ti ga lahko čipne na 170 če je seveda vredu motor. Priporočam še blindiranje EGR ventila, bo motor dosti lažje dihal.

Re: Nabijalnik

Objavljeno: To Okt 04, 2016 10:49 pm
Napisal/-a prlek
folc napisal/-a:
prlek napisal/-a:Bom pa nekej vprašal, da nebo tako turobno. Me zanima, če kdo ve kako povečati konjušnico pri avtu z tdi motorjem? Gre se za audi a3 sportback 05 letnik z 2.0 tdi motorjem (140 km). Čipal nevem če bi, ker to malokdo dobro naredi. Če ima dpf filter mi je to prvo za odstranit, če nebo preveč emisij na tehničnem. Nevem pa na kakšnem principu pridejo enake mašine iz fabrike z 140 druge pa z 170 konjev.
Karkoli boš delal, je treba računalnik programirat. To ni moped ko zamenjaš uplinjač pa svečko pa gre bolje. Priporočam ti rsr v jurjevici. Z samio odstranitvijo dpf na moči ne pridobiš nič, odpraviš pa marsikatero težavo. Pri odstranitvi dpf, moraš tudi v izpuh narediti dušilko, da imajo plini upor da ne prevrti turbine in gre v pm. Vse to ti naredu rsr. In pri 140km ti ga lahko čipne na 170 če je seveda vredu motor. Priporočam še blindiranje EGR ventila, bo motor dosti lažje dihal.
Sem se že pozanimal kako pa kaj, trenutno se nagibam k css tuningu, ker mi je bližje, ma dobre cene in tudi na dyno valčke ti da pred in po tuningu.

Re: Nabijalnik

Objavljeno: Sr Okt 05, 2016 11:11 am
Napisal/-a DaNiLo
Pri css sem bil tudi sam in so super fanjte, naredijo kot je potrebno. EGR-a jaz nebi blindiral, ker sem probal to dober mesec pa se mi je turbina nekam čudno oglašala in sem ga kar lepo nazaj vklopil, poznalo se pa ni nič nikjer.

Re: Nabijalnik

Objavljeno: Sr Okt 05, 2016 4:32 pm
Napisal/-a prlek
DaNiLo napisal/-a:Pri css sem bil tudi sam in so super fanjte, naredijo kot je potrebno. EGR-a jaz nebi blindiral, ker sem probal to dober mesec pa se mi je turbina nekam čudno oglašala in sem ga kar lepo nazaj vklopil, poznalo se pa ni nič nikjer.
V kolikem času ti to naredijo? So ti kar neko mapo dali ali so iskali čimboljšo krivuljo na valčkih?