Fora je v tem da je to obratomer za Derbi in ne za tomos.
Dela na 12V stromu brez predelave. Na stant gasu kaže 4000rpm, pri cca. pol plina pa 12000rpm.
Vezje je cist drugacno kot pri 12V. Prevec dela za predelavo.
bt obratomer CEV italia/frcomoto PROBLEM
Re: bt obratomer CEV italia/frcomoto PROBLEM
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
- tomostuner
- auspuh
- Prispevkov: 799
- Pridružen: To Okt 21, 2014 7:18 pm
Re: bt obratomer CEV italia/frcomoto PROBLEM
na 12v si ga nisem upal prklaplat, kaj pa ce bi dal noter pol enkrat vecji upor?
tomos 4 life
Re: bt obratomer CEV italia/frcomoto PROBLEM
Z preduporom mislim da ne bos nic premenil. Obratomer deluje na podlagi tipanja frekvence, z uporom boš ti znižal potencial, ne pa frekvence.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5238
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: bt obratomer CEV italia/frcomoto PROBLEM
samo sej ima oznako 4P, na BT štromu logično nebi delal, ma na navadnem 12V bi moral delat, ker atx obratomer ima tudi oznako 4P
ker tudi 6V elektrika neobremenjena da vn nekaj več kot 6V mislim da na obratih tudi 12V (ali celo čez se ne spomnem več)
ker tudi 6V elektrika neobremenjena da vn nekaj več kot 6V mislim da na obratih tudi 12V (ali celo čez se ne spomnem več)