Prvi avtomobil

Vse kar se tiče avtomobilov in motorjev 125ccm+!
Odgovori
flyboy
zobnik
Prispevkov: 185
Pridružen: So Mar 27, 2010 5:19 pm

Re: Prvi avtomobil

Odgovor Napisal/-a flyboy »

SLC Outlaw napisal/-a:
peugeottori napisal/-a:Japonc ni primeren ker kot je že znano dobr delajo 10 let pol je pa za stran ;).
wtf
Mam 17 letno micro, in moram rečt da motor še vedno deluje kot urca, pleh ma malo rje ker je made in GB, vozi se pa ko gokart, motor ma pa 85 konjov, kar je za 800 kg kar živahno.
Aja pa zdej se obnavla (predeluje) ker bo za avtoslalom dirkat hehe.

PS: soseda je mela peugeota 106 in ga je odpelala na odpad ker je nonstop crkval neki.
Sestra ma tudi micro, tisti prvi model, nevem koliko je letnik in lahko povem, da je to za en K**. 1.0 mašina, 50 konjev in nenatančen menjalnik, brez servoja, volan velik kot v kamijonu, v ovinkih drifta z zadnjimi... nagiba se pa kot moto gp motocikel

skratka zame totalno neuporaben avto, itak je sam za po mestu kolikčkaj varen, ker ko sem enkrat šel z njim 150 (kar je itak maximum) je tak poplesaval po cesti da... :shock:

Ampak jebiga, za 300€ ne moreš več pričakovat. :mrgreen:
SLC Outlaw
batzajla
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr Maj 19, 2010 11:41 pm

Re: Prvi avtomobil

Odgovor Napisal/-a SLC Outlaw »

Jah 20 let star avto se ne more vozit kot nov :geek:

Drugač pa bi se čudil kaj se dobi za 300 €
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3774838&show=1
Ima pa potisni ležaj slab. Sam ma SR20 :D

Ali pa kaj tazga zarad registracije
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3942874&show=1
Slavo Bogovom, Čast Prednikom, Prihodnost Slovanom !
flyboy
zobnik
Prispevkov: 185
Pridružen: So Mar 27, 2010 5:19 pm

Re: Prvi avtomobil

Odgovor Napisal/-a flyboy »

Ja 20 letno micro nemoreš z ničemer primerjat...

sam imam 20 letnega audija in je svetlobna leta pred micro. 8-)
Uporabniški avatar
sales0
vplinjač
Prispevkov: 466
Pridružen: Če Maj 27, 2010 9:25 pm
Kraj: Prekmurje-Murski Petrovci
Kontakt:

Re: Prvi avtomobil

Odgovor Napisal/-a sales0 »

Davidf1 napisal/-a:
aljo69 napisal/-a:Buhti glede ibize mi ni všeč pa tut podhranjena mašina mi zgleda 1.4 pa 60 konj samo ...

bmw je za moje pojme čefurski avtoček, ker ga že ma vsak čefur (sploh starejše) poleg tega pijejo bmw-ji kr dost, pa ponavadi pod 180k km ga ne najdeš razn če ma zbite kilometre ...

Gledu sm pa tut Megana ja al pa clio samo oba 1.4 16V

alfice so se mi dopadle ker so dokaj poceni pa tut oblike niso napačne ...
No lej, da je BMW čefurski je pač nek beden stereotip tistih, ki tako mislijo :lol:

BMW-je vozi veliko ljubiteljev te bavarske znamke, med katere se štejem tudi samo in lahko rečem, da so to res super avtomobili. Je pa nažalost tako, da so starejši po večini v rokah takih ljudi, ki ne delajo ravno dober ugled taj znamki. Seveda, so tudi izjeme.

Glede tega, da velik pijejo je pa tako. Po večini so to malo močnejši motorji od ostalih znamk, kar pa pomeni, da se poraba pri benzinarjih giblje od 8 l/100km navzgor. Seveda, bolj ga tiščiš, bolj ti bo pil, kot vsak. Sam imam E46 320i, letnik 2001 z novejšim M54 B22 motorjem, ki ima 2171 ccm in 125 kW ali 170 KM. Avto gre zelo lepo, zvok motorja je super, saj ima vrstni 6 zylinderski motor. Pije pa v povprečju 9,1 l/100km in se vozim dokaj dinamično, ne tiščim ga pa brezglavo, ker imam pač avto rad :D Aja ima pa sedaj dobrih 205000km. Je pa tako, da ko tak avto kupiš moraš imeti še nekaj rezerve, da avto poštimaš tako kot treba, saj je pri takih letnikih in kilometrih hitro par stvari za porihtat.

Recimo Megane 2.0 115KM, ki je bil omenjen v tej temi, bo sigurno pil več ter šel velik slabše.

Se podpišem pod ta post!

In da še nekaj dodam,sem imel rover 214Si inlahko povem, da je avto prava raketa,za 1.4 16V mašino in 105 konjev gre avto nenormalno,odzivnost motorja je super in zavrti se na 7200 o/min. Avto je v redu,vendar je pleh bol tak tak in imajo zelo mehke glave ter slaba tesnila in gre kaj hitro tesnilo na glavi.
Imel sem passata,je odličen avto,dobra lega na cesti in dobri motorji nimam nič proti njemu.
Tudi opel vectro 2.0 16 DOHC 150 konjev sem že vozil in na žalost razbil, Z tem avtom se pa do zdaj nobeden avto ni mogel primerjati glede lega na cestišču, Imel sem od calibre 2.0 turbo zavore in f28 6 stopenjski menjalnik, spuščeno in 7J 16" felne. Avto je sedel kot magnet na železu in končna je bila do konca po števcu 240km/h. Super avto ampak star in slab pleh.
Imeli smo pa peugeota 307 hdi, Avto je bil pri hiši slabe pol leta, pol pa je foter šel po bmw-ja ker je stalno nekaj crkovala elektronika in ni bil glih najbolj udoben.
Sedaj sem pa ponosni lastnik bmw-ja in sem se odločil, da drugega več ne vozim, ker sem do zdaj z njim najbolj zadovoljen, najlepše se pelje in gre tudi odlično,poraba pa je 6l na 100km ko pa ga tiščiš pa 8-9L.
Nimam nič proti nobenem avtomobilu, vsak ima svoj okus
Nemški avto je stroj,kateremu redko kaj pride do živega do 300kkm(če je dokaj dobro servisiran).



L.p!



Aleš!
Če si zadovoljen z mojimi storitvami povej naprej, če pa nisi zadovoljen pa povej meni.
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com
jdivja2
glava cilindra
Prispevkov: 570
Pridružen: Ne Dec 13, 2009 8:52 am
Kraj: Negova

Re: Prvi avtomobil

Odgovor Napisal/-a jdivja2 »

noja mi imamo doma kar nekaj avtov.

mtkin avto je mazda 626 1.8 DOHC z 90km in avto ima res lepo lego in ima že 330000km pa deluje odlično

fotrov Avto je mazda 323 1.3 avto je zakon vleče res hudo

jaz se pa po šumi vozm z citroen ax 1.1 trs 49kw avto je pravi mali poskočneš in začuda ima samo 55000km ker je bil od fotrovega strica on pa se je vozil samo v nedeljo k maši zdaj pa skoraj vedno razen ko jaz grem z njim po šumi stoji v garaži

dedkov avto je hyunday getz 1.4 in avto mi ni všeč ker je lega slaba tako je kot bi lebdel na cesti

in zdej bomo kupili mazdo 6 2.0 dizel z 135km 2003

pač pri nas je razvidno da smo mahnjeni na japonce sam zdržijo pa tile avti čuda recimo mazda 323 je stara 18 let pa smo pred tednom menjali prvi končnik druga še vse original in nezamenjano
največja štajerska laž je To še spijemo pa gremo
Uporabniški avatar
peugeottori
batzajla
Prispevkov: 34
Pridružen: So Jul 17, 2010 10:39 pm

Re: Prvi avtomobil

Odgovor Napisal/-a peugeottori »

mam doma tut hrošča letnik 76 in smo menjal sam levi končnik ker je moja mt mal preveč čez ležeče kapslne skakala drugo je pa use original :) kurc pa japonc :lol:
[color=#FF0000]Pravkar si izgubil dragocene trenutke svojega življenja z branjem mojega podpisa[/color]
SLC Outlaw
batzajla
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr Maj 19, 2010 11:41 pm

Re: Prvi avtomobil

Odgovor Napisal/-a SLC Outlaw »

peugeottori napisal/-a:kurc pa japonc :lol:
Drek pa francoz :lol: ne žali nekaj kar ne poznaš. Djeca...
Slavo Bogovom, Čast Prednikom, Prihodnost Slovanom !
Uporabniški avatar
dolinar
specjalka
Prispevkov: 2503
Pridružen: Ne Jun 27, 2010 8:07 pm
Kraj: Okolika Šk. Loke

Re: Prvi avtomobil

Odgovor Napisal/-a dolinar »

SLC Outlaw napisal/-a:
peugeottori napisal/-a:kurc pa japonc :lol:
Drek pa francoz :lol: ne žali nekaj kar ne poznaš. Djeca...
drek pa vse skup :lol: nemc je razred zase
Janim8 počivaj v miru.
Uporabniški avatar
tomos majster
vplinjač
Prispevkov: 358
Pridružen: So Apr 03, 2010 9:02 pm
Kraj: tm k ni muh

Re: Prvi avtomobil

Odgovor Napisal/-a tomos majster »

kurac pa avtomobili kupte si tomosa :lol: :lol: :lol: :lol:
SLC Outlaw
batzajla
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr Maj 19, 2010 11:41 pm

Re: Prvi avtomobil

Odgovor Napisal/-a SLC Outlaw »

dolinar napisal/-a:
SLC Outlaw napisal/-a:
peugeottori napisal/-a:kurc pa japonc :lol:
Drek pa francoz :lol: ne žali nekaj kar ne poznaš. Djeca...
drek pa vse skup :lol: nemc je razred zase
Daj razloži zakaj :lol:
Ni treba, je Freddie na a.com razložil čisto lpo :P
Kot sem omenil že v »svoji« temi kjer iščem poševnookca, so meni najbolj intrigantni ljudje tisti, ki jim jaz pravim »delničarji«. Delničarji so ljudje ki se do sebi ljube znamke obnašajo tako zaščitniško, kot da bi bili kapitalsko udeleženi v matičnem podjetju znamke. Res je pri nas največ delničarjev VAGa (z najmanj 10% deležem delnic z volilno pravico) in ljudi, ki so očitno v drugem kolenu sorodstveno povezani z Louisom Renaultom (dokaj razumljivo glede na dolgoletno prisotnost in kultno zakoreninjenost obeh znamk pri nas), a tudi vsaka druga masovna znamka ima svoje volunterske zaščitnike. Ti so se pripravljeni v bran svoji znamki skregat z »nevernikom«, ki mu nekako ni všeč, da je moral na svojem 3 leta starem avtu menjat tisto čudno stvar pod pokrovom, ki žvižga vedno glasneje potem pa naredi puf. Za delničarja bo blatenje znamke nekaj takega kot za muslimane prikaz preroka Muhameda med igro avtoerotiče asfikciacije. Očitno ne zna vozit! Očitno je naletel na ponedeljkov avto! Očitno gre za serijsko napako, za katero seveda ni kriv proizvajalec ampak zlobni zunanji dobavitelj – najbrž je šlo za sabotažo in nameren poskus škodovanja kredibilnosti znamke. A hvala vsemogočnemu je znamka vse to pravočasno ugotovila in od leta 2005 ni več problemov. Oz. 2006. Ali pa 2007, ko so pobili še zadnje saboterje. Ampak znamka ni kriva, da ne bo pomote, ker znamka je samo ena in nam je naloženo da jo častimo za vse večne čase kot se spodobi in je pravično.

Sam smisla takega početja nikoli nisem dobro razumel. Res je da sem pristaš poševnookcev, a nobena njihova znamka mi ni ljuba do te mere da bi me jo bilo sram skritizirat – nič mi ni všeč Toyota s svojo cigumigu proizvodnjo v Turčiji in samo za odtenek boljšo v Angliji in Franciji. Prav tako odkrito kritiziram japonske šefe Nissana, ki so za instant dobiček pred desetimi leti na silo pofrancozili sebe in kvaliteto svojih izdelkov. Zakaj bi navaden smrtnik, ki s svojim težko prisluženim denarjem kupi novo čudo tehnike branil brezosebni konglomerat, ki ga je načrtoval in izdelal, tudi po tem, ko to čudo tehnike obstane sred Trojanskega predora. Ta podjetja ne delajo avtomobilov – kljub temu da nas v to z reklamnimi slogani prepričujejo – ker jih »ljubijo« ali pa ker nam altruistično hočejo ponudit najboljši možen izdelek. Naprej jih žene ena sama in edina stvar – želja po dobičku. Dobiček pa je optimiziran tako, da čim manj plačani delavci izdelajo avto, ki bo sestavljen iz čim cenejšim materialov, kateri bo solidno deloval znotraj garancijskih rokov, kasneje pa...

Računica je jasna: Ljudje kot recimo moja malenkost ne bomo nikoli kupovali novih avtomobilov, čeprav jih lahko (2K EUR limit). Potemtakem Mitsubishi Motors Corp. ne bo od mene imel čisto nič, kljub temu da sem s plodom njihovovega znanja prevozil 300K brezskrbnih kilometrov. Prav tako General Motors ne bo imel nič od lokalnih ciganov, ki do blokade zabijajo 25 let staro Opel Ascono, medtem, ko se s tonsko kramo selijo v sosednjo vas. Iz tega sledi, da so avtomobili, ki so zdržali 10 let in več brez večjih okvar, ekonomsko neučinkovita poteza podjetja, ki ga izdeluje. V poznih osemdesetih in začetku devetdesetih let je Nissan po kakovosti hotel ujet tankovsko Toyoto, pri tem pa skoraj propadel. Kljub temu da je bil navdušen nad 20 let starim Sunnyjem, si Fikret ni omislil nove Primere ampak je raje kupil novejšega Sunnyja. Takega starega 15 let, na katerega se (še) ni mačka poscala na zadnjo klop. Ko je konec devetdesetih v igro vstopil Renaultov mesar Carlos »le cost cutter« Ghosn se je vse spremenilo. Nissan je začel izdelovati (vsaj v Evropi, in v razredu ljudskih vozil) oblikovno všečne, a kakovostno podpovprečne kartonaste škatle ob katerih bi oče Nissana Yoshisuke Aikawa doživel božjastni napad. A hkrati se je podjetje v rekordnem času vrnilo na pota profitabilnosti. Recept očitno deluje. Nagradimo 1. lastnika (tisti za katerega je najbolj verjetno ,da bo ponovno kupil novo vozilo), drugi pa niso naš problem, ker (v povprečju) od njih nimamo nič. Konec koncev je tudi VAG pohitel s 6. generacijo Golfa ravno zato, ker je bila 5ka predraga za serijsko proizvodnjo. Optimizacija proizvodnje pa je samo bolj prefinjeno ime za manjšanje stroškov skozi odstranjevanje »nepotrebne« kakovosti. Razlike morda ne bo občutil prvi lastnik (čeprav, po zgodbicah, ki jih slišim tudi to ni redkost), vsekakor pa jo bo drugi ali tretji, ko bo po letu efektivne uporabe iskal poceni senzorje na eBayu. VAG se ne bo sekiral, če njihova 5-10 let stara vozila postanejo reden inventar na avto-vlekah, prav gotovo pa se bodo še kako razveselili dodatnega jurja, ki ga bodo s cenejšo proizvodnjo zaslužili z vsakim prodanim Golfom (plačevanje all-inclusive počitnic za predstavnike sindikatov kovinske industrije ni poceni).

No meni je tak kapitalističen način načrtovanja in gradnje vozil čisto jasen in logičen korak v razvoju avtomobilizma. Če bi bil sam (pravi) delničar, bi si želel prav tak pristop. Našim kvazi-delničarjem pa nekako te nove realnosti ne pridejo do živega.. Očitno so še zmeraj osebki , ki so prepričani, da bo nekega dne na njihova vrata potrkal sam Ferdinand Piëch in jim izročil častno plaketo zvestega zaščitnika združenih znamk VAG, skupaj z doživljensko zalogo piva, ključem mesta Wolfsburg in pravico do predporočnega preizkusa vseh devic na Spodnjem Saškem.
tomos majster napisal/-a:kurac pa avtomobili kupte si tomosa :lol: :lol: :lol: :lol:
Se strinjam ;)
Slavo Bogovom, Čast Prednikom, Prihodnost Slovanom !
Odgovori