madoniš kako je pa to ratal
Nenavadne poškodbe na motorjih
- Breznik Jr.
- zobnik
- Prispevkov: 215
- Pridružen: Če Jul 25, 2019 8:01 am
Re: Nenavadne poškodbe na motorjih
TomosPower
Re: Nenavadne poškodbe na motorjih
dobr, blatniki radi gnijejo, ampk tistle z zobnikom pa kuplngo, mi pa ni jasn
Re: Nenavadne poškodbe na motorjih
To na tej stari sklopki ni nič novega. Za menjalno gred pa bi rekel, da je prišlo do neke blokade in je zgleda gred prej popustila kakor veriga. Kar je pa zanimivo.
Re: Nenavadne poškodbe na motorjih
tako pa zgleda ko odpove zgornji igličasti ležaj
Re: Nenavadne poškodbe na motorjih
Mi je cel obroček "L" prebavilo, brez poškodbe cilindra
Ni mi jasno, zakaj se je to zgodilo, malo sumim, da mi je kakšen kamenček potegnilo notri, ker sem bil brez filtra.
Ni mi jasno, zakaj se je to zgodilo, malo sumim, da mi je kakšen kamenček potegnilo notri, ker sem bil brez filtra.
Re: Nenavadne poškodbe na motorjih
Tale glava in bat izgledata kot moja prva stružena tomos navadna glava, ki sem jo spustil na ničlo. Potem je prišlo do klinkanja in čez pou ure je bila zadeva taka kot na tej sliki. Si ziher, da nimaš prevelike kompresije ali premalo razdalje do squisha?
APN4M 83'
Re: Nenavadne poškodbe na motorjih
Squish je na 0,7mm, kompresija 8 barov. Naredil sem kake 2000km in mi je dvakrat zlomilo zgornji obroček. Mislim, da imam kanal malo prevelik in obroček utrudi. Sedaj sem dal navaden bat in je zaenkrat ok.
Re: Nenavadne poškodbe na motorjih
Stran z L obročki. Nevem v čem še je smisel teh obročkov, ko pa se v današnjih časih korigira kompresija na drugih sto načinov.
Re: Nenavadne poškodbe na motorjih
Jaz imam grafitiran bat na 1 L obroček na alu PVL kitu pa je še kot nov, pomojem je bil res problem na kanalu, se je obroček preveč odpiral pa ga je odbilo
Mislim da se kompresija drugje res lahko korigira, samo kako korigirati čimboljše tesnenje med batom in podbatnim prostrom? Ali ni L obroček boljši ravno zaradi tega ker ima vogal več kot navaden?
APN4M 83'
Re: Nenavadne poškodbe na motorjih
Grafit je samo na zunanji površini tak da to nima dosti veze z njegovo obstojnostjo na lome.Berty napisal/-a: ↑To Okt 06, 2020 10:54 amJaz imam grafitiran bat na 1 L obroček na alu PVL kitu pa je še kot nov, pomojem je bil res problem na kanalu, se je obroček preveč odpiral pa ga je odbilo
Mislim da se kompresija drugje res lahko korigira, samo kako korigirati čimboljše tesnenje med batom in podbatnim prostrom? Ali ni L obroček boljši ravno zaradi tega ker ima vogal več kot navaden?
Glede korigiranja tesnenja med batom in podbatnim prostorom pa ne vem kaj si hotel povedat