Dam pa rajs v sloveniji 10 eur vec, ker sm iz tomosshopa ze gledou, sam pride postnina 50eur... Kar se pa tice squisha, to pa tezko sam naredim doma ane? Morm dat delat enmu da porezka al pa sm slisu da pridejo nekatere glave ze iz fabrke z squishem... ma kdo kaksn predlog h komu bi dau delat squish pa kok bi prslo? Sm iz ljubljane, lp klemenprlek napisal/-a: ↑Če Avg 06, 2020 2:08 pmTu imaš ceneje, le počakaj na zalogo...Breznik Jr. napisal/-a: ↑Če Avg 06, 2020 10:37 am Mi zna kdo pomagat, sem v dilemi kateri cilinderkit izbrati:
https://www.frcomoto.si/si/cilinder-kit ... 35-a5.html
https://www.frcomoto.si/si/cilinder-kit ... sport.html
Kateri od teh dveh cilindrov da od sebe več moči? Iskal sem tudi 6 port cilindre ampak jih nisem najdu... če pozna mogoče še kšno drugo alternativo za 44mm cilinder ki je morda boljša in da ni treba brusit blokov prosim na dan z besedo. Kaj pa airsal cilindri? Aje to tut konkurenčno s tema dvema cilindroma ker baje sta tedva kao dobra sam zdej nevem...
Hvala lepa za odgovore, lp klemen
https://www.tomoshop.nl/tomos-engine-parts/cylinder
Načeloma so vsi ti cilindri isti, kateri je bolj kvaliteten je težko rečt. Jas še vedno prisegam na airsala. Koliko pa bo cilinder dal od sebe pa je odvisno od glave, izpuha, vplinjača... Naredi pa obvezno glavo na squish, bo se še največ poznalo.
Meni original airsal65 zapoje do 10.000 obratov, kar je že lepo za njegove majhne kote.
Razna vprašanja o tuningu
- Breznik Jr.
- zobnik
- Prispevkov: 215
- Pridružen: Če Jul 25, 2019 8:01 am
Re: Razna vprašanja o tuningu
TomosPower
- Breznik Jr.
- zobnik
- Prispevkov: 215
- Pridružen: Če Jul 25, 2019 8:01 am
Re: Razna vprašanja o tuningu
Pod opisom na frcomoto pise da sta dmp in maxwell boljsa, zarad boljsih materialov. Bom se mal razmislu kerga bom uzel. Iz tomosshopa verjetno ne bom ker pride postnina 50eur, pride cenej ce iz slovenije narocim pa je pac mal drazje... H komu pa kej dajete delat squish? Kdo nardi dobr pa za posten denar? Sem iz ljubljane...prlek napisal/-a: ↑Če Avg 06, 2020 2:08 pmTu imaš ceneje, le počakaj na zalogo...Breznik Jr. napisal/-a: ↑Če Avg 06, 2020 10:37 am Mi zna kdo pomagat, sem v dilemi kateri cilinderkit izbrati:
https://www.frcomoto.si/si/cilinder-kit ... 35-a5.html
https://www.frcomoto.si/si/cilinder-kit ... sport.html
Kateri od teh dveh cilindrov da od sebe več moči? Iskal sem tudi 6 port cilindre ampak jih nisem najdu... če pozna mogoče še kšno drugo alternativo za 44mm cilinder ki je morda boljša in da ni treba brusit blokov prosim na dan z besedo. Kaj pa airsal cilindri? Aje to tut konkurenčno s tema dvema cilindroma ker baje sta tedva kao dobra sam zdej nevem...
Hvala lepa za odgovore, lp klemen
https://www.tomoshop.nl/tomos-engine-parts/cylinder
Načeloma so vsi ti cilindri isti, kateri je bolj kvaliteten je težko rečt. Jas še vedno prisegam na airsala. Koliko pa bo cilinder dal od sebe pa je odvisno od glave, izpuha, vplinjača... Naredi pa obvezno glavo na squish, bo se še največ poznalo.
Meni original airsal65 zapoje do 10.000 obratov, kar je že lepo za njegove majhne kote.
TomosPower
Re: Razna vprašanja o tuningu
Mene je prišla poštnina 20€ in tudi tebe bi. In če vzameš še nekaj stvari katere tu težko dobiš in so ceneje se splača.Breznik Jr. napisal/-a: ↑Če Avg 06, 2020 3:34 pmPod opisom na frcomoto pise da sta dmp in maxwell boljsa, zarad boljsih materialov. Bom se mal razmislu kerga bom uzel. Iz tomosshopa verjetno ne bom ker pride postnina 50eur, pride cenej ce iz slovenije narocim pa je pac mal drazje... H komu pa kej dajete delat squish? Kdo nardi dobr pa za posten denar? Sem iz ljubljane...prlek napisal/-a: ↑Če Avg 06, 2020 2:08 pmTu imaš ceneje, le počakaj na zalogo...Breznik Jr. napisal/-a: ↑Če Avg 06, 2020 10:37 am Mi zna kdo pomagat, sem v dilemi kateri cilinderkit izbrati:
https://www.frcomoto.si/si/cilinder-kit ... 35-a5.html
https://www.frcomoto.si/si/cilinder-kit ... sport.html
Kateri od teh dveh cilindrov da od sebe več moči? Iskal sem tudi 6 port cilindre ampak jih nisem najdu... če pozna mogoče še kšno drugo alternativo za 44mm cilinder ki je morda boljša in da ni treba brusit blokov prosim na dan z besedo. Kaj pa airsal cilindri? Aje to tut konkurenčno s tema dvema cilindroma ker baje sta tedva kao dobra sam zdej nevem...
Hvala lepa za odgovore, lp klemen
https://www.tomoshop.nl/tomos-engine-parts/cylinder
Načeloma so vsi ti cilindri isti, kateri je bolj kvaliteten je težko rečt. Jas še vedno prisegam na airsala. Koliko pa bo cilinder dal od sebe pa je odvisno od glave, izpuha, vplinjača... Naredi pa obvezno glavo na squish, bo se še največ poznalo.
Meni original airsal65 zapoje do 10.000 obratov, kar je že lepo za njegove majhne kote.
Re: Razna vprašanja o tuningu
Pusti ti opise na frčomoto, izgledajo kot da jih piše 10-letnik, ne pa nekdo, ki se vsaj približno spozna na mopede.Breznik Jr. napisal/-a: ↑Če Avg 06, 2020 3:34 pmPod opisom na frcomoto pise da sta dmp in maxwell boljsa, zarad boljsih materialov. Bom se mal razmislu kerga bom uzel. Iz tomosshopa verjetno ne bom ker pride postnina 50eur, pride cenej ce iz slovenije narocim pa je pac mal drazje... H komu pa kej dajete delat squish? Kdo nardi dobr pa za posten denar? Sem iz ljubljane...prlek napisal/-a: ↑Če Avg 06, 2020 2:08 pmTu imaš ceneje, le počakaj na zalogo...Breznik Jr. napisal/-a: ↑Če Avg 06, 2020 10:37 am Mi zna kdo pomagat, sem v dilemi kateri cilinderkit izbrati:
https://www.frcomoto.si/si/cilinder-kit ... 35-a5.html
https://www.frcomoto.si/si/cilinder-kit ... sport.html
Kateri od teh dveh cilindrov da od sebe več moči? Iskal sem tudi 6 port cilindre ampak jih nisem najdu... če pozna mogoče še kšno drugo alternativo za 44mm cilinder ki je morda boljša in da ni treba brusit blokov prosim na dan z besedo. Kaj pa airsal cilindri? Aje to tut konkurenčno s tema dvema cilindroma ker baje sta tedva kao dobra sam zdej nevem...
Hvala lepa za odgovore, lp klemen
https://www.tomoshop.nl/tomos-engine-parts/cylinder
Načeloma so vsi ti cilindri isti, kateri je bolj kvaliteten je težko rečt. Jas še vedno prisegam na airsala. Koliko pa bo cilinder dal od sebe pa je odvisno od glave, izpuha, vplinjača... Naredi pa obvezno glavo na squish, bo se še največ poznalo.
Meni original airsal65 zapoje do 10.000 obratov, kar je že lepo za njegove majhne kote.
Če iščeš performance, vzami kit za Pucha (45mm) na puchshopu, saj imajo skoraj vsi 5-6 pretokov. Izkušnje mam z DMP in PSR 70cc cilindroma, ki sta za 60€ kar solidna.
Same razlike v materialih ni opaziti, odvisno je le od kvalitete nikasila in če predelaš cilinder po pameti, je to to.
Tovarniški squish do sedaj še enkrat ni bil v redu izdelan, tako da...
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
- Breznik Jr.
- zobnik
- Prispevkov: 215
- Pridružen: Če Jul 25, 2019 8:01 am
Re: Razna vprašanja o tuningu
Hvala za razlago, vem da za višji performance pride 45mm cilinderkit ampak js bom začel z 44mm ker ni treba blokov obvezno prilagajat (tako sem slišal, za 45 pa ja?), ta 44mm kit bom vzel zato da bom osvojil osnove tunanja oz. predelav nasploh, s časom bodo prišle večje predelave (brušenje kanalov, večji kit, squish, pvl štrom itd.) vendar to vse pride ko se bom mal nauču. Upam da razumete kaj hočem povedat.cerar napisal/-a: ↑Ne Avg 09, 2020 8:24 am Pusti ti opise na frčomoto, izgledajo kot da jih piše 10-letnik, ne pa nekdo, ki se vsaj približno spozna na mopede.
Če iščeš performance, vzami kit za Pucha (45mm) na puchshopu, saj imajo skoraj vsi 5-6 pretokov. Izkušnje mam z DMP in PSR 70cc cilindroma, ki sta za 60€ kar solidna.
Same razlike v materialih ni opaziti, odvisno je le od kvalitete nikasila in če predelaš cilinder po pameti, je to to.
Tovarniški squish do sedaj še enkrat ni bil v redu izdelan, tako da...
Lp klemen
TomosPower
Re: Razna vprašanja o tuningu
Sprašuješ za vsak vijak. Ljudje ti iz prve roke svetujejo in povedo kaj moreš naredit ampak potem ti vedno z nekimi cvetkami nazaj butneš kot da itak že vse veš. Osnovo tunanja nabiraj preko teorije in slik, tale forum je prava zakladnica glede tega in s tem kar imaš doma. Čez čas pa se potem odloči, da boš kupil kit in predelal enkrat tako kot se zagre, ker verjemi ni to poceni zadeva, da bi se igral v nedogled. Nemoreš kit kupit potem pa se z njim igrat in učit, ker boš ga uničil. In daj si nekaj dopovedat kar ti mojstri rečejo. Na enak način sem se jas zajebal kot imaš točno ti načrte. Prvo sem delal blago predelavo potem pa hotel vedno več in vseskup dvakrat, trikrat šrajfal in me s tem koštalo na koncu vse x3. Z biaxom pobrusit malo pretočne kanale na blokih in cilindru še je najmanjši problem, da se v piko prilagaja. Squish na glavi ti itak nekdo drug naredi pa mogoče izpuh po merah in je to to. Verjemi, da boš imel s tem setupom moči na originalnem kitu polno kapo, brez piljenja cilindra. Če pa že hočeš se učit pilit pa delaj to na kakih starih, da ne rečem odpadnih cilindrih. Ne na novem cilinder kitu.Breznik Jr. napisal/-a: ↑Ne Avg 09, 2020 11:20 amHvala za razlago, vem da za višji performance pride 45mm cilinderkit ampak js bom začel z 44mm ker ni treba blokov obvezno prilagajat (tako sem slišal, za 45 pa ja?), ta 44mm kit bom vzel zato da bom osvojil osnove tunanja oz. predelav nasploh, s časom bodo prišle večje predelave (brušenje kanalov, večji kit, squish, pvl štrom itd.) vendar to vse pride ko se bom mal nauču. Upam da razumete kaj hočem povedat.cerar napisal/-a: ↑Ne Avg 09, 2020 8:24 am Pusti ti opise na frčomoto, izgledajo kot da jih piše 10-letnik, ne pa nekdo, ki se vsaj približno spozna na mopede.
Če iščeš performance, vzami kit za Pucha (45mm) na puchshopu, saj imajo skoraj vsi 5-6 pretokov. Izkušnje mam z DMP in PSR 70cc cilindroma, ki sta za 60€ kar solidna.
Same razlike v materialih ni opaziti, odvisno je le od kvalitete nikasila in če predelaš cilinder po pameti, je to to.
Tovarniški squish do sedaj še enkrat ni bil v redu izdelan, tako da...
Lp klemen
Re: Razna vprašanja o tuningu
zamenjati cilinder iz 50cc na 70cc pa res ni tunanjeBreznik Jr. napisal/-a: ↑Ne Avg 09, 2020 11:20 amHvala za razlago, vem da za višji performance pride 45mm cilinderkit ampak js bom začel z 44mm ker ni treba blokov obvezno prilagajat (tako sem slišal, za 45 pa ja?), ta 44mm kit bom vzel zato da bom osvojil osnove tunanja oz. predelav nasploh, s časom bodo prišle večje predelave (brušenje kanalov, večji kit, squish, pvl štrom itd.) vendar to vse pride ko se bom mal nauču. Upam da razumete kaj hočem povedat.cerar napisal/-a: ↑Ne Avg 09, 2020 8:24 am Pusti ti opise na frčomoto, izgledajo kot da jih piše 10-letnik, ne pa nekdo, ki se vsaj približno spozna na mopede.
Če iščeš performance, vzami kit za Pucha (45mm) na puchshopu, saj imajo skoraj vsi 5-6 pretokov. Izkušnje mam z DMP in PSR 70cc cilindroma, ki sta za 60€ kar solidna.
Same razlike v materialih ni opaziti, odvisno je le od kvalitete nikasila in če predelaš cilinder po pameti, je to to.
Tovarniški squish do sedaj še enkrat ni bil v redu izdelan, tako da...
Lp klemen
Da osvojis osnove, ostani na original cilindru, mu malo spremeni kanale, glavo, uskladi izpuh ter vzig.
Prilagajanje blokov je minimalno, kar lahko storis.
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: Razna vprašanja o tuningu
Ima kdo kakšne praktične smenice za piljenje pretoka, sem v procesu piljenja lamo cilindra na senior mere pa me zanima kako se polotite merjenja kotov sten in stropa v notranjosti pretoka rad bi namreč zrihtal čim bolj pravilno usmeritev. Pravtako me zanima da kakšne mere je smotrno širiti pretok (ne mislim samo okna v cilindru) vem da je smiselno pretočnosti imeti čim več samo, če začneš večat okno v nedogled pa spet zgubljaš PCR, dvomim sicer da bi bil to problem saj lamo v notranjosti ne dopušča pretiranega širjenja.
Lp
Lp
Re: Razna vprašanja o tuningu
Da ne odkrivam tople vode- katere verižnike svetujete na avtomatiku a3 , da bi bil bolj za v hrib?
Če je končna 35-40 je čisto ok.
Zadaj ima 22 zob, spredaj nisem meril- verjetno je tovarniško.
Če je končna 35-40 je čisto ok.
Zadaj ima 22 zob, spredaj nisem meril- verjetno je tovarniško.