Land Tomos
Re: Land Tomos
Okoli magneta in ferga poprši s Start sprejem. Če ti bo šlo v obrate ti vleče " fouš" zrak
Re: Land Tomos
Sem sprobaval s start sprejem okoli cilindra, kolena, vplinjača pa nič. Pri magnetu pa ne morem, saj brez pokrova ne gre, ker je tuljava na njem. Za foro sem popršal v filter in motor ugasne, sem pričakoval da bo dvignilo obrate.jkanoni napisal/-a:Okoli magneta in ferga poprši s Start sprejem. Če ti bo šlo v obrate ti vleče " fouš" zrak
Re: Land Tomos
kadilo bi kot lokomotiva ja in svečka bi bila zapacana (mastna).. če ti sesalno koleno tesni in pod njem pol je ok ... če bi ti pa med blokom in bi pa tak imel mastno vse okoli ...prlek napisal/-a:In kako ugotovit fouš luft? Recimo da tesni vredu pod cilindrom in pri kolenu okoli vplinjača, če pa bi pri sklopki skozi semering bi kaj kadilo zaradi olja?aljo69 napisal/-a:to je že videt boljše ja diza je pa samo razmerje zraka in bencina ... tak da že dobi toliko zraka da rabi ... edino če kje vleče fouš luft ...
Re: Land Tomos
Malo se javljam, da ne bo kdo mislil da je moped krepnil Gre kot raketa, moral sem zamenjti drsnik iz številke 30 na 40, torej z večjim izsekom. Potem iglo s tanke W06 na debelejšo W07. S tem sem dosegel, da gas prime iz štarta zasuna plina, prej je bil neodziven med vožnjo do polovice plina. Predvžig nastavjen na 1.2 mm. Moped še ni končan, še se nadgrajuje. Trenutno se še izdelujejo cnc segmenti.
Re: Land Tomos
Mimogrede zdaj sem na dizi 82 spet nazaj. Očitno tisti mrzel zimski zrak vpliva na velikost dize.
Lp!
Lp!
Re: Land Tomos
Lepo!
Ta igla ima tako 0.4 večji premer in malo bolj v konus je, ima krajši C del kjer je naklonjena če sem prav prebral tabelo ane?
In ja, tudi pri mopedu sem že parkrat opazil, zgodaj spomladi ko je še okrog 5°C je treba dizo dati malo večjo, sredi poletja pri 35°C pa malo manjšo. To sem omenil fiziku na faksu in je potrdil, da je to zaradi gostote zraka, v bolj hladnem zraku je lahko več molekul kisika ( razmerje dušik - kisik - ostali plini je ševedno isto in je kisika skoraj vedno okrog 21% ker naj bi atmosfera bila zelo idealna mešanica ali nekako tako...). V bolj toplem zraku pa je lahko v istem volumnu zraka manj molekul kisika in je še dodal da se to najbolj opazi pri nizko kubičnih motorjih - eto mopedi.
P.S.: Baje imajo ene Husqvarna motorke samo-nastavljivo dizo za delo na različnih nadmorskih višinah in temperaturah
Ta igla ima tako 0.4 večji premer in malo bolj v konus je, ima krajši C del kjer je naklonjena če sem prav prebral tabelo ane?
In ja, tudi pri mopedu sem že parkrat opazil, zgodaj spomladi ko je še okrog 5°C je treba dizo dati malo večjo, sredi poletja pri 35°C pa malo manjšo. To sem omenil fiziku na faksu in je potrdil, da je to zaradi gostote zraka, v bolj hladnem zraku je lahko več molekul kisika ( razmerje dušik - kisik - ostali plini je ševedno isto in je kisika skoraj vedno okrog 21% ker naj bi atmosfera bila zelo idealna mešanica ali nekako tako...). V bolj toplem zraku pa je lahko v istem volumnu zraka manj molekul kisika in je še dodal da se to najbolj opazi pri nizko kubičnih motorjih - eto mopedi.
P.S.: Baje imajo ene Husqvarna motorke samo-nastavljivo dizo za delo na različnih nadmorskih višinah in temperaturah
APN4M 83'
Re: Land Tomos
Da, moraš gledati spodnjo debelino in dolžino koničnosti. Pri iglah zaporedje številk nima veze z velikostjo kot pri dizah, zato se moraš po takih tabelah zgledovati.Berty napisal/-a: ↑Sr Maj 30, 2018 10:55 pm Lepo!
Ta igla ima tako 0.4 večji premer in malo bolj v konus je, ima krajši C del kjer je naklonjena če sem prav prebral tabelo ane?
In ja, tudi pri mopedu sem že parkrat opazil, zgodaj spomladi ko je še okrog 5°C je treba dizo dati malo večjo, sredi poletja pri 35°C pa malo manjšo. To sem omenil fiziku na faksu in je potrdil, da je to zaradi gostote zraka, v bolj hladnem zraku je lahko več molekul kisika ( razmerje dušik - kisik - ostali plini je ševedno isto in je kisika skoraj vedno okrog 21% ker naj bi atmosfera bila zelo idealna mešanica ali nekako tako...). V bolj toplem zraku pa je lahko v istem volumnu zraka manj molekul kisika in je še dodal da se to najbolj opazi pri nizko kubičnih motorjih - eto mopedi.
P.S.: Baje imajo ene Husqvarna motorke samo-nastavljivo dizo za delo na različnih nadmorskih višinah in temperaturah
Za zrak se tudi strinjam, da se gre o gostoti. Mrzel zrak je bolj redki, topel pa gostejši. Recimo lani poleti se mi zdi, ko so nekje bili temperaturni rekordi namreč letala niso mogla vzleteti, ker enostavno pregost topel zrak ni zmogla dovolj zajemati turbina.
Re: Land Tomos
Pri toplem poletnem zraku ni problem manjša moč letalske turbine, seveda se pozna, ampak ima večji prispevek poslabšanje aerodinamičnih lastnosti, konkretno vzgona. Ker letalo dobi dovolj vzgona za vzlet šele pri višji hitrosti, zato potrebuje daljšo vzletno stezo, kar je manj varno, če je potrebno vzlet prekiniti. Poleg vsega tega se podrejo razmerja med vzgonom na glavnih krilih in repnem, kar vpliva na trimanje in kontrole.
Sori za off
Sori za off
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Land Tomos
Hladnejši zrak je gostejši, zato rabi večjo dizo. Topel zrak je redkejši. Vpliva pa to pri vseh motorjih, ne glede na kubike