Berem, pa nikjer ne piše ničesar o uplinjaču. Piše, da si zamenjal dizo, kar še ne pomeni, da je uplinjač pravilno nastavljen.dpicul napisal/-a:Beri višje
bt zaribava
Re: bt zaribava
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: bt zaribava
Se strinjam, nisem podrobno opisal. Original diza je 60, nadomestil sem jo z 65, prej mu je malo zmanjkovalo, po tem pa ne več. Prav tako sem iglo dvignil za 1 stopnjo, iz prve na drugo stopnjo. Odstranil sem 90 stopinjsko koleno v fitru, ampak ko sem šel na preizkus sem ga dal ponovno noter.Pich napisal/-a:Berem, pa nikjer ne piše ničesar o uplinjaču. Piše, da si zamenjal dizo, kar še ne pomeni, da je uplinjač pravilno nastavljen.dpicul napisal/-a:Beri višje
Verjamem da vplinjač ni pravilno nastavljen,oz. bolje rečeno optimalno, ker nisem še nastavil vijaka za razmerje zrak-bencin, ampak zaradi tega kar sem naredil v opisanem zgoraj, sem izključil možnost da je dobil preveč zraka-premalo bencina.
Vžig sem nastavil s stroboskopom in ga primerjal z črtico, katera je na zunanji strani z notranjo na plošči, ko je bil nastavljen točno, sta bili tudi črtici poravnani. Me pa čudi to, kako močno se vžig zamika z obrati, in ne nekih srednih obratih mi stroboskop ne dela, kot da ne bi dajal istre v tistem režimu. Bom za vsak slučaj dal vžig na platine in preveril.
Cilinder sem dal ponovno premerit, je imel 5 stotink, zdaj ga bodo pohonali in mu pobrali še 2.
Re: bt zaribava
nič nisem omenil kako se je izteklo - kot sem dejal, nepravilno brušen cilinder je bil krivec vsega.