V manualu je 6 stotk če pravilno pogledaš... Jas imam vse brušene na 7-8 in nisem imel nikoli nobenga problema, seveda pa je predpogoj pravilno nastavljen vžig in uplinjač.dpicul napisal/-a:V manualu piše tako(priponka). Sem pa bral da zaradi bencina višjih oktanov (bolj suh bencin), (manual je bil v izdelavi takrat, ko so bili oktani 88) je potreba takšna toleranca kot si omenil.
bt zaribava
Re: bt zaribava
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: bt zaribava
Kaj pa reža na koncih batnega obročka? Za bat 38 mm premera bi morala bit vsaj 0,152 mm. Prilagam tabelo in razlago v angleščini
https://www.mopedarmy.com/wiki/Ring_gap
https://www.mopedarmy.com/wiki/Ring_gap
Re: bt zaribava
Sklepam da se s toleraco cilindra spreminja tudi razmak med koncema batnega obročka. Ali hočeš rečt da se z manjšo toleraco pojavijo dve težavi, bat drgne ob cilinder in batni kateri silijo proti kanalom, kar posledično povečuje segrevanje?
Re: bt zaribava
Prvo preveri mero novo pobrušenega cilindra in bata. Tako boš razbral kakšna je dejanska toleranca. Pišeš, da si se potem po nekaj kilometrih peljal v hrib. Zdaj nevem kako in koliko si utekal cilinder ampak dvomim, da si ga dobro. Sploh, če si se v začetku zaganjal na hrib. Še najhuje pa je, ko se spustiš dol nakar zapreš plin oziroma dovod goriva a motor pa sili v obrate. Ni ravno zdravo. Po brušenju cilindra lahko malo popiliš robove kanalov, ker so ostri in neprijazni do obročkov in bata. S temi razmaki med koncema obročka se po nepotrebnem ukvarjaš.dpicul napisal/-a:Malo obujam temo,pred kratkim sem namreč dobil atx v obnovo,mu dal vertex 38.5 L bat noter in mi ga je po nekaj kilometrih, ko sem se peljal v hrib je še delal normalno, ko pa sem spustil gas in se začel spušcat, ga je po 10m stisnilo. Vžig sem nastavil, dal noter večjo dizo. Cilinder je pobrušen na toleranco 5 stotink..in samo tukaj je razlika, zamenjal sem osebo katera mi brusi cilindre..in sklepam da je tu razlog uničenega bata! Ne zna vsak brusit cilindrov.
Re: bt zaribava
Te razdalje so za stičišče obročka. Če obroček vtakneš v cilinder in pomeriš zračnost med koncema mora biti 0.10 do 0.25 na tem tvojem navodilu.dpicul napisal/-a:Ima pa Piaggio MC3 kar velik razpon kakšna mora biti razdalja.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: bt zaribava
To se nanaša na objavo matijagg-a: https://www.mopedarmy.com/wiki/Ring_gapmacula napisal/-a:Te razdalje so za stičišče obročka. Če obroček vtakneš v cilinder in pomeriš zračnost med koncema mora biti 0.10 do 0.25 na tem tvojem navodilu.dpicul napisal/-a:Ima pa Piaggio MC3 kar velik razpon kakšna mora biti razdalja.
Prav imaš, nisem ga pravilno utekal, ampak to ni moj prvi motor katerega sem popravil, in imel vedno enak sistem utekavanja.
Stisnilo ga je takoj ko sem spustil plin, po 5 metrih doline.
Sem premeril toleranco, z kljunastim jo je malo tako tako izmerit, je pa res da je bilo kako sem pomeril, nisem pomeril več kot 5 stotink..
Re: bt zaribava
Za to, da prijemlje bat je največkrat kriv nepravilno nastavljen uplinjač. Zato, je potrebno najprej izključiti to možnost, še preden se lotiš odkrivanja tople vode. Seveda pa je potrebno pobrati tudi ostre robove kanalov, ki nastanejo po brušenju.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: bt zaribava
Beri višje
Re: bt zaribava
Meri se z merilnimi lističi... Če sta konca blizu, se ob spremembi temperature hitro srečata in potem stisne. Podana je neka minimalna zračnost, ko se obroček izrablja se pa itak povečuje Moje mnenje sicer, da to ni nepotrebno ukvarjanje poleg pravilne nastavitve vžiga in uplinjača.
So pa imeli BT-ji to bolezen, da so utečeni in tovarniško sestavljeni stiskali, verjetno tudi zaradi zračnosti na spoju vplinjača s kolenom.(prerevna zmes in fouš zrak)
So pa imeli BT-ji to bolezen, da so utečeni in tovarniško sestavljeni stiskali, verjetno tudi zaradi zračnosti na spoju vplinjača s kolenom.(prerevna zmes in fouš zrak)