APN 6S lažje predelave
APN 6S lažje predelave
Po dolge času sem se odloču da malo sfriziram apnjčka. Gre za letnik 98'.
Trenutno menjano:
-resonačni izpuh (laser)
-Dellorto SHA 14 frgazer (replika)
-5 prestava nabavljena, trenutno še za zmontirat
Katere bi še ble smiselne predelave za cca 70kmh ? Razen zgornjih "predelav" je vse ostalo stock, razen vžiga, ki je platinski (brezplatnski odletel že leta nazaj).
Trenutno menjano:
-resonačni izpuh (laser)
-Dellorto SHA 14 frgazer (replika)
-5 prestava nabavljena, trenutno še za zmontirat
Katere bi še ble smiselne predelave za cca 70kmh ? Razen zgornjih "predelav" je vse ostalo stock, razen vžiga, ki je platinski (brezplatnski odletel že leta nazaj).
Tomos APN 6S 98'
Tomos A3 MS 87'
Tomos A3 MS 87'
Re: APN 6S lažje predelave
Če je kapa original, znižat za 1mm (imaš postopke po forumu).
Če je bat še original, potem L varjanto bata.
Čez 50 ti bo šlo, če bo lepo nastavljen vžig in fergazar.
Če je bat še original, potem L varjanto bata.
Čez 50 ti bo šlo, če bo lepo nastavljen vžig in fergazar.
APN4M 83'
Re: APN 6S lažje predelave
Zakaj pa je L bat boljši od navadnega?Berty napisal/-a:Če je kapa original, znižat za 1mm (imaš postopke po forumu).
Če je bat še original, potem L varjanto bata.
Čez 50 ti bo šlo, če bo lepo nastavljen vžig in fergazar.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: APN 6S lažje predelave
Višja kompresija & en dodaten kot na katerega pritiskajo plini pri izgorevanju ter zato bolje tesni ob cilinder. Vsaj tako sem prebral v knjigi.
V praksi pa: ko sem zamenjal na komplet original APN navaden bat z L batom je šel (namesto 45) 50-52km/h. Mislim da je potem to že lažja predelava.
V praksi pa: ko sem zamenjal na komplet original APN navaden bat z L batom je šel (namesto 45) 50-52km/h. Mislim da je potem to že lažja predelava.
APN4M 83'
Re: APN 6S lažje predelave
Aha, torej l bat in nižana glava. Ma kdo kakšen link do l bata, ki bi pasal v original cilinder (še nič brušen)?
Afaik bi mogu bit 38mm, nisn pa sigurn.
edit:
Bi bla tole prava stvar ?
http://www.trgovina.obnovi-si.si/index. ... uct_id=442
Afaik bi mogu bit 38mm, nisn pa sigurn.
edit:
Bi bla tole prava stvar ?
http://www.trgovina.obnovi-si.si/index. ... uct_id=442
Tomos APN 6S 98'
Tomos A3 MS 87'
Tomos A3 MS 87'
Re: APN 6S lažje predelave
Predvidevam, da ima že tvoj cilinder zgoraj na vrhu rob kjer ni original bat z navadnim obročkom dosegel vrha. Če se bo po tem robu močno zatikal L obroček se lahko zlomi ali pa toliko obrabi, da več ne tesni. L obroček sam po sebi ni toliko močan kot navadni. Raje se odloči pravilno znižati glavo, bat pa zbrusi na dolžino 46 mm na sesalni strani.hojnikb napisal/-a:Aha, torej l bat in nižana glava. Ma kdo kakšen link do l bata, ki bi pasal v original cilinder (še nič brušen)?
Afaik bi mogu bit 38mm, nisn pa sigurn.
edit:
Bi bla tole prava stvar ?
http://www.trgovina.obnovi-si.si/index. ... uct_id=442
Re: APN 6S lažje predelave
Kar je napisal prlek je res, z daljšo uporabo navadnega bata se na vrhu naredi obloga saj. Višjo kompresijo dosežeš z nižanjem kape.
Bat pa mora biti enakega premera kot cilinder, ter imeti enak sornik (10 ali 12).
Bat pa mora biti enakega premera kot cilinder, ter imeti enak sornik (10 ali 12).
APN4M 83'
Re: APN 6S lažje predelave
eh misliš ? bat je ponavadi manjši od cilindra more met toleranco jaz pravim da obdrži navadn bat v kolikor je še dober sicer pa piljenje kanalov oz. si dobiš kak lamo cilinder 60cc pa boš imel navora + daljše prenose boš lahko dal posledično večja končna drugače pa @pvl je razvil odličen cilinder kit na žalost je bila samo omejena serija in vprašanje kdaj bo spet novaBerty napisal/-a:Kar je napisal prlek je res, z daljšo uporabo navadnega bata se na vrhu naredi obloga saj. Višjo kompresijo dosežeš z nižanjem kape.
Bat pa mora biti enakega premera kot cilinder, ter imeti enak sornik (10 ali 12).
viewtopic.php?f=14&t=19110
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5265
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: APN 6S lažje predelave
aljo to ni več lažja predelavaaljo69 napisal/-a:eh misliš ? bat je ponavadi manjši od cilindra more met toleranco jaz pravim da obdrži navadn bat v kolikor je še dober sicer pa piljenje kanalov oz. si dobiš kak lamo cilinder 60cc pa boš imel navora + daljše prenose boš lahko dal posledično večja končna drugače pa @pvl je razvil odličen cilinder kit na žalost je bila samo omejena serija in vprašanje kdaj bo spet novaBerty napisal/-a:Kar je napisal prlek je res, z daljšo uporabo navadnega bata se na vrhu naredi obloga saj. Višjo kompresijo dosežeš z nižanjem kape.
Bat pa mora biti enakega premera kot cilinder, ter imeti enak sornik (10 ali 12).
viewtopic.php?f=14&t=19110
Re: APN 6S lažje predelave
Evo včeri sem se malo igračku z fergom; zgleda je bla tovarniško dost prevelika diza not; sn dal manjšo (60 afaik) in dosti lepše laufa pa mogoče kakšen KM več leti. Morn menjat zobnik brzomera, da vidimo točno kok je profita
Nasledni korak bo očitno nižanje glave; verjetno bo najbolša ideja da kupim drugo glavo in jo obdelam, original pa pustim, če začne kej jebat ?
Nasledni korak bo očitno nižanje glave; verjetno bo najbolša ideja da kupim drugo glavo in jo obdelam, original pa pustim, če začne kej jebat ?
Tomos APN 6S 98'
Tomos A3 MS 87'
Tomos A3 MS 87'