Na jugu sem zasledil precej ATX-ov, ki imajo gor motor od štirke, torej prisilno (z vetrnico) zračno hlajen cilinder.
Najprej sem mislil, da je to pač nekdo doma zamenjal motor, vendar jih je res ogromno s tako konfiguracijo, praktično večina.
A to se je delalo original v Tomosu ali so to vse domače predelave?
Če je to original, se da kje dobiti več podatkov o tem? Je bil to gor original motor od štirke ali je imel morda že peto prestavo, itd.? V katerih letih so jih delali?
Hvala za koristne informacije.
ATX z motorjem od štirke
Re: ATX z motorjem od štirke
Atx motor je povsem enak kot motor od apn. Razlika je samo v stranskem pokrovu in pokrovu hlajenja in seveda v cilindru. Če torej želiš, da ima atx prisilno hlajenje zamenjaš omenjene komponente.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5236
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: ATX z motorjem od štirke
ja in še atx ima 5 prestav v originalu in prva prestava ima drugačno razmerje kot apn.Pich napisal/-a:Atx motor je povsem enak kot motor od apn. Razlika je samo v stranskem pokrovu in pokrovu hlajenja in seveda v cilindru. Če torej želiš, da ima atx prisilno hlajenje zamenjaš omenjene komponente.
Pomoje so vsi domače predelave, najbol se vidi po avspuhu, ker atx ima drugačno prirobnico za avspuh, tako da če daš apn cilinder na atx, potem avspuhi za atx ne pašejo brez predelave
Re: ATX z motorjem od štirke
Je res to-glede prestav ,da majo drugačno razmerjeautomatic_7 napisal/-a:ja in še atx ima 5 prestav v originalu in prva prestava ima drugačno razmerje kot apn.Pich napisal/-a:Atx motor je povsem enak kot motor od apn. Razlika je samo v stranskem pokrovu in pokrovu hlajenja in seveda v cilindru. Če torej želiš, da ima atx prisilno hlajenje zamenjaš omenjene komponente.
Pomoje so vsi domače predelave, najbol se vidi po avspuhu, ker atx ima drugačno prirobnico za avspuh, tako da če daš apn cilinder na atx, potem avspuhi za atx ne pašejo brez predelave
Re: ATX z motorjem od štirke
Na APN ima 1. prestava 11 zob (ali samo 10 semizdi) na ATX pa 12. Popravite če so št. za kakšen zob napačne, to sem zasledil na forumu.
APN4M 83'
-
- vplinjač
- Prispevkov: 451
- Pridružen: Če Jun 26, 2014 12:19 pm
Re: ATX z motorjem od štirke
Apn ima 9 zob, atx 10zob.Berty napisal/-a:Na APN ima 1. prestava 11 zob (ali samo 10 semizdi) na ATX pa 12. Popravite če so št. za kakšen zob napačne, to sem zasledil na forumu.
Re: ATX z motorjem od štirke
Novejši APNI so imeli prav tako 10 zob 1 prestavo. Razlika je itak minimalna.
Drugače pa sem še vedno mnenja da prvi modeli ATX-a + APN prisilc je bomba, daleč najbol hvaležen motor.
Drugače pa sem še vedno mnenja da prvi modeli ATX-a + APN prisilc je bomba, daleč najbol hvaležen motor.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!