Tomos dirkalnik 75ccm
Re: Tomos dirkalnik 75ccm
Pozabu napisat hvala za oznake pločevin. Upam da bodo novi auspuhi iz druge pločevine lažje in boljše narjeni. Lp
Re: Tomos dirkalnik 75ccm
Glede na razmerje med ceno materiala in vloženim delom v izpuh, je po mojem mnenju škoda časa za izdelavo v črni pločevini. Izpuh ima koliko, 2-3 kg? to je po trgovinski ceni 10€ za nerjavečo pločevion in 3€ za črno izvedbo, s tem da je z RF lažje delat, vsaj kar se varjenja tiče. Tisti ki, se ozirate na vsak % moči, pazite, ker je RF napram črni pločevini slabši prevodnik toplote, posledično se plini ne ohlajajo tako hitro, ampak to so že res malenkosti.
Re: Tomos dirkalnik 75ccm
Po novem se auspuhi ne varijo več s tigom ampak plamensko. Torej kdor še zna variti z acetilenom, to je danes in.
LP
LP
Re: Tomos dirkalnik 75ccm
to bi pa težko rekel, res pa je dobit človeka ki zna plamensko varit precej težko, ampak to zato ker so centralajcarji šli vsi na plastiko. acetilen je po mojem mnenju preživeta stvar, plamensko ste izpuhe flikal na fičkotih in stoenkah...
Re: Tomos dirkalnik 75ccm
Tudi sam sem tako menil, vendar sem se pustil podučiti. Ravno zaradi prej omenjenih težav pri TIG varjenju, tuji naročniki pri naših proizvajalcih izpuhov zahtevajo plamensko varjenje. Očitno ni vse v fensi dragih aparatih, stara klasika včasih pokaže zobe.borisk napisal/-a:to bi pa težko rekel, res pa je dobit človeka ki zna plamensko varit precej težko, ampak to zato ker so centralajcarji šli vsi na plastiko. acetilen je po mojem mnenju preživeta stvar, plamensko ste izpuhe flikal na fičkotih in stoenkah...
lp
Re: Tomos dirkalnik 75ccm
Zgleda, da še nisi izdelal izpuha iz črne pločevine in iz nerjavne pločevine.borisk napisal/-a:Glede na razmerje med ceno materiala in vloženim delom v izpuh, je po mojem mnenju škoda časa za izdelavo v črni pločevini. Izpuh ima koliko, 2-3 kg? to je po trgovinski ceni 10€ za nerjavečo pločevion in 3€ za črno izvedbo, s tem da je z RF lažje delat, vsaj kar se varjenja tiče. Tisti ki, se ozirate na vsak % moči, pazite, ker je RF napram črni pločevini slabši prevodnik toplote, posledično se plini ne ohlajajo tako hitro, ampak to so že res malenkosti.
1. RF je mnogo težji za rezat
2. RF je mnogo težji za krivit
3. RF je mnogo težji za varit (na ven se res lažje vari, vendar je vpihavanje nujno potrebno če hočeš dober var, ponucaš pa verjetno še enkrat tok plina kot pri izpuhu iz navadne pločevine)
+ ta malenkost, ki si jo omenil lahko na motorju pomeni kar veliko razliko. Pri izpuhu iz titana se je poznalo čez 300 rpm, pri nerjavečem izpuhu pa po besedah kolega čez 1000 rpm.
PS: za moj izpuh iz titana je šlo ene 3/4 jeklenke argona. Uporabljam pa največje jeklenke polnjene na 200 bar.
Re: Tomos dirkalnik 75ccm
ne, izpuha še nisem delal, v firmi kjer delam pa režemo, krivimo in varimo precej nerjaveče pločevine na mesec. Sam sicer znam varit, nisem pa specialist, kot ti, sem pa IWE, tako da nekaj malega vem o varjenju.
Re: Tomos dirkalnik 75ccm
Malo ustvarjamo za probo
Zanima me kje bi lahko dobil vijake z nizko glavo visine okoli 3mm da nebi gledli z diska ven, ker drugace bom moral plosco za disk uvrnit in nebo lepo zgledlo
Zanima me kje bi lahko dobil vijake z nizko glavo visine okoli 3mm da nebi gledli z diska ven, ker drugace bom moral plosco za disk uvrnit in nebo lepo zgledlo
Re: Tomos dirkalnik 75ccm
Fantje tile prevelki diski so mem, pretežki, prevelik vztrajnostni moment in tudi koriolisov efekt ni zanemarljiv.
lp
lp
Re: Tomos dirkalnik 75ccm
Ko bi vsaj vmesno ploščo napravil iz Al.
lp
lp