Nabijalnik
Re: Nabijalnik
Bom pa nekej vprašal, da nebo tako turobno. Me zanima, če kdo ve kako povečati konjušnico pri avtu z tdi motorjem? Gre se za audi a3 sportback 05 letnik z 2.0 tdi motorjem (140 km). Čipal nevem če bi, ker to malokdo dobro naredi. Če ima dpf filter mi je to prvo za odstranit, če nebo preveč emisij na tehničnem. Nevem pa na kakšnem principu pridejo enake mašine iz fabrike z 140 druge pa z 170 konjev.
Re: Nabijalnik
Razlika je v ustrajniku pri 170 konjski različici je močnejši.prlek napisal/-a:Bom pa nekej vprašal, da nebo tako turobno. Me zanima, če kdo ve kako povečati konjušnico pri avtu z tdi motorjem? Gre se za audi a3 sportback 05 letnik z 2.0 tdi motorjem (140 km). Čipal nevem če bi, ker to malokdo dobro naredi. Če ima dpf filter mi je to prvo za odstranit, če nebo preveč emisij na tehničnem. Nevem pa na kakšnem principu pridejo enake mašine iz fabrike z 140 druge pa z 170 konjev.
20% mladih vidi svojo prihodnost zelo rožnato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!
Re: Nabijalnik
Glede čipiranja in odstranitve DPF filtra bi ti predlagal RSR motosport, naredijo kot se šika.
APN4M 83'
Re: Nabijalnik
Nevem če je samo v vztrajniku, zakaj bi vztrajnik sploh povečal moč? Kaj pa ECU, računalnik?strmec napisal/-a:Razlika je v ustrajniku pri 170 konjski različici je močnejši.prlek napisal/-a:Bom pa nekej vprašal, da nebo tako turobno. Me zanima, če kdo ve kako povečati konjušnico pri avtu z tdi motorjem? Gre se za audi a3 sportback 05 letnik z 2.0 tdi motorjem (140 km). Čipal nevem če bi, ker to malokdo dobro naredi. Če ima dpf filter mi je to prvo za odstranit, če nebo preveč emisij na tehničnem. Nevem pa na kakšnem principu pridejo enake mašine iz fabrike z 140 druge pa z 170 konjev.
Re: Nabijalnik
-ne ne močneje narejen mislim. Razlika je samo v ECU če se ustrajnik zamena se brez težav čipa na 170
20% mladih vidi svojo prihodnost zelo rožnato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!
Re: Nabijalnik
Zdravo!
Zanima me, če se bi našlo še par ljudi, ker nameravam naročiti plastike za BT-ja. (Pač naročiti kalup in jih narediti s karbonskih vlaken ali kaj podobnega, pa me zanima če je še kaj interesa...).
Lp!
Zanima me, če se bi našlo še par ljudi, ker nameravam naročiti plastike za BT-ja. (Pač naročiti kalup in jih narediti s karbonskih vlaken ali kaj podobnega, pa me zanima če je še kaj interesa...).
Lp!
Re: Nabijalnik
Karkoli boš delal, je treba računalnik programirat. To ni moped ko zamenjaš uplinjač pa svečko pa gre bolje. Priporočam ti rsr v jurjevici. Z samio odstranitvijo dpf na moči ne pridobiš nič, odpraviš pa marsikatero težavo. Pri odstranitvi dpf, moraš tudi v izpuh narediti dušilko, da imajo plini upor da ne prevrti turbine in gre v pm. Vse to ti naredu rsr. In pri 140km ti ga lahko čipne na 170 če je seveda vredu motor. Priporočam še blindiranje EGR ventila, bo motor dosti lažje dihal.prlek napisal/-a:Bom pa nekej vprašal, da nebo tako turobno. Me zanima, če kdo ve kako povečati konjušnico pri avtu z tdi motorjem? Gre se za audi a3 sportback 05 letnik z 2.0 tdi motorjem (140 km). Čipal nevem če bi, ker to malokdo dobro naredi. Če ima dpf filter mi je to prvo za odstranit, če nebo preveč emisij na tehničnem. Nevem pa na kakšnem principu pridejo enake mašine iz fabrike z 140 druge pa z 170 konjev.
dizel sploh ne!
Re: Nabijalnik
Sem se že pozanimal kako pa kaj, trenutno se nagibam k css tuningu, ker mi je bližje, ma dobre cene in tudi na dyno valčke ti da pred in po tuningu.folc napisal/-a:Karkoli boš delal, je treba računalnik programirat. To ni moped ko zamenjaš uplinjač pa svečko pa gre bolje. Priporočam ti rsr v jurjevici. Z samio odstranitvijo dpf na moči ne pridobiš nič, odpraviš pa marsikatero težavo. Pri odstranitvi dpf, moraš tudi v izpuh narediti dušilko, da imajo plini upor da ne prevrti turbine in gre v pm. Vse to ti naredu rsr. In pri 140km ti ga lahko čipne na 170 če je seveda vredu motor. Priporočam še blindiranje EGR ventila, bo motor dosti lažje dihal.prlek napisal/-a:Bom pa nekej vprašal, da nebo tako turobno. Me zanima, če kdo ve kako povečati konjušnico pri avtu z tdi motorjem? Gre se za audi a3 sportback 05 letnik z 2.0 tdi motorjem (140 km). Čipal nevem če bi, ker to malokdo dobro naredi. Če ima dpf filter mi je to prvo za odstranit, če nebo preveč emisij na tehničnem. Nevem pa na kakšnem principu pridejo enake mašine iz fabrike z 140 druge pa z 170 konjev.
Re: Nabijalnik
Pri css sem bil tudi sam in so super fanjte, naredijo kot je potrebno. EGR-a jaz nebi blindiral, ker sem probal to dober mesec pa se mi je turbina nekam čudno oglašala in sem ga kar lepo nazaj vklopil, poznalo se pa ni nič nikjer.
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Re: Nabijalnik
V kolikem času ti to naredijo? So ti kar neko mapo dali ali so iskali čimboljšo krivuljo na valčkih?DaNiLo napisal/-a:Pri css sem bil tudi sam in so super fanjte, naredijo kot je potrebno. EGR-a jaz nebi blindiral, ker sem probal to dober mesec pa se mi je turbina nekam čudno oglašala in sem ga kar lepo nazaj vklopil, poznalo se pa ni nič nikjer.