Avtomatik težko vžiga
Avtomatik težko vžiga
Sem že nekaj prešraufal, ampak tej težavi ne pridem do dna. Hladen motor vcasih komaj vžge. Večino stopim na kurbl vžge iz prve, občasno pa noče in noče. Kurblam 15, 20X, samo ob polnem gasu počasi poskuša vžat in končno vžge. Počasi nabira obrate, iz izpuha se kadi in šprica ven mešanica, šele po kake dobre pol minute, ko se skuri, normalno zalaufa. Ko enkrat vžge, potem dalje ni več težav, samo pohodiš kurbl in laufa. Naslednje jutro spet pohodim kurbl in laufa, pa enako naprej. Potem pride spet dan, ko noče in noče vžgat.
Preveril sem vse možno, svečke, kondenzator, stike kablov, očistil filter rezervoarja, zamenjal semeringe na gredi,.....kaj vem, kaj še vse. Edino uplinjača se še nisem lotil. Težava nima nekega pravila, enako se dogaja, če je hladno ali toplo, če uporabim zaug ali ne, če ob startu dam gas ali ne,....... Mogoče izgleda, da se težava pojavi po daljši vožnji prejšnji dan, ampak nisem čisto siguren. Je pa motorna gred čistu blizu točke, kjer nalega semering pri menjalniku rahko poškodovana. Mogoče mi zaradi tega ne tesni semering in pri daljši vožnji pride potem ATF v cilinder in noče vžgat??? Ali pa težava uplinjača?????
Nimam veči deje
Preveril sem vse možno, svečke, kondenzator, stike kablov, očistil filter rezervoarja, zamenjal semeringe na gredi,.....kaj vem, kaj še vse. Edino uplinjača se še nisem lotil. Težava nima nekega pravila, enako se dogaja, če je hladno ali toplo, če uporabim zaug ali ne, če ob startu dam gas ali ne,....... Mogoče izgleda, da se težava pojavi po daljši vožnji prejšnji dan, ampak nisem čisto siguren. Je pa motorna gred čistu blizu točke, kjer nalega semering pri menjalniku rahko poškodovana. Mogoče mi zaradi tega ne tesni semering in pri daljši vožnji pride potem ATF v cilinder in noče vžgat??? Ali pa težava uplinjača?????
Nimam veči deje
Re: Avtomatik težko vžiga
to da ti šprica iz izpuha mešanica pomeni da zalije motor ... lahko je da šteka plovček v fergazerju, ne tesni pipica ... v tem primeru bi moglo delovat če svečko pogreješ na vžigalnik, da skuriš odvečno gorivo in olje dol, daš v moped in bi mogla zadeva vžgat ... razlog zalivanja boš moral pa ugotovit ...zlatko83 napisal/-a:Sem že nekaj prešraufal, ampak tej težavi ne pridem do dna. Hladen motor vcasih komaj vžge. Večino stopim na kurbl vžge iz prve, občasno pa noče in noče. Kurblam 15, 20X, samo ob polnem gasu počasi poskuša vžat in končno vžge. Počasi nabira obrate, iz izpuha se kadi in šprica ven mešanica, šele po kake dobre pol minute, ko se skuri, normalno zalaufa. Ko enkrat vžge, potem dalje ni več težav, samo pohodiš kurbl in laufa. Naslednje jutro spet pohodim kurbl in laufa, pa enako naprej. Potem pride spet dan, ko noče in noče vžgat.
Preveril sem vse možno, svečke, kondenzator, stike kablov, očistil filter rezervoarja, zamenjal semeringe na gredi,.....kaj vem, kaj še vse. Edino uplinjača se še nisem lotil. Težava nima nekega pravila, enako se dogaja, če je hladno ali toplo, če uporabim zaug ali ne, če ob startu dam gas ali ne,....... Mogoče izgleda, da se težava pojavi po daljši vožnji prejšnji dan, ampak nisem čisto siguren. Je pa motorna gred čistu blizu točke, kjer nalega semering pri menjalniku rahko poškodovana. Mogoče mi zaradi tega ne tesni semering in pri daljši vožnji pride potem ATF v cilinder in noče vžgat??? Ali pa težava uplinjača?????
Nimam veči deje
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5234
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Avtomatik težko vžiga
pomoje imaš težave s plovčkom ki enkrat zapre enkrat ne, kateri uplinjač imaš ?
Re: Avtomatik težko vžiga
Dellorto.
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5234
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Avtomatik težko vžiga
ponavadi niso problematični, razdri šalčko in preveri plovček in iglozlatko83 napisal/-a:Dellorto.
in katero svečko imaš?
model avvtomatika je verjetno A3 ?
Re: Avtomatik težko vžiga
Automatk je M3, svečka standardno bosna f75.
Tudi sam razmišljam, da se bo potrebno lotit uplinjača. Sam prej moram nabavit nova tesnila, ker so stara že slaba.
Zaenkrat testiram in po vožnji striktno zapiram pipico na rezervoarju. Če ne bo več težav z vžigom, je gotovo napaka na uplinjaču.
Bom poročal.
Tudi sam razmišljam, da se bo potrebno lotit uplinjača. Sam prej moram nabavit nova tesnila, ker so stara že slaba.
Zaenkrat testiram in po vožnji striktno zapiram pipico na rezervoarju. Če ne bo več težav z vžigom, je gotovo napaka na uplinjaču.
Bom poročal.
Re: Avtomatik težko vžiga
Sedaj, ko po vsaki vožnji zaprem pipco na rezervoarju, težav z vžigom več ni. Očitno bo res napaka v uplinjaču, plovček.
Moram naročit nova tesnila, pa na delo.
Hvala za nasvete!
Moram naročit nova tesnila, pa na delo.
Hvala za nasvete!
Re: Avtomatik težko vžiga
to da se pipica zapira po končani vožnji je logično... zato je namenjena ... da ti pa prej ni vžigal z odprto pipico je pa razlog da je biu "zalit"zlatko83 napisal/-a:Sedaj, ko po vsaki vožnji zaprem pipco na rezervoarju, težav z vžigom več ni. Očitno bo res napaka v uplinjaču, plovček.
Moram naročit nova tesnila, pa na delo.
Hvala za nasvete!
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5234
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Avtomatik težko vžiga
če plovček tesni (da ni poln bencina), potem je verjetno samo igla za zamenjatzlatko83 napisal/-a:Sedaj, ko po vsaki vožnji zaprem pipco na rezervoarju, težav z vžigom več ni. Očitno bo res napaka v uplinjaču, plovček.
Moram naročit nova tesnila, pa na delo.
Hvala za nasvete!
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5234
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Avtomatik težko vžiga
automatic_7 napisal/-a:če plovček tesni (da ni poln bencina), potem je verjetno samo igla za zamenjatzlatko83 napisal/-a:Sedaj, ko po vsaki vožnji zaprem pipco na rezervoarju, težav z vžigom več ni. Očitno bo res napaka v uplinjaču, plovček.
Moram naročit nova tesnila, pa na delo.
Hvala za nasvete!
in zalilo ga je zato ker plovček ali igla ne opravlja svoje nalogealjo69 napisal/-a:to da se pipica zapira po končani vožnji je logično... zato je namenjena ... da ti pa prej ni vžigal z odprto pipico je pa razlog da je biu "zalit"zlatko83 napisal/-a:Sedaj, ko po vsaki vožnji zaprem pipco na rezervoarju, težav z vžigom več ni. Očitno bo res napaka v uplinjaču, plovček.
Moram naročit nova tesnila, pa na delo.
Hvala za nasvete!
pipco se ponavadi zapre če moped dlje časa miruje, če se voziš vsak dan niti ni treba zapirat (če je dellorto ferg, pri bingih moreš vsakič ko ugasneš motor )