Automatik za vzdržljivostno dirko
Automatik za vzdržljivostno dirko
Živjo mene pa zanima kero sklopko se najbol splača za automatika a5 za vzdržljivostno derko za predelan motor. Pa če je treba alpino cilindr na a55 bloke kej podložit pa kok ga je treba?
Re: Automatik za vzdržljivostno dirko
Zgleda da so še vsi bolj skrivnostni na to temo, vsega pa se ne da skriti. Prav na grobniku sem izvedel, da je nekdo nesel mojo sklopko na hrvaško in se tam že izdelujejo.urban114 napisal/-a:Živjo mene pa zanima kero sklopko se najbol splača za automatika a5 za vzdržljivostno derko za predelan motor. Pa če je treba alpino cilindr na a55 bloke kej podložit pa kok ga je treba?
Predlog za sklopko je tak: Z vrtanjem ali pa krajšanjem uteži pa se nastavi območje delovanja.
Karakteristika se spreminja tudi z dolžino podolgovate luknje.
Re: Automatik za vzdržljivostno dirko
svaka čast ... Mi još radimo na konceptu i testiramo...
Re: Automatik za vzdržljivostno dirko
Taka izvedba pride na kartih. Za spreminanje mase, bi se lahko uporabili odstranljivi čepi ali vijaki. Zanima me, kako se sklopka obnaša, ko se enkrat izrabi. Predvidevam da prijema na višjih obratih ker se mora bolj raztegnit?
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Automatik za vzdržljivostno dirko
Kod nas je prvi test na dirki u Virovitici Za 3 dana!
Re: Automatik za vzdržljivostno dirko
Največja prednost te sklopke je da se sploh ne izrabi. toleranca med sklopko in skodelo je poljubna, torej rastegovanje je lahko minimalno, elastičnost je odvisna od dolžine podolgovate luknje in od debeline stenena tej luknji. To z čepki oz. vijhaki bi bilo mogoče uporabno sploh pri nastavljanju, ko pa je sklopka prilagojena krivulji moči motorja ni več kaj dosti popravljati. Moram pa povdariti, vsaj za frizirane motorje mora biti nastavljena po motorju, za najboljši rezultat, kot vsaka seveda.macula napisal/-a:Taka izvedba pride na kartih. Za spreminanje mase, bi se lahko uporabili odstranljivi čepi ali vijaki. Zanima me, kako se sklopka obnaša, ko se enkrat izrabi. Predvidevam da prijema na višjih obratih ker se mora bolj raztegnit?
LP
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: Automatik za vzdržljivostno dirko
Zelo zanimivo! Kaj pa obloga? na slikah izgleda kot da je brez...lojze-si napisal/-a:Največja prednost te sklopke je da se sploh ne izrabi. toleranca med sklopko in skodelo je poljubna, torej rastegovanje je lahko minimalno, elastičnost je odvisna od dolžine podolgovate luknje in od debeline stenena tej luknji. To z čepki oz. vijhaki bi bilo mogoče uporabno sploh pri nastavljanju, ko pa je sklopka prilagojena krivulji moči motorja ni več kaj dosti popravljati. Moram pa povdariti, vsaj za frizirane motorje mora biti nastavljena po motorju, za najboljši rezultat, kot vsaka seveda.macula napisal/-a:Taka izvedba pride na kartih. Za spreminanje mase, bi se lahko uporabili odstranljivi čepi ali vijaki. Zanima me, kako se sklopka obnaša, ko se enkrat izrabi. Predvidevam da prijema na višjih obratih ker se mora bolj raztegnit?
LP
Re: Automatik za vzdržljivostno dirko
Da brez je.
LP
LP
-
- vplinjač
- Prispevkov: 342
- Pridružen: Pe Maj 28, 2010 8:37 am
- Kraj: bliZ Domžal
Re: Automatik za vzdržljivostno dirko
Evo še sklopka s katero smo letos vozili 3 ekipe. Ima SF oblogo, nastavlja se jo z originalnimi vzmetmi. Zadeva je plug&play. Material je aluminij 2030,ki se je dobro izkazal in zaenkrat ni potrebe po tršem materialu 7075. Sklopka je tudi naprodaj.
S testiranjem smo ugotovili, da se najbolje obnese SF obloga, seveda je obloga malo dražja cca 36 EUR za 3lamele.
Lp. Gašper
S testiranjem smo ugotovili, da se najbolje obnese SF obloga, seveda je obloga malo dražja cca 36 EUR za 3lamele.
Lp. Gašper